2019-10-25, 22:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sluta försöka smita undan från att jobba. Tränar vi kvinnor tillräckligt finns det massor med okvalificerade jobb som de kan göra.

2) Lulz. Självklart accepterar kvinnor att deras män köper sex. De har inget annat val. Vart ska du gå om du är över 30 eller har barn?

Ja alltså jag lever ju hellre själv än vad jag gör med en man som köper sex. Hallå, var är din självrespekt?

Klart att det är männen som ska jobba i första hand. De kan inte föda barn, så vad ska de annars bidra med? Glada tillrop?
Citera
2019-10-25, 22:35
Medlem
Citat:
1) Så du håller med om att civila kvinnor inte vill vara med sina män hela tiden? För vi vet båda två hur mycket kvinnor stör sig på sina män.

2) Horor umgås med varandra.

3) Sluta shama min man för att han är hemma-man Det är inte okay!

4) De flesta vuxna kvinnor kontrollerar runt 80% av det som hushållet spenderar. De spenderar båda sin lön + sin mans lön. Det är hela poängen med att ha en civil relation.
Det är inte fråga om att inte vilja vara med sin partner utan om att människor arbetar och bars har en viss fritid.
Din man är inte hemmaman en hemmaman är en man som tar hand om dina barn och sköter hemmet medan partnern arbetar.

Ingen vill tillbringa 24 timmar per dag tillsammans med din partner dag efter dag år efter år i hemmet.

Jobbar man behöver man inte hålla sig på väldigt låg fettprocent. lägga ut skumma bilder på sig själv eller åka på bordell med sin mansbebis för att behålla honom, det räcker liksom att umgås efter jobbet
Citera
2019-10-25, 22:43
Medlem
Citat:
1) Sluta försöka smita undan från att jobba. Tränar vi kvinnor tillräckligt finns det massor med okvalificerade jobb som de kan göra.

2) Lulz. Självklart accepterar kvinnor att deras män köper sex. De har inget annat val. Vart ska du gå om du är över 30 eller har barn?
Eftersom kvinnor initierar 70 % av skilsmässorna så har de uppenbarligen inga problem att gå när de är över 30 och har barn,.
De är bara kring 10 % av mannen som någon i livet köpt sex 90% har aldrig gjort det så det finns alltså liten risk att man träffar på en sexköpare än mindre gifta sig med en inte minst för att kring hälften av dem inte tillhör de som är intressanta att umgås med
Citera
2019-10-25, 22:51
Medlem
Citat:
1) Nej det visar att män är delusional som har gett kvinnor rättigheter från början.

2) Men kvinnor vill inte ha sex med män.

3) Kvinnor är majoriteten av röstarna. Det finns inget sätt för män att förbättra siffrorna. Det kommer bara att bli värre.

4) Minst 30% av män under 30 är incels. Det beror på att kvinnor inte vill ha sex med män.

a) I verkligheten är sexköp det enda sättet för minst 50% av männen att få sex regelbundet.

5) Det kommer att fortsätta bli sämre för män tills de tar ifrån kvinnor rösträtten.

Så klart finns det andra sätt än odemokratiska , det kan t.ex handla om att övertyga pojkarnas mödrar om att det är något fel på politiken och att de ser att könsobalansen är fel. När kvinnor kommer upp till 40 år så tänker de mer på sina barn än att vara sexuellt attraktiva.

En annan aspekt som kvinnor borde tänka på är att de män som går till prostituerade blir mycket ofta fientlig mot kvinnor , vi kan t.o.m märka det här och om man då gör så att 20% av männen känner sig tvingade gå till prostituerade så får vi fler män som ogillar kvinnor.

Det är ingen direkt fördel för kvinnor att ha fler män i Sverige eftersom männen är så villiga att vara med kvinnor att det är ingen risk för brist på män. Däremot är det massor av nackdelar att ha för många män. T.ex blir det fler våldtäkter , mord ,och misshandel.

Rätt sätt att hantera situationen är inte att ta hit fler män av någon orsak ,utan vad som behövs under några år är kvinnor ,inte så många men några för att jämna ut obalansen.
Citera
2019-10-25, 23:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja alltså jag lever ju hellre själv än vad jag gör med en man som köper sex. Hallå, var är din självrespekt?

Klart att det är männen som ska jobba i första hand. De kan inte föda barn, så vad ska de annars bidra med? Glada tillrop?

1) Var är din kärlek till din man? Det är klart att han ska köpa sex om det gör honom lycklig.

2) Män behöver inte bidra med något eftersom det är de som har skapat samhället. Passar det inte kan du gå och starta ett eget samhälle med bara kvinnor.

