2019-10-25, 10:57
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kvinnor kan inte arbeta med viktiga saker eftersom de är som djur och har en hjärna som ett barn och den sortens individer kan självfallet inte sköta några sysslor som är svårare än hemstädning och möjligtvis enklare paketering, vi kan ju inte låta dessa individer köra buss, operera människor, undervisa eller ngt annat som kräver tankeverksamhet

Kvinnor kan vara duktiga brevbärare, det har jag sett. Det kan iofs brevduvor också vara men kvinnor kan klara något fler och tyngre brev än duvor per runda.

Citat:
Självklart kan inte män köpa sex av kvinnor eftersom kvinnor är som barn och då blir sexköpet detsamma som att utnyttja någon som likt ett barn eller begåvningsnedsatt inte kan samtycka

Jo, om de får en förmyndare, manlig sådan (pimp) då kan den mannen ge samtycke i kvinnans ställe.

Alla horor måste ha en pimp så klart.
Citera
2019-10-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är helt fel och jag ska förklara varför,

a) När du köper sex av en hora behöver hon bara stå ut med dig i högst 1 timme. Jag är säker på att nästan alla män kan vara trevliga i en 1 timme. Så horan får se din bästa sida.

b) När du lever med en civil kvinna måste hon stå ut med dig 24/7. Familiarity breeds contempt. Du måste ha en väldigt speciell relation för att en kvinna ska gilla dig efter att hon har levt med dig en lägre tid.

2) Om du inte tror på att civila kvinnor börjar hata män av att leva i relationer tänk på att 70% av skilsmässorna initieras av kvinnorna. Det betyder att efter en viss tid börjar kvinnor att hata sina män.
Förstår att det är kämpigt att leva isolerat 24/7 med din man i årtionden efter årtionden ,vi andra umgås bara kring 3-4 timmar per dygn med våra partners eftersom vi är på våra jobb 8 timmar och har en restid på några timmar dessutom försöker vi sova 7-8 timmar i sträck.
Citera
2019-10-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Kvinnor kan vara duktiga brevbärare, det har jag sett. Det kan iofs brevduvor också vara men kvinnor kan klara något fler och tyngre brev än duvor per runda.

Jo, om de får en förmyndare, manlig sådan (pimp) då kan den mannen ge samtycke i kvinnans ställe.

Alla horor måste ha en pimp så klart.
Krävs ju att hallicken är tillgänglig konstant för att vid varje enskilt tillfälle ge samtycke och då ska ju även han få ekonomisk ersättning för sitt arbete vilket innebär att priset lär bli kring 4000-5000 kr per timme eftersom dessa pengar ska täcka sociala avgifter och skatter
Citera
2019-10-25, 11:33
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Krävs ju att hallicken är tillgänglig konstant för att vid varje enskilt tillfälle ge samtycke och då ska ju även han få ekonomisk ersättning för sitt arbete vilket innebär att priset lär bli kring 4000-5000 kr per timme eftersom dessa pengar ska täcka sociala avgifter och skatter

Kvinnan behöver bara ha lite mat och husrum + en billig glänsande sak att lägga till den privata samlingen för sitt horande så är hon nöjd. Hallicken kan vara tillgänglig via videolänk och övervaka många horor.

Sedan ska sexköpet vara skattefritt så klart.

Då blir det billigt.
Citera
2019-10-25, 11:58
Medlem
Citat:
Kvinnan behöver bara ha lite mat och husrum + en billig glänsande sak att lägga till den privata samlingen för sitt horande så är hon nöjd. Hallicken kan vara tillgänglig via videolänk och övervaka många horor.

Sedan ska sexköpet vara skattefritt så klart.

Då blir det billigt.
Så hur många kvinnor tror du kommer att välja att sälja sex för mat och husrum när de istället kan välja att jobba på ett äldreboende där lönen räcker till mer än mat och husrum tom. ersättning vid arbetslöshet räcker till mer än mat och husrum. Unga kvinnor kommer hellre att välja att bo kvar hemma och få mat och husrum mot att de städar i hemmet och tar hand om tvätten hellre än att ha sex med incels
Citera
2019-10-25, 12:22
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Så hur många kvinnor tror du kommer att välja att sälja sex för mat och husrum när de istället kan välja att jobba på ett äldreboende där lönen räcker till mer än mat och husrum tom. ersättning vid arbetslöshet räcker till mer än mat och husrum. Unga kvinnor kommer hellre att välja att bo kvar hemma och få mat och husrum mot att de städar i hemmet och tar hand om tvätten hellre än att ha sex med incels

Vet du vad jag tror? Jag tror du har tappat verklighetsuppfattningen. Bor hemma hos mamma? Oskuld? Lever på bidrag? Skyller ifrån dig? Behov av psykiatrisk vård?

Lilla Adina, vännen, unga tjejer tänker inte så långt. De kan ha sex för ett ciggpaket. Klart de horar för krims krams om bara någon säger åt dem att göra det.
Citera
2019-10-25, 12:53
Medlem
Citat:
Vet du vad jag tror? Jag tror du har tappat verklighetsuppfattningen. Bor hemma hos mamma? Oskuld? Lever på bidrag? Skyller ifrån dig? Behov av psykiatrisk vård?

