2019-10-26, 07:25
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarredo1231
Jag tror att vi har en vinnare, Moghrabi spåret är hetast. AM är det omöjligt. Är fett Ahm*D?

https://minfil.com/Yfe7f69cn3/Screenshot_20191024_172423_jpg
Rätt bra matchning, även om man tittar på huvudformen under huvan så passar äggformen in. Att underläppen inte ser lite fet ut är väl på grund av leendet.
Citera
2019-10-26, 07:33
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Finns fler bilder på hans Facebook

https://www.facebook.com/bilal.javisst
Den opropotionella kroppsformen stämmer och även den utåtfota, något konstiga, korta benformen stämmer på GM som sprang (filmen)
Citera
2019-10-26, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakfront
Vad är kopplingen mellan b moughabi o Karolina man?, droger, rånbyte eller ngt annat?

Det kan man mycket väl vara så att han var inblandad i rånbytet.

Orsaker:
•Han blev sur på grund för lite pengar.

•Han gjorde ett uppdrag.

•Han ville bli av med ett vittne.

•Han ville hämnas på något sätt.

•Han fick aldrig pengar från rånbytet.

Näsan ser likadan ut.
https://minfil.com/6aw2md9dn7/JPEG-bild_jpeg
Citera
2019-10-26, 08:15
Medlem
Han har väl hanterat vapen tidigare?

https://minfil.com/7dx5m79fnf/JPEG-bild_jpeg

Hans kinder överensstämmer med GM.

Kroppen är väldigt lik GM. Runt 155-168 lång. 70-78 kg. Samma avstånd från huvud till axlar. Han har även samma storlek på huvud som tröjan har. Han använder dessutom sådana luvtröjer ofta. Han tränar i området och känner till det.
Citera
2019-10-26, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Han har väl hanterat vapen tidigare?

https://minfil.com/7dx5m79fnf/JPEG-bild_jpeg

Hans kinder överensstämmer med GM.

Kroppen är väldigt lik GM. Runt 155-168 lång. 70-78 kg. Samma avstånd från huvud till axlar. Han har även samma storlek på huvud som tröjan har. Han använder dessutom sådana luvtröjer ofta. Han tränar i området och känner till det.

Ja han har hanterat vapen tidigare. Hoppas dessa upplysningar lämnas till polisen?
Citera
2019-10-26, 09:22
Medlem
Helt sjukt att polisen inte kunnat identifiera Bila* om det nu är han...
Flashback gör det på något dygn... killen har över 1800 FB vänner snuten borde bli överösta med tips om honom sedan bilden kom ut men detta fall lär gå olöst trots detta då sveriges rättsväsende är ett skämt och det vet dessa grabbar mkt väl därför dom dödar varandra helt fritt.
Citera
2019-10-26, 10:01
Medlem
Är ni tröga? Bilden ni sitter och jämför är A.M.. ni pratar om någon bilal.

Jag tror fortfarande stenhårt att bilden är AM. Identiska
Citera
2019-10-26, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Är ni tröga? Bilden ni sitter och jämför är A.M.. ni pratar om någon bilal.

Jag tror fortfarande stenhårt att bilden är AM. Identiska

Finns andra bilder så innan du hasplar ur dig att andra är tröga, kanske du själv kan scrolla igenom senaste sidorna...
Citera
2019-10-26, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Finns andra bilder så innan du hasplar ur dig att andra är tröga, kanske du själv kan scrolla igenom senaste sidorna...

Jag följer slaviskt så nog har jag sett jämförelserna på bröderna och bilderna på MGM. men sedan börjar ju folk blanda ihop och tro att att AM är Bilal. haha
Citera
2019-10-26, 11:48
Medlem
Gissar att Bolisen har span på ex vis några st som dom tycker är lika bilden kanske rentav har ringat in en grupp misstänkta men inte har så värst mycket bevis och kanske därför släpper bilden offentligt för att skapa en reaktion hos den gruppen, troligtvis har dom span och avlyssnade telefoner och bolisen vill se dem göra misstag nu.

exempelvis att den dom själva misstänker är personen på bilden rör sig mot gränsen för att dra utomlands etc eller att dom gör bort sig via kommunikation inom gruppen.

Inte ens svenska bolisen kan vara så kassa att dom efter 2 månader sitter och dricker kaffe och fortfarande inte har en susning vem som kan vara inblandad, dom lär ha relativt stora resurser med på detta ärende.
Senast redigerad av Bigmike90 2019-10-26 kl. 12:04.
Citera
2019-10-26, 12:04
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Ja, det är likt när man ser fler bilder. Speciellt den där han håller i en Pomeranian.

Ja, jag vet inte, men när jag tittar på hans facebook så är alla foton borta?!
Citera
2019-10-26, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Ja, jag vet inte, men när jag tittar på hans facebook så är alla foton borta?!

Ja han har ändrat sina inställningar nu på morgonen inte så konstigt han har väl fått nys om att flashback pekat ut han

Jag hade gjort samma sak skyldig som oskyldig!
Senast redigerad av Bigmike90 2019-10-26 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in