2019-10-26, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Frem til det blir kjent hvem som har gjort det vil GM pr. definisjon være ukjent.

Jeg er forresten enig med Gassa om at ingenting som er offentligjort i dag taler for at dette er begått av personer som ikke har tilknytning til offeret.
Takk, jeg vet hva ukjent betyr. Poenget mitt var bare at når det står i reportasjen at ukjente GM tok seg inn i huset, så synes jeg det blir rart når noen skriver at artikkelen ikke forsterker inntrykket av at det var ukjente GM i huset. Artikkelen sier jo at slik var det, det var ukjente GM som tok seg inn i huset. Poenget oppfattet? Hvis ikke, så lar vi det ligge...
Citera
2019-10-26, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Eller valium og alkohol, ikke uvanlig kombo for hjemmeværende rikmannsfruer.

Jeg synes det bildet i tv2 understreker poenget med parykk.
Veldig slitent tynt hår så det er nok hennes eget hår.

Her har du et senere bilde hvor håret ser unaturlig friskt ut, ihvertfall sammenliknet med bilde fra tv2.
https://www.dagbladet.no/nyheter/siste-mobilspor-klokka-0914---alle-spor-slutter-nar-mobilen-blir-slatt-av/70661799

Edit: Hun ser litt slørete ut på alle bilder, tror sterkt på valium og/eller alkohol
På bilden med sina vänner ser hon helt annorlunda ut - Är bilden verkligen från klassfesten våren 2018? Samma år hon försvann ...

Ansiktsformen är helt annorlunda, och hon ser mycket äldre ut, på de andra bilderna.

Någon annan har nämnt det tidigare ...

Edit:
Håller med! Valium och alkohol kan också förklara svullnaden i ansiktet.

Men åldringsprocessen har gått så snabbt, att jag misstänker allvarlig sjukdom, i kombination med en behandling.

Det är nedbrytande både fysiskt och mentalt. Kanske därför hon just fått en hund - för rehabilitering.
Senast redigerad av Havhest 2019-10-26 kl. 02:46.
Citera
2019-10-26, 02:25
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det må være stressende å følge med og å måtte lese mange forskjellige nettaviser, der politiets uttalelser ikke synes å være helt samstemte og muligens ikke nøyaktig gjengitt. Alle artiklene må finleses. Og så kommer de sent på kvelden, iallfall for en som skal ha pleid å slukke lysene for natten ved 20:30 tiden.

Jeg har lagt merke til at mange store oppslag har kommet sent på fredagskvelder.

I den grad at jeg nå er litt spent hver fredag, på hva som eventuelt kommer til å komme om kvelden.....

Men nok om det.....

Jeg har som sagt også vært dønn overbevist hele veien om at 0914 var til TH, helt til dette:
"Sluttet å svare

Telefon-undersøkelser viser at Anne-Elisabeth Hagen på et tidspunkt tidlig på formiddagen slutter å svare omgivelsene.

Elektriker Tommy Skansen har fortalt til VG at han ringte Anne-Elisabeth Hagen klokken 09.48, 34 minutter etter det siste sikre livsbeviset fra kvinnen. Skansen fikk ikke svar fra kvinnen som han hadde en avtale med.

Ifølge VGs opplysninger ringer flere familiemedlemmer Anne-Elisabeth Hagen denne formiddagen uten å få svar. Deriblant ektemannen Tom Hagen, som gikk inn kontordøra like over klokken 9 denne morgenen. Han kom hjem klokken 13.30, og fant et trusselbrev. Kona var borte."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1n8ykG/mener-aa-vite-naar-anne-elisabeth-hagen-ble-tatt

Tidligere har det jo også vært opplyst at 0914-samtalen var til "et familiemedlem", og at "et annet familiemedlem" ringte like etterpå, men uten å få svar.

Da trodde jeg TH var "et annet familiemedlem", og at 0914-samtalen var ekte, og til noen andre.

