Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Det må være stressende å følge med og å måtte lese mange forskjellige nettaviser, der politiets uttalelser ikke synes å være helt samstemte og muligens ikke nøyaktig gjengitt. Alle artiklene må finleses. Og så kommer de sent på kvelden, iallfall for en som skal ha pleid å slukke lysene for natten ved 20:30 tiden.
Jeg har lagt merke til at mange store oppslag har kommet sent på fredagskvelder.
I den grad at jeg nå er litt spent hver fredag, på hva som eventuelt kommer til å komme om kvelden.....
Men nok om det.....
Jeg har som sagt også vært dønn overbevist hele veien om at 0914 var til TH, helt til dette:
"Sluttet å svare
Telefon-undersøkelser viser at Anne-Elisabeth Hagen på et tidspunkt tidlig på formiddagen slutter å svare omgivelsene.
Elektriker Tommy Skansen har fortalt til VG at han ringte Anne-Elisabeth Hagen klokken 09.48, 34 minutter etter det siste sikre livsbeviset fra kvinnen. Skansen fikk ikke svar fra kvinnen som han hadde en avtale med.
Ifølge VGs opplysninger ringer flere familiemedlemmer Anne-Elisabeth Hagen denne formiddagen uten å få svar. Deriblant ektemannen Tom Hagen, som gikk inn kontordøra like over klokken 9 denne morgenen. Han kom hjem klokken 13.30, og fant et trusselbrev. Kona var borte."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1n8ykG/mener-aa-vite-naar-anne-elisabeth-hagen-ble-tatt
Tidligere har det jo også vært opplyst at 0914-samtalen var til "et familiemedlem", og at "et annet familiemedlem" ringte like etterpå, men uten å få svar.
Da trodde jeg TH var "et annet familiemedlem", og at 0914-samtalen var ekte, og til noen andre.
Jeg kjenner jeg blir fælt nysgjerrig på hvem samtalen var til nå, samme om det var TH eller noen andre...