Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Att DU som de facto inte känner NÅGON inblandad är den som har inåt H-E fel! Det kan du aldrig tänka dig?
Har du möjligt egna negativa erfarenheter av kvinnor (mamma, syster, flickvän, fru) som bidrar till ditt kvinnohat som du helt oförblommerat och massivt kanaliseras ut på Lena.
Vad gäller att känna LW så känner jag dom sidor hos LW som är relevanta för mordet bättre än vad hennes vänner gör.
Det finns flera anledningar till detta.
- En är att jag haft ett djupare intresse av att lära känna dom delarna av hennes person.
- En annan är att en utomståendes objektivitet är suverän någon som är emotionellt korrumperad tidigare föreställning den bild föremålet för intresset visat upp.
- En ytterligare är att dom närmaste självfallet är dom som Lena varit mest orolig för att den förödmjukande sanningen ska avslöjas för.
Dom bästa exemplen på närhets- korruption är den av LW till blindhet förtrollade
Sh.Holmes och
Blessed "Lena hade många kvinnliga vänner" fruit.
Dom 2 bör efter vad som framkommit ställa sig frågan hur väl dom faktiskt kände Lena. Som nog andra närstående bör ställa sig frågan.
Hur väl man känner någon är inte nödvändigtvis avgjort antal tillfällen man fysiskt träffats eller för den del pratats vid.
Och vet du vad jag tror. Att bråken accelererade av att LW blev avslöjad i den religiösa bygden. SD och HD bar inte samma skam och ville försöka gå vidare. Olyckligtvis är det så att en man som bedragit sin fru ses med blidare ögon då det tyvärr inte är allt för ovanligt.
Lena som vigselförrättaren är den som inte kan ses med lika blida ögon då det sticker ut som synnerligen ovanligt att en kvinnlig pastor hoppar i säng med maken till grannen hon vigt.
Därför är det sannolikt så att Lena gjort sig omöjlig då hon blev lämnad ensam kvar bärande
hela skammen på betesvägen där flera församlingmedlemmar bor. Hur skulle Lena Wesström kunnat bo kvar och sett grannarna i ögonen varje dag är för mig en gåta ?
Kvinnohat. Vad får du det ifrån?
Det kan jag lova dig, att dom som känner mig, rimmar väldigt illa med min person.