2019-10-27, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Du kände igen dig i det som Solglittret och jag skrev, eller hur..?

Det stavas "livserfarenhet" och "människokännedom". Inte konstigare än så.

Ja? Det var ju det jag använde mig av när jag enkelt dechiffrerade dig.

Vad beträffar Glittret är hen sedan länge hudflängd pga sin unkna fascistoida människosyn.
Citera
2019-10-27, 13:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Ett gemensamt attribut hos många som misslyckas att hjälpa människor är att de är kränkande, nedsättande och moraliserande mot utsatta. Om Lotta om hon sökt hjälp träffat på personer med din unkna människosyn, så är det ett helt rimligt att belasta samhället för det som hände.

Men nu uppsökte hon istället sin pojkvän och älskare MJ gång på gång via telefonsamtal och sms och hon välkomnade honom till sitt hem in i det sista så vad är det hon skulle sökt hjälp för egentligen förutom sitt oerhört dåliga omdöme vad gäller val av karlar?

Tänk om någon på allvar hade påpekat det närmast patetiska i att som medelålders kvinna umgås med en nästan 10 år yngre tatuerad anabolstinn fängelsekund och missbrukare?

Man få ju vissa vibbar till den tatuerade psykiskt instabila Skara-kannibalen som även han var inbegripen i ett förhållande med en nästan 10 år äldre flerbarnsmor som han sedan dödade. Det intressanta här är varför vissa kvinnor likt LR och BO i Skara väljer att överhuvudtaget ha drägg som pojkvänner när dom redan på ett tidigt stadium kan välja bort packet?

Är det så illa ställt med valmöjligheterna på köttmarknaden så att exempelvis LR var tvungen att utstå MJ som pojkvän?
Citera
2019-10-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Undra hur det känns för "Kvinnan i Taxin".?.Hon som tog en taxi hem från krogen med Martin.Han valde att åka vidare till Lotta.Hon blev sas,blåst på konfekten...Men,är nog idag lika glad för det....
Säkert något tattigt luder som ville snaska bad boy-kotte .
Synd att Lotta blev mördad men det är ju ganska uppenbart . Att Martin är fullblodspsykopat .. kolla in honom bara . Men antar att det finns endel white trash brudar som tänder på sånt också.
Citera
2019-10-27, 18:28
Medlem
Otäck serie den däri huvudet på en mördare. Tycks bara finnas svenska mördare tydligen. Lär vl inte bli så många program till då.

Men fan vilken psykopat den där dåren. Tänk om kräket kommer it i samhället en dag. Fy fan.
Citera
2019-10-27, 18:36
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu uppsökte hon istället sin pojkvän och älskare MJ gång på gång via telefonsamtal och sms och hon välkomnade honom till sitt hem in i det sista så vad är det hon skulle sökt hjälp för egentligen förutom sitt oerhört dåliga omdöme vad gäller val av karlar?

Tänk om någon på allvar hade påpekat det närmast patetiska i att som medelålders kvinna umgås med en nästan 10 år yngre tatuerad anabolstinn fängelsekund och missbrukare?

Man få ju vissa vibbar till den tatuerade psykiskt instabila Skara-kannibalen som även han var inbegripen i ett förhållande med en nästan 10 år äldre flerbarnsmor som han sedan dödade. Det intressanta här är varför vissa kvinnor likt LR och BO i Skara väljer att överhuvudtaget ha drägg som pojkvänner när dom redan på ett tidigt stadium kan välja bort packet?

Är det så illa ställt med valmöjligheterna på köttmarknaden så att exempelvis LR var tvungen att utstå MJ som pojkvän?

Finns ju fler kvinnor som vat fel pojkvän
t ex hon Stenugnsund pundade inte han
Citera
2019-10-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Otäck serie den däri huvudet på en mördare. Tycks bara finnas svenska mördare tydligen. Lär vl inte bli så många program till då.

Men fan vilken psykopat den där dåren. Tänk om kräket kommer it i samhället en dag. Fy fan.
Inte om. När. Han kommer ut tidigast 20029 läste jag nånstans. Han vet inget annat än våld. Lär aldrig bli en normal människa.
Citera
2019-10-27, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Inte om. När. Han kommer ut tidigast 20029 läste jag nånstans. Han vet inget annat än våld. Lär aldrig bli en normal människa.
20029? Shit, då behöver vi nog inte oroa oss så mycket ändå..
Citera
2019-10-27, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
20029? Shit, då behöver vi nog inte oroa oss så mycket ändå..
Attan. Va fan! 2029!
Citera
2019-10-27, 20:43
Medlem
Martin kommer ut snart igen och charmar runt även bland kvinnor ÅTERIGEN.. va inte oroliga jag förstår att det finns ett viss missnöje bland den kvinnliga befolkningen just nu ...
Citera
2019-10-28, 00:08
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Attan. Va fan! 2029!

Hur fan kan dom släppa ut han 2029,Axmyr satt väl inne i 40 år och den här juvelen är väl i Axmyrs kaliber
rättvisa vore ett spännbälte och en giftspruta
Citera
2019-10-28, 00:52
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Suck alltså...andemeningen i mitt inlägg är att även HAN blir en dag, INTE när han muckar, en gammal och SVAG individ, som då inte längre kan leva som det svin han har varit, förstår du nu?
Han kommer att fysiologiskt vara ynklig i framtiden, så händer inget honom tidigare, så gläds jag åt detta faktum.

Så du gläds åt normalt åldrande och död? Konstig sak att glädjas över måste jag säga. Det är ju något som drabbar oss alla. Denna bestialiska pundare till mördare lär inte bli 82. Troligen släpps han ut 2028 då han är 45, pundar i två år till och slår sedan ihjäl någon igen (kanske dig. Sedan dör han halvvägs in i nästa vända knallfall av en blodpropp.
Senast redigerad av Blundetto 2019-10-28 kl. 01:00.
Citera
2019-10-28, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Hur fan kan dom släppa ut han 2029,Axmyr satt väl inne i 40 år och den här juvelen är väl i Axmyrs kaliber
rättvisa vore ett spännbälte och en giftspruta
Som absolut tidigast. Jag vet inte vad som krävs för att han ska bli släppt då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in