2019-10-25, 01:51
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Håller med om Ketchupen, helt klart en av de bästa.
Det är den bästa billiga Ketchupen som går att få tag i. Men jag minns att Lidl hade en annan billig sort förr på 1kg med grön kork, den saknar jag.
Citera
2019-10-28, 14:57
Medlem
Om det är någon mer än jag som provat pringleskopian med Steak & Onion skulle jag gärna vilja höra vad den tycker. Min recension av den lämpar sig inte för skrift så jag läser gärna någon annans först, under tiden försöker jag dra mig till minnes om jag ätit något som fuckat upp mina smaklökar eller om jag haft en stroke.
Citera
2019-10-28, 15:24
Medlem
Köpte ett, nybakat, rågbröd där häromveckan på ett helt kilo för 23 kr. Måste säga att det var extremt billigt och även riktigt gott.

Kan Lidl sälja bröd för 23 kr kilot, varför ska då de andra ta det tredubbla priset eller ännu mer? Bröd är en vara som är extremt mycket högre prissatt i Sverige än övriga EU. Varför är mat så dyrt i Sverige när våra löner ligger långt efter många andra länder?
Citera
2019-10-28, 15:27
Medlem
BloodRedMoons avatar
De finska pirogerna på Lidl är grymma. Rekommenderas.
Citera
2019-10-28, 15:48
Medlem
ShadeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodRedMoon
De finska pirogerna på Lidl är grymma. Rekommenderas.

Äckligaste jag har ätit, fullkornsbröd med risgrynsgröt? Nej, fyfan!
Citera
2019-10-28, 16:14
Medlem
tjenare.knugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Om det är någon mer än jag som provat pringleskopian med Steak & Onion skulle jag gärna vilja höra vad den tycker. Min recension av den lämpar sig inte för skrift så jag läser gärna någon annans först, under tiden försöker jag dra mig till minnes om jag ätit något som fuckat upp mina smaklökar eller om jag haft en stroke.

Jag vill höra recensionen! Såg erbjudandet i veckans nyhetsbrev.
Citera
2019-10-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare.knugen
Jag vill höra recensionen! Såg erbjudandet i veckans nyhetsbrev.
Jag vet inte om jag fått någon felblandad burk eller nåt, det kan inte vara någon som gillar detta. När man ploppar locket luktar det bokstavligt talat som kattens torrfoder, det smakar som kattens kräker luktar(men lukten avtar efter luftning). Antagligen är det någon försötad amerikansk karamelliserad lök som mina europeiska smaklökar inte är vän med.
Citera
2019-10-28, 17:01
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Jag gick förbi en Lidl butik och köpte Bellarom Barista hela bönor. Kaffet är minst lika gott som motsvarande Arvid Nordquist, men kostade ungefär 70:- mindre per kilo.

Jag köper alltid på mig Bellaroms Nespressokapslar. Gott kaffe.
Citera
2019-10-28, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi

Köpte en gång pringleskopia med smaken "Kebab" och det var så jävla dåligt att jag inte köper några av deras chips på rör någonsin igen. Deras andra chips kan också vara dåliga, har inte exakt koll på vilka dock. Crusti Croc? More like Crusty Cock.
Citera
2019-10-28, 17:45
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Köpte en gång pringleskopia med smaken "Kebab" och det var så jävla dåligt att jag inte köper några av deras chips på rör någonsin igen. Deras andra chips kan också vara dåliga, har inte exakt koll på vilka dock. Crusti Croc? More like Crusty Cock.

Dom normala smakerna är helt okej, men undviker dom lite mer udda varianterna.
Citera
2019-10-28, 17:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Crusti Croc Paprika tycker jag funkar och de där starkare med chilipulver, tror de heter inferno?
Citera
2019-10-28, 17:49
Medlem
Enzymes avatar
Jag tycker de billiga burgarna man kan köpa i 20-pack är förvånadsvärt goda. Visst inte att jämföra med lyxigare modeller men de är på samma nivå som scan och liknande fabrikat som är dyrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in