Lilla Adina, vännen, unga tjejer tänker inte så långt. De kan ha sex för ett ciggpaket. Klart de horar för krims krams om bara någon säger åt dem att göra det.
Några unga störda tjejer säljer sex mot droger men det kommer aldrig i Sverige vara tillräckligt många för att fylla några lagliga bordeller dessutom kommer myndigheter inte att tillåta bordeller där människor byter sex mot man och husrum. Skulle det vars lagligt att arbeta mot mat och husrum kommer det att drabba alla yrken. it-tekniker som bor i sovsalar och jobbar för 3 mål mat, läkare som har en säng på sjukhuset osv alla kommer att leva likt statare
Citera
2019-10-25, 12:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kring 5-6 vakna timmar per dygn behöver gifta stå ut med varandra, något längre tid på helgerna då de inte jobbar
Att du och din man tillbringar alla dygnets timmar tillsammans är inget som normalt förekommer förutom för fångar i vissa länders fängelse som sitter isolerade i celler för 2

I vilket fall måste civila kvinnor stå ut med sina torskar mycket längre right? Det är därför som de börjar hata dem. En hora hinner aldrig ogilla sina torskar för de är inte tillsammans tillräckligt länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag hoppas att det blir mer unga kvinnor i Sverige eftersom det skulle betyda mycket för många män som inte får någon partner i dagens situation.

1) Kvinnor som kommer hit vill också ha en fantastisk partner, de kommer inte att nöja sig med de män som redan har blivit ratade. Kvinnor vill ha det som andra kvinnor har.

2) Så de kvinnor som kommer hit kommer att rösta för mer feminism och import av ännu fler män.

Citat:
Blir ju mer jobb för männen även om kvinnor kan utföra enkla fysiska jobb eftersom män måste övervaka att jobben utförs korrekt eftersom kvinnor är som barn så tappar de lätt koncentrationen och glömmer bad de ska görs. Männen måste dessutom ta hand om barn eftersom kvinnor själva är som barn och inte kan tänka framåt och förutse faror när barn börjar gå och hitta diskmaskin, stolar och liknande

1) Nope. Vi skapar en Bureau of Female Affairs som kan skicka ut kvinnor att övervaka andra kvinnor.

2) Män tenderar att cut women slack, därför krävs det kvinnor för att hålla koll på andra kvinnor.

Citat:
Självklart kan inte män köpa sex av kvinnor eftersom kvinnor är som barn och då blir sexköpet detsamma som att utnyttja någon som likt ett barn eller begåvningsnedsatt inte kan samtycka

Men det är okay att utnyttja kvinnor för sex för att det är det enda som (en del) kvinnor duger till.

Citat:
Förstår att det är kämpigt att leva isolerat 24/7 med din man i årtionden efter årtionden ,vi andra umgås bara kring 3-4 timmar per dygn med våra partners eftersom vi är på våra jobb 8 timmar och har en restid på några timmar dessutom försöker vi sova 7-8 timmar i sträck.

Du är bara avundsjuk för att ingen man står ut med dig.
Citera
2019-10-25, 13:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Legit!

Citat:

Det är klart att de väljer att hora, det är mindre jobb, det är roligare, och om de har tur kan de träfa en man.
Citera
2019-10-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
I vilket fall måste civila kvinnor stå ut med sina torskar mycket längre right? Det är därför som de börjar hata dem. En hora hinner aldrig ogilla sina torskar för de är inte tillsammans tillräckligt länge.

1) Kvinnor som kommer hit vill också ha en fantastisk partner, de kommer inte att nöja sig med de män som redan har blivit ratade. Kvinnor vill ha det som andra kvinnor har.

2) Så de kvinnor som kommer hit kommer att rösta för mer feminism och import av ännu fler män.

1) Nope. Vi skapar en Bureau of Female Affairs som kan skicka ut kvinnor att övervaka andra kvinnor.

2) Män tenderar att cut women slack, därför krävs det kvinnor för att hålla koll på andra kvinnor.

Men det är okay att utnyttja kvinnor för sex för att det är det enda som (en del) kvinnor duger till.

Du är bara avundsjuk för att ingen man står ut med dig.
Det är du som är avundsjuk som tvingas att leva isolerat med din x-box-spelande bebisman som du måste svälta för och underhålla med bordellbesök. Vi andra njuter av våra timmar med våra män och hinner aldrig tröttna på varandra eftersom vi varje dag har mängder att prata om när vi äter vår vällagade middagar. Så här års brukar vi ha det trevligt framför brasan när barnen somnat
Citera
2019-10-25, 14:01
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det var fan i mig den sämsta ursäkt för att köpa sex som jag har hört. ”Jag hade bara en timme på mig”.
Jag behöver ingen ursäkt eller tillåtelse alls från dig till när, hur och om jag vill ha sex, lilla självrättfärdigade tyrann.
Citera
2019-10-25, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag behöver ingen ursäkt eller tillåtelse alls från dig till när, hur och om jag vill ha sex, lilla självrättfärdigade tyrann.
Icke desto mindre var den usel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in