2019-10-28, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Därför att det ÄR propaganda. Om man ville uppfattas som något så när trovärdig så skulle man ta upp både för- och nackdelar med legalisering/reglering och avkriminalisering. Nu avslöjar man sig istället som extremistiska anti-prostitutionsaktivister. Inte trovärdigt på något sätt. Man vädjar till korkade kvinnors känslor och indignation inför ökad sexuell konkurrens.

Dessutom med hjälp av våra skatter, som enligt lag ska gå till opartisk information. Ytterligare en anledning att stänga ner Public Service. Kommunismen sitter som en djupgående röta in i grunden i denna institution.

No shade, men du tänker dig alltså att tex bordellägaren och polisen med 30 års erfarenhet är med på vänsterns agenda och ger svar därefter? En reporter från Fox news hade kanske fått helt annorlunda svar.
Citera
2019-10-28, 20:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
No shade, men du tänker dig alltså att tex bordellägaren och polisen med 30 års erfarenhet är med på vänsterns agenda och ger svar därefter? En reporter från Fox news hade kanske fått helt annorlunda svar.

Som sagt, visa mig en länk till klippet och en exakt tidsangivelse för när citatet förekommer, annars är det bara bullshit. Sedan kan ju produktioner klippas, och citat kan tas ur sitt sammanhang, för att få en viss vinkel. Det är ju så vänstern och kulturmarxisterna arbetar. Lägg sedan på lite skräckfilmsmusik.
Citera
2019-10-28, 21:06
Medlem
Citat:
Som sagt, visa mig en länk till klippet och en exakt tidsangivelse för när citatet förekommer, annars är det bara bullshit. Sedan kan ju produktioner klippas, och citat kan tas ur sitt sammanhang, för att få en viss vinkel. Det är ju så vänstern och kulturmarxisterna arbetar. Lägg sedan på lite skräckfilmsmusik.
Du som "forskat" om sexköp i årtionden har väl självfallet gått igenom all tillgänglig dokumentation som finns lättillgänglig för att se hela bilden. Ska du få till dina bordeller så inte kommer någon beslutsfattare lyssna på när du berättar om dina sexköp
Citera
2019-10-28, 21:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det låter kanske inte helt friskt...

Du kanske behöver psykologhjälp? En docka att slå på? MMA-träning? Tv-spel/GTA 5 att gå bärsärkagång i? Medicin? Bli gangbangad av 10 män?

Vad du än behöver för att bli normal, kör på.

Det är oerhört underhållande att se när de hysteriska moraltanterna i tråden konstruerar egna halmgubbar att förfasas över och slå emot. Ett väldigt primitivt häxbrännar-beteende och moralpanik de luxe. Det här handlar inte ens om prostitution, det handlar om deras egna psykologiska issues och kroppsliga hang-ups. Det hela är väldigt genomskinligt.
Citera
2019-10-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är väl detta reportaget det syftas på?

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1316&artikel=6945939

Merkel och många andra kvinnor är nog rätt ogillande till dessa bordeller. Jag tror att politiken blir annorlunda av detta. Kvinnor i Tyskland kommer i någon slags konflikt med män och vill inte göra politiska beslut som gynnar män utan det blir massor av politiskt korrekthet som går ut på att de indoktrinerar unga kvinnor att inte gilla pojkar/män. Vi kan se samma sak i USA där vita män har mycket högre dödstal än t.ex Latinos. De blir helt enkelt mobbade till döds.

Vita män har alla som fiender i USA om man generaliserar:

1. Svarta kvinnor ogillar vita män med några undantag

2. Svarta män ogillar vita män i stor omfattning ,inte alla men många.

3. Många vita kvinnor ogillar vita män

4 Dessutom så börjar andra grupper som Asiater och Latinos också ogilla vita män.

Resultatet blir att vita män är den mest mobbade gruppen i USA med andelen 3 gånger fler självmord minst än alla andra grupper. (Bortsett från Amerikanska Indianer). 70% av alla som begår självmord är vita män.

Vita män behöver vänner inte mer fiender.