Jeg kjenner jeg blir fælt nysgjerrig på hvem samtalen var til nå, samme om det var TH eller noen andre...
Senast redigerad av Niffy 2019-10-26 kl. 02:28.
Citera
2019-10-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ryker 9.14 beviset så må noen siktes for falsk forklaring, og da er det slutt på alt samarbeid og det vil ikke politiet risikere.

Ja, og 09:14-beviset vil bli offisielt stående frem til det kommer en siktelse.

Men, Brøske har vært veldig tilbakeholden med å kommentere det siste livsbeviset. I dag sier han litt mer, tilsynelatende bekrefter han livsbeviset, mens han bruker formuleringer som åpner for tvil.
Citera
2019-10-26, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Takk, jeg vet hva ukjent betyr. Poenget mitt var bare at når det står i reportasjen at ukjente GM tok seg inn i huset, så synes jeg det blir rart når noen skriver at artikkelen ikke forsterker inntrykket av at det var ukjente GM i huset. Artikkelen sier jo at slik var det, det var ukjente GM som tok seg inn i huset. Poenget oppfattet? Hvis ikke, så lar vi det ligge...
Håller med! Det lämnar inte mycket utrymme för annan tolkning. Åtminstone pekar det bort från de som tillhör hushållet.
Citera
2019-10-26, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg lurer litt på om hun kan ha brukt parykk og at det ses på som unaturlig at hun har forlatt hjemmet uten.
https://smp.vgc.no/v2/images/4254de04-69d0-4c8e-8c7c-3638efec9ae0?fit=crop&h=1100&w=1100&1bc04650
Eller kanskje høreapparat, dersom hun brukte det?

Hvis GM ønsket at denne forbrytelsen (som ev var et planlagt drap) skulle se ut som en kidnapping for penger, hvorfor i all verden sørget ikke GM for å ta med (fjerne fra huset) de tingene som AEH hadde villet kommet til å trenge i en reell kidnappingssituasjon der hun tilsynelatende skulle holdes i live?

Var det fordi GM ønsket å ha med minst mulig gjenstander fra åstedet, ettersom det ville bli brysomt for GM å kvitte seg med gjenstandene på en sikker måte som ikke kunne spores tilbake til GM?
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-10-26 kl. 02:33.
Citera
2019-10-26, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Håller med! Det lämnar inte mycket utrymme för annan tolkning. Åtminstone pekar det bort från de som tillhör hushållet.
Snakker du om DNA beviset? Politiet har sagt at de ikke er sikre på om det har noe med saken å gjøre.
Citera
2019-10-26, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Eller kanskje høreapparat, dersom hun brukte det?

Hvis GM ønsket at denne forbrytelsen (som ev var et planlagt drap) skulle se ut som en kidnapping for penger, hvorfor i all verden sørget ikke GM for å ta med (fjerne fra huset) de tingene som AEH ville komme til å trenge i en reell kidnappingssituasjon der hun tilsynelatende skulle holdes i live?
Kanskje både brillene, parykken, høreapparatet og gebisset lå igjen + løsnesen til Halloween
Citera
2019-10-26, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Kanskje både brillene, parykken, høreapparatet og gebisset lå igjen + løsnesen til Halloween
Ja, hvis hun daglig brukte slike hjelpemidler, så gjorde GM ev en tabbe ved å ev ikke ta de tingene med.
Citera
2019-10-26, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Ja, hvis hun daglig brukte slike hjelpemidler, så gjorde GM ev en tabbe ved å ev ikke ta de tingene med.
Kanskje GM ikke så at parykken manglet ?
Citera
2019-10-26, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Takk, hvis noen klarer å lese noe annet ut av det som står her, så skjønner jeg ingenting..."som en eller flere ukjente gjerningspersoner tok seg inn i etter klokken 09.14 ..."
Citera
2019-10-26, 02:41
Medlem
Niffys avatar
Og kanskje det på Halloween offentliggjøres at det hele bare var en "long con" som har vart et helt år og går inn i historiebøkene som tidenes Halloween-grøsser........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in