3) Om du älskar din man är det självklart att du försörjer honom.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är inte fråga om att inte vilja vara med sin partner utan om att människor arbetar och bars har en viss fritid.
Din man är inte hemmaman en hemmaman är en man som tar hand om dina barn och sköter hemmet medan partnern arbetar.

Ingen vill tillbringa 24 timmar per dag tillsammans med din partner dag efter dag år efter år i hemmet.

Jobbar man behöver man inte hålla sig på väldigt låg fettprocent. lägga ut skumma bilder på sig själv eller åka på bordell med sin mansbebis för att behålla honom, det räcker liksom att umgås efter jobbet

1) I wouldn't know. Jag har inte jobbat på 10 år.

2) Right. Min man är en man of leisure.

3) Jag vill det.

4) Det kanske räcker för dig. Men jag är säker på att din man gärna skulle gå på bordell.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Eftersom kvinnor initierar 70 % av skilsmässorna så har de uppenbarligen inga problem att gå när de är över 30 och har barn,.
De är bara kring 10 % av mannen som någon i livet köpt sex 90% har aldrig gjort det så det finns alltså liten risk att man träffar på en sexköpare än mindre gifta sig med en inte minst för att kring hälften av dem inte tillhör de som är intressanta att umgås med

1) Ja och de dumpar män som inte köper sex och behandlar dem bra. Så lol @ investera i en civil relation istället för att köpa sex.

2) Självklart är det mer än 10%. Du kan inte ha alla hästar i stallet om du tror det.

3) Du skulle bli förvånad om du såg vilken sorts män som köper sex. Ofta sådana män som du aldrig skulle misstänka.

4) Och det bästa är att kvinnor aldrig kan veta om en man cuckar dem med horor.
Citera
2019-10-25, 23:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Var är din kärlek till din man? Det är klart att han ska köpa sex om det gör honom lycklig.

2) Män behöver inte bidra med något eftersom det är de som har skapat samhället. Passar det inte kan du gå och starta ett eget samhälle med bara kvinnor.

3) Om du älskar din man är det självklart att du försörjer honom.

1) I wouldn't know. Jag har inte jobbat på 10 år.

2) Right. Min man är en man of leisure.

3) Jag vill det.

4) Det kanske räcker för dig. Men jag är säker på att din man gärna skulle gå på bordell.

1) Ja och de dumpar män som inte köper sex och behandlar dem bra. Så lol @ investera i en civil relation istället för att köpa sex.

2) Självklart är det mer än 10%. Du kan inte ha alla hästar i stallet om du tror det.

3) Du skulle bli förvånad om du såg vilken sorts män som köper sex. Ofta sådana män som du aldrig skulle misstänka.

4) Och det bästa är att kvinnor aldrig kan veta om en man cuckar dem med horor.

Vem skriver ens "cuckar" ? Alltså för f...

Männen har inte ensamma byggt samhället nej. De flesta materiella ting har de byggt ja, men det är liksom inte det enda som betyder något i ett samhälle, lilla korkskalle.
Jag har inte något behov av att leva utan män så jag stannar där jag är. Du kanske skulle rannsaka dig själv dock?
Citera
2019-10-25, 23:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Så klart finns det andra sätt än odemokratiska , det kan t.ex handla om att övertyga pojkarnas mödrar om att det är något fel på politiken och att de ser att könsobalansen är fel. När kvinnor kommer upp till 40 år så tänker de mer på sina barn än att vara sexuellt attraktiva.

1) Det är något som kvinnor tycker är bra, för om deras söner inte hittar partners kan deras inkomst användas för att betala för mammans pension.

2) Kvinnor är alltid villiga att offra sina söner om det gynnar kvinnor som grupp. Det är därför som de flesta kvinnor uppfostrar sina söner till betabuxers eller cucks.

Citat:
En annan aspekt som kvinnor borde tänka på är att de män som går till prostituerade blir mycket ofta fientlig mot kvinnor , vi kan t.o.m märka det här och om man då gör så att 20% av männen känner sig tvingade gå till prostituerade så får vi fler män som ogillar kvinnor.

Varför skulle de bli fientliga mot kvinnor om de får ligga? Det är män som inte får ligga som börjar hata kvinnor.

Citat:
Det är ingen direkt fördel för kvinnor att ha fler män i Sverige eftersom männen är så villiga att vara med kvinnor att det är ingen risk för brist på män. Däremot är det massor av nackdelar att ha för många män. T.ex blir det fler våldtäkter , mord ,och misshandel.

1) Ju fler män -> desto högre konkurrens om kvinnorna -> desto högre pris kan civila kvinnor ta för sina sexuela tjänster.

a) Om kvinnor får fortsätta bestämma kommer det att sluta med 10 män per kvinna.