Vi får definitivt inte mer sympatisörer hos kvinnor genom att hålla på med prostituerade. Det väcker en ilska hos kvinnor som påverkar beteendet hos vissa kvinnor. Prostitution är inte den enda anledningen men bidrar.

Även hela upplägget att vi ska ha ett överskott på män är i grunden beroende på kvinnors ilska.
Alla kvinnor i politiken är inte delaktiga men många. Det är ilska och de skiter i konsekvenserna.

Personer gör många dumma saker när de är arga.
Citera
2019-10-28, 21:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Merkel och många andra kvinnor är nog rätt ogillande till dessa bordeller. Jag tror att politiken blir annorlunda av detta. Kvinnor i Tyskland kommer i någon slags konflikt med män och vill inte göra politiska beslut som gynnar män utan det blir massor av politiskt korrekthet som går ut på att de indoktrinerar unga kvinnor att inte gilla pojkar/män. Vi kan se samma sak i USA där vita män har mycket högre dödstal än t.ex Latinos. De blir helt enkelt mobbade till döds.

Vita män har alla som fiender i USA om man generaliserar:

1. Svarta kvinnor ogillar vita män med några undantag

2. Svarta män ogillar vita män i stor omfattning ,inte alla men många.

3. Många vita kvinnor ogillar vita män

4 Dessutom så börjar andra grupper som Asiater och Latinos också ogilla vita män.

Resultatet blir att vita män är den mest mobbade gruppen i USA med andelen 3 gånger fler självmord minst än alla andra grupper. (Bortsett från Amerikanska Indianer). 70% av alla som begår självmord är vita män.

Vita män behöver vänner inte mer fiender.

Vi får definitivt inte mer sympatisörer hos kvinnor genom att hålla på med prostituerade. Det väcker en ilska hos kvinnor som påverkar beteendet hos vissa kvinnor. Prostitution är inte den enda anledningen men bidrar.

Även hela upplägget att vi ska ha ett överskott på män är i grunden beroende på kvinnors ilska.
Alla kvinnor i politiken är inte delaktiga men många. Det är ilska och de skiter i konsekvenserna.

Personer gör många dumma saker när de är arga.

Om du tror vita kvinnor blir trevligare mot vita män för att vi fjäskar ännu mer för dem är en felaktig slutsats. Kvinnors förakt mot män beror på att de fått för lösa tyglar. Kvinnor förväntar sig att män ska hålla tyglarna, för kvinnor föraktar vad de upplever som svaghet. Det kommer även du att bli varse när du blivit torr bakom öronen.

Män måste frigöra sig själva från beroende av kvinnors vardagliga sexuella utpressning. Det bästa och enklaste sättet kallas sexhandel.
Citera
2019-10-28, 21:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Konservatism innebär i de flesta fall att man tolererar prostitution. Sedan är ju bordeller en pragmatisk lösning. Se på Schweiz exempelvis, där har man t.o.m. drive-in bordeller.

En stor del av problematiken med hela detta är att en vanlig kvinna med sunda värderingar blir direkt förfärad över mäns sexualitet när den tar såna här höjder.
Det finns ingenting värt att tolerera med prostitution. Det är förjäkligt att så pass många män är så pass drivna av sex att bordellverksamhet ens existerar.
Det är helt jäkla stört att gå in på ett ställe, betala 1000spänn för att knulla en kvart, komma (med kondom dessutom) och sedan klä på sig och gå ut igen. Sen går nästa man in.
Vad fan är det för fel i skallen på er?
Citera
2019-10-28, 22:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men jag kan inte få fitta om jag inte betalar för det. Jag håller på och sparar ihop till en bordellresa på sjukbidraget för att resa till Danmark så jag kan få knulla för första gången i livet. Hade inte kvinnor varit sådana fittor hade jag fått knulla tidigare.

Är du emot sexköp? Ja, då är du medskyldig till att jag inte fått knulla, sen sitter du här och är en arrogant liten häxa...

Och i det gamla stamlivet var det normalt att vara 10 stycken på en ung tjej, det var friskt. Så jag hade betraktats som frisk i en sådan stam.

