Citat:
Ursprungligen postat av
roob07
Jag förstår inte riktigt den här hysterin som råder om att inte lägga ut länkar till ditt och datt och inte nämna operatörer osv....
Detta är ju för f_n flashback.... Här finns ju länkar och info om typ allt. Både lagligt och olagligt.
I dessa tider där en del operatörer fungerar och en del inte så vore det tycker jag i alla fall intressant att veta vilka som anses stabila eller ej. All info är väl bra info?
Det fanns en version 1 av denna tråd förut. Den blev totalt kaos, alla satt och bara kastade skit på varandra och gjorde reklam för sin leverantör som man ansåg vara bäst. Det blev fiasko av den tråden och den låstes. Jag har full förståelse för att man inte vill ha det igen. Denna tråd har ju ändå hjälpt många med support inom det tekniska. Typ hårdvara osv.
"Inlägg innehållandes tips/reklam för IPTV-operatörer enligt regel 1.02 raderas och användaren riskerar avstängning. Flashbacks övriga regler gäller även här; diskussioner kring moderering eller kontaktsökning via PM i syfte att marknadsföra en IPTV-tjänst är inte tillåtet."