2019-10-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElizaG
Hon har inte skrivit nått på sin egen blogg sen i fredags. Ovanligt. Inte på Insta heller. Hon har det nog tufft. Tar tid att ta in vad som egentligen har hänt med alla konsekvenser.

Varannan helg när hon är hos Erik så skriver hon inget.
Tyvärr påverkar det antal besökare. Nu borde hon skriva varje dag och smida medan järnet är varmt. Risken är att besökare lär sig hennes rutiner och slutar att besöka hennes sidor varannan helg och istället läser andra sidor.

Men har du du bara 30-50 000 besökare i månaden varav 70% läser din Instagram och resterande 30% läser din hemsida så blir det en stor förlust när de försvinner varannan helg.
Citera
2019-10-27, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Varannan helg när hon är hos Erik så skriver hon inget.
Tyvärr påverkar det antal besökare. Nu borde hon skriva varje dag och smida medan järnet är varmt. Risken är att besökare lär sig hennes rutiner och slutar att besöka hennes sidor varannan helg och istället läser andra sidor.

Men har du du bara 30-50 000 besökare i månaden varav 70% läser din Instagram och resterande 30% läser din hemsida så blir det en stor förlust när de försvinner varannan helg.

Han kan inte vara särskilt förälskad i henne, för om man älskar en annan människa vill man inte göra om henne. Nu hade ju det här beteendet kunnat vara en hänsyn mot den kvinna som faktiskt fortfarande är hans fru. Men det går ju dessvärre inte ihop med vare sig Blondinbellas eller hans beteende, där hon publicerat och han låtit henne publicera bilder på dem. Vem minns inte Balder Balle i Kenya med inkontinensskydd i brallan!

Det är rätt tydligt på många olika sätt att han håller på att stöpa om henne så att hon dels till slut inte har något eget utan blir helt beroende av honom och dels beter sig, klär sig och uppför sig precis som han vill. Män som är vana vid mycket makt vill gärna ha det så, det är därför vi mer självständiga kvinnor väljer bort dem.

Visst är det ganska magstarkt att en kvinna som påstått sig vilja vara en förebild för andra kvinnor totalt utraderar sig själv för en mans skull! Tragiskt men också ganska skrattretande att se.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-27 kl. 12:05.
Citera
2019-10-27, 12:39
Medlem
Kanske får jag rätt till slut med min teori att Blondinbella inte har någon ekonomisk kris öht utan att det handlar om helt andra saker (som jag tidigare beskrivit). Var nämligen inne på Bloggbevakning och enligt den sidan har investmentbolaget just köpt sin tredje bil - en ny Porsche.

Har hela tiden haft svårt att tro på den ekonomiska krisen. För det första därför att det här handlar om en psykiskt störd person. För det andra därför att det finns så många andra anledningar till att påstå att den finns. Om man heter Blondinbella, alltså. En normalt fungerande person hade förstås inte rört till det hela så vansinnigt mycket.
Citera
2019-10-27, 13:04
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Kanske får jag rätt till slut med min teori att Blondinbella inte har någon ekonomisk kris öht utan att det handlar om helt andra saker (som jag tidigare beskrivit). Var nämligen inne på Bloggbevakning och enligt den sidan har investmentbolaget just köpt sin tredje bil - en ny Porsche.

Har hela tiden haft svårt att tro på den ekonomiska krisen. För det första därför att det här handlar om en psykiskt störd person. För det andra därför att det finns så många andra anledningar till att påstå att den finns. Om man heter Blondinbella, alltså. En normalt fungerande person hade förstås inte rört till det hela så vansinnigt mycket.

De har sannolikt leasat den. Vad kan en sådan Porsche gå på i leasing? 10.000-12.000? Noll koll.

Men, stor skillnad på att köpa och leasa, även om timingen inte direkt är optimal.
Citera
2019-10-27, 13:11
Medlem
Citat:

Fast alla de i början av året uppsatta "målen" kan inte ha någonting annat att göra med än att plånboken har blivit mindre.
Citera
2019-10-27, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
De har sannolikt leasat den. Vad kan en sådan Porsche gå på i leasing? 10.000-12.000? Noll koll.

Men, stor skillnad på att köpa och leasa, även om timingen inte direkt är optimal.

Jorå, jag har också tänkt på leasing. Kan ju också vara så att det är ett leasingavtal som de inte kommer ur. Absolut.
Citera
2019-10-27, 13:30
Medlem
Eller så är bilen beställd innan krisen och de honorerar avtalet?
Citera
2019-10-27, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Fast alla de i början av året uppsatta "målen" kan inte ha någonting annat att göra med än att plånboken har blivit mindre.

Nej, varför det. "Målen" är ju som vanligt mest fria fantasier och korkat svammel. Hon sitter och inbillar sig en massa skit, helt enkelt. Tror att det var DoraF som skrev senast att hon är som en tonåring, som ett barn som aldrig vuxit upp. De flesta av "målen" har liksom aldrig legat inom räckhåll.
Citera
2019-10-27, 13:35
Medlem
qutms avatar
Citat:
Nej, varför det. "Målen" är ju som vanligt mest fria fantasier och korkat svammel. Hon sitter och inbillar sig en massa skit, helt enkelt. Tror att det var DoraF som skrev senast att hon är som en tonåring, som ett barn som aldrig vuxit upp. De flesta av "målen" har liksom aldrig legat inom räckhåll.
Jag skrev att en person i Isabellas närhet skvallrat och berättat att Isabella är en helt alldaglig tonåring precis som man kan se på alla osminkade bilder som postats i tråden
Isabella är helt outbildad eftersom hon vägrade lyssna på vuxna och hade problem med inlärningen i skolan och blev utsparkad hemifrån då hon var 14 år
Senast redigerad av qutm 2019-10-27 kl. 13:41.
Citera
2019-10-27, 13:46
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Jorå, jag har också tänkt på leasing. Kan ju också vara så att det är ett leasingavtal som de inte kommer ur. Absolut.
Hade det varit leasing hade banken stått som ägare och bolaget som förare.
Citera
2019-10-27, 13:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Har du en trovärdig källa till det?
Citera
2019-10-27, 13:54
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jopp, det är en leasingbil som nyttjas av Löwengrip Invest och finansieras av Volkswagen finans. Alltså på kredit, man betalar en månadskostnad. Beror på hur lång leasingperiod de har på den för att få en hyfsad månadskostnad. Man skall ju tänka på att den största värdeminskningen sker under de första åren. Räcker absolut inte med 10.000 kr per månad, skulle tippa på över 20.000 kr per månad om de har den på två år. Fast de får ju en miljöbonus på den.
Ägare är alltså Volkswagen finans och förare är bolaget enligt CBR, vet tyvärr inte hur jag bifogar en bild på det..
Senast redigerad av EndastJag01 2019-10-27 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in