Jag tänker såhär:
För din skull blir jag lite glad ändå, att du ska uppleva att ha sex. Det är ändå nånting som man vill uppleva under livets gång. Bra att ta en bordell i Danmark också, före andra länder där d det antagligen är mer okontrollerat.

Dock tycker jag illa om att du beskyller kvinnor för att du inte fått ligga. Kvinnor är inga fittor överlag, som grupp. Finns en eller annan idiot och det finns det verkligen bland män också.

Livet är orättvist, vi har olika förutsättningar, men det är inte alltid någons fel. Det måste inte vara någons fel och det är meningslöst att skylla på andra.
Vem ska jag beskylla för det som inte gått som jag velat i livet? Grannen? Gud? Mina föräldrar? Svenska män?
Citera
2019-10-28, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
En stor del av problematiken med hela detta är att en vanlig kvinna med sunda värderingar blir direkt förfärad över mäns sexualitet när den tar såna här höjder.
Det finns ingenting värt att tolerera med prostitution. Det är förjäkligt att så pass många män är så pass drivna av sex att bordellverksamhet ens existerar.
Det är helt jäkla stört att gå in på ett ställe, betala 1000spänn för att knulla en kvart, komma (med kondom dessutom) och sedan klä på sig och gå ut igen. Sen går nästa man in.
Nu är det ett litet fåtal män som sysslar med sexköp är inte direkt någon större andel män som köper sex i Tyskland trots att det både är lagligt och lättillgängligt.

De som önskar dig kvartersbordell får det att framstå som om män i Tyskland går på bordell likt engelsmän går till puben
Citera
2019-10-28, 22:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Say what now? Som medelålders hemmafru (har har) med barn är jag naturligtvis inte "förfärad" över att män vill ha sex. Jag vet ju hur det går till.

2) Tycker man som kvinna att det är "förjäkligt" att män vill ha sex då är man inte vuxen. En stor del av att mogna som kvinna handlar om att komma över hang-ups och osäkerhet.

3) Vuxna människor vill ha sex med olika partners för att det är roligt. Det är ingen som tvingar dig att göra det så vad är problemet?
Citera
2019-10-28, 22:17
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Jag tänker såhär:
För din skull blir jag lite glad ändå, att du ska uppleva att ha sex. Det är ändå nånting som man vill uppleva under livets gång. Bra att ta en bordell i Danmark också, före andra länder där d det antagligen är mer okontrollerat.

Dock tycker jag illa om att du beskyller kvinnor för att du inte fått ligga. Kvinnor är inga fittor överlag, som grupp. Finns en eller annan idiot och det finns det verkligen bland män också.

Livet är orättvist, vi har olika förutsättningar, men det är inte alltid någons fel. Det måste inte vara någons fel och det är meningslöst att skylla på andra.
Vem ska jag beskylla för det som inte gått som jag velat i livet? Grannen? Gud? Mina föräldrar? Svenska män?

Joo... fast det är ju kvinnornas fel att sexköp är olagligt i Sverige...

Jag tänker på vad enkelt det varit om sexköp varit lagligt i Sverige. Finns säkert snygga student tjejer som vill sälja sex som man mycket lättare kunnat hitta om det varit lagligt...

Kunnat kolla varför just den tjejen säljer sex. Är hon desperat? Gör hon det för att det är roligt?

Kunnat bli stamkund hos någon favvohora på nära håll. Smidigt och enkelt. Minimala kring kostnader.

Ett ligg bara en bussresa bort.. om det varit lagligt, alltså.
Citera
2019-10-28, 22:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är det ett litet fåtal män som sysslar med sexköp är inte direkt någon större andel män som köper sex i Tyskland trots att det både är lagligt och lättillgängligt.

De som önskar dig kvartersbordell får det att framstå som om män i Tyskland går på bordell likt engelsmän går till puben

1) Det handlar inte om hur många män som köper sex, det handlar om att män ska ha samma möjligheter att välja sitt sexliv på samma sätt som kvinnor alltid har gjort.

2) Sen hur många män som väljer att köpa sex är deras ensak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in