2) Att det blir fler våldtäkter får kvinnor att känna sig mer eftertraktade. Dessutom kan de använda det som argument för att få fler saker av samhället.

Citat:
Rätt sätt att hantera situationen är inte att ta hit fler män av någon orsak ,utan vad som behövs under några år är kvinnor ,inte så många men några för att jämna ut obalansen.

1) För det första kommer kvinnor aldrig att tillåta det. Tvärtom det kommer att bli svårare för män att importera.

a) Det kommer att sitta kvinnor på myndigheterna som bedömer att relationerna inte är seriösa så att männen inte kan ta hit kvinnor. Speciellt inte kvinnor i fertil ålder.

2) Även de kvinnor som kommer blir feminister direkt, så det finns ingen vinst med det.

3) Den enda lösningen är att ta hit så många MENA män att vi får ett MENA samhälle. Först då kommer vi att kunna rulla tillbaka feminismen.
Citera
2019-10-25, 23:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vem skriver ens "cuckar" ? Alltså för f...

Din man skulle knulla en hora direkt om han fick chansen. Det är verkligheten.

Citat:
Männen har inte ensamma byggt samhället nej. De flesta materiella ting har de byggt ja, men det är liksom inte det enda som betyder något i ett samhälle, lilla korkskalle.
Jag har inte något behov av att leva utan män så jag stannar där jag är. Du kanske skulle rannsaka dig själv dock?

1) Män har byggt saker som hus, vägar, fixat rinnande vatten, mat, sjukvård, utbildning, och så vidare. Kvinnor har mest klagat och ibland särat på benen.

2) Nu har vi bestämt att män och kvinnor ska byta plats, så du får gå till jobbet och jobba tills du är 75 medan din man får sitta hemma och spela Xbox.

a) Om du inte håller dig attraktiv dumpar han dig för en yngre kvinna eller för att köpa sex.
Citera
2019-10-25, 23:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Din man skulle knulla en hora direkt om han fick chansen. Det är verkligheten.

1) Män har byggt saker som hus, vägar, fixat rinnande vatten, mat, sjukvård, utbildning, och så vidare. Kvinnor har mest klagat och ibland särat på benen.

2) Nu har vi bestämt att män och kvinnor ska byta plats, så du får gå till jobbet och jobba tills du är 75 medan din man får sitta hemma och spela Xbox.

a) Om du inte håller dig attraktiv dumpar han dig för en yngre kvinna eller för att köpa sex.

Och? Tror du att jag lever för en man?
Här ska inte spelas något xbox på heltid, det är bara att glömma. Fungerar inte så förstår du.
Citera
2019-10-25, 23:42
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Här ska inte spelas något xbox på heltid, det är bara att glömma. Fungerar inte så förstår du.

Jo, om man bor hemma hos mamma och lever på bidrag.

Kan man bara lösa problemet med att köpa sex också så vore det perfekt.
Citera
2019-10-25, 23:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, om man bor hemma hos mamma och lever på bidrag.

Kan man bara lösa problemet med att köpa sex också så vore det perfekt.

Ja det är möjligt att det fungerar så för vissa, men inte i mitt hem. Dömer inte dig dock. Mest det att Babbsan vill få det till att det är önskvärt att alla män gör det.

Du kan köpa sex i Danmark. Jag har till och med sagt att jag stödjer ditt beslut.
Citera
2019-10-26, 08:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och? Tror du att jag lever för en man?

Jag tror att du lever för att vara fittig precis som de flesta kvinnor.

Citat:

Då kanske han dumpar dig för en yngre kvinna.

Citat:
Ja det är möjligt att det fungerar så för vissa, men inte i mitt hem. Dömer inte dig dock. Mest det att Babbsan vill få det till att det är önskvärt att alla män gör det.

Du kan köpa sex i Danmark. Jag har till och med sagt att jag stödjer ditt beslut.

1) Om män måste jobba finns det ingen anledning för dem att vara tillsammans med fula kvinnor eller kvinnor på 30+. De kan åka till Thailand och skaffa en eller två 20 åriga flickvänner istället.

2) Att män slipper jobba är en rättvis betalning för att de står ut med kvinnor som är fula eller äldre.

3) Om de dessutom skaffar barn är det bara att acceptera att de kommer att ha sex med andra kvinnor för det är ingen som vill knulla en mamma för resten av livet.

4) Vi måste börja prata om hur deprimerande det är för män att leva i oönskade relationer med femoider som är fula, feta, gamla, eller mammor. Män mår dåligt av det.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-26 kl. 08:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in