2019-10-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daliana
Skulle också vilja veta hur man får kontakt med dom, nyligen fyllt på krediter på mitt konto men vände mig till en leverantör som nämnts ovan (Scandic IPTV) kunde flytta min portal till dom och fortsätta min verksamhet. Rekommenderar er återförsäljare med krediter på erat konto vända er dit. Ni får rätt support.

SCANDIC iptv HJÄLPER bara om
"om du haft nordic till en mag eller tvips box så kan vi hjälpa dig, annars inte tyvärr "
2019-10-24, 20:57
Medlem
musttomtes avatar
IPTV är billigt om man jämför med andra lagliga jättar som dessutom tycker att du inte får ha någon betalningsanmärkning för att titta på tv. Det är för jävligt =)

Betalar 200 kronor i månaden och har allt som finns inom Svenskt utbud, plus vod, serier och filmer. Har inte laddat ner en film på flera månader.
2019-10-24, 21:04
Medlem
gone_golfings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowing22
Jag har haft det i 1,5 år och det fungerade världsklass till för ett halvår sen. Då klagade jag och fick mina 2 abonnemang omgjorda till deras nya 4k server. Det har fungerat klockrent. Det kan ligga nere 1 timme eller 2. Nu känns det annorlunda dock. Chatten är stängd dom svarar inte på meddelanden. Får hoppas dom är på semester? Nu har jag köpt nytt via Ali express.
Nu blev jag lite nyfiken hur funkar det från Ali express?
2019-10-24, 21:32
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Man kan ju faktiskt kolla runt och jämföra priser och utbud, samt så ska man även kolla recensioner på olika leverantörer.
Var kan man läsa recensioner på olika leverantörer?
2019-10-24, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av COYB

Går tyvärr inte att hitta.

Vi får inte glömma boys n girls att detta är IPTV support tråd
2019-10-24, 21:37
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Du får Googla på olika leverantörer, det finns alltid omdömen om dom olika leverantörerna. Ett alternativ är att kolla Facebook om olika leverantörer, där säger ju folk vad som är bra och dåligt.
2019-10-24, 21:48
Medlem
Citat:
Det är nog svårt att hitta pålitliga recensioner på webben. Recensionerna är ofta bara reklam och/eller smutskastning av andra operatörer.

Kanske värt att börja med tex 1 månad och om man är nöjd så kan man köpa lite längre sedan. Kom ihåg att i det finns inga garantier. Kanaler eller hela operatörer kan försvinna.
2019-10-24, 21:49
Medlem
Citat:

Denna tråden är ju rätt bra att läsa. Här märker man vilken leverantör som är stabil och som de flesta är nöjda med.
2019-10-24, 21:52
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Denna tråden är ju rätt bra att läsa. Här märker man vilken leverantör som är stabil och som de flesta är nöjda med.
Jag har försökt göra det. Men de flesta talar i gåtor. Jag antar att det har att göra med Flashbacks ängsliga regler. Men PM är alltid öppet om någon vill tala ur skägget.
2019-10-25, 00:05
Medlem
Cockfaces avatar
Förstått att det finns 2 stora providers för norden w***d och N*******e. Men alla jag testat är N*******e. Hur fan får man tag i world? Eller har jag missuppfattat?
2019-10-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockface
Förstått att det finns 2 stora providers för norden w***d och N*******e. Men alla jag testat är N*******e. Hur fan får man tag i world? Eller har jag missuppfattat?

Vad har du inte varit nöjd med hos Nxxxxc Oxx då?
2019-10-25, 00:33
Medlem
Cockfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Vad har du inte varit nöjd med hos Nxxxxc Oxx då?
Jag är nöjd men vill ha två olika abonnemang för att spela in tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in