2019-10-12, 10:51
Medlem
Jag förstår inte riktigt den här hysterin som råder om att inte lägga ut länkar till ditt och datt och inte nämna operatörer osv....
Detta är ju för f_n flashback.... Här finns ju länkar och info om typ allt. Både lagligt och olagligt.
I dessa tider där en del operatörer fungerar och en del inte så vore det tycker jag i alla fall intressant att veta vilka som anses stabila eller ej. All info är väl bra info?
2019-10-12, 11:28
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roob07
Jag förstår inte riktigt den här hysterin som råder om att inte lägga ut länkar till ditt och datt och inte nämna operatörer osv....
Detta är ju för f_n flashback.... Här finns ju länkar och info om typ allt. Både lagligt och olagligt.
I dessa tider där en del operatörer fungerar och en del inte så vore det tycker jag i alla fall intressant att veta vilka som anses stabila eller ej. All info är väl bra info?

Det fanns en version 1 av denna tråd förut. Den blev totalt kaos, alla satt och bara kastade skit på varandra och gjorde reklam för sin leverantör som man ansåg vara bäst. Det blev fiasko av den tråden och den låstes. Jag har full förståelse för att man inte vill ha det igen. Denna tråd har ju ändå hjälpt många med support inom det tekniska. Typ hårdvara osv.

"Inlägg innehållandes tips/reklam för IPTV-operatörer enligt regel 1.02 raderas och användaren riskerar avstängning. Flashbacks övriga regler gäller även här; diskussioner kring moderering eller kontaktsökning via PM i syfte att marknadsföra en IPTV-tjänst är inte tillåtet."
2019-10-12, 12:01
Medlem
Nått tips på en fungerande epg för svenska kanaler?
2019-10-12, 13:00
Medlem
Yes ligger nere sen inatt.
Dock funkar det bra hos mig. Men som sagt nere sen i natt klockan 4.
2019-10-12, 13:09
Medlem
Ligger nere för gott, eller bara ligger nere? Hatar att vänta på saker . Byter hellre operatör. Känns som småpengar i sammanhanget ändå.

Glad att man bara köper max 3 månader I taget.
2019-10-12, 13:16
Bannlyst
Dessa personer som har brabbats tog såklart inte och kollade upp recensioner av företaget innan de betalade in kosingen.
2019-10-12, 13:30
Medlem
godboys avatar
Detta är väl den stora risken med pirat IPTV. Du har inga garantier, och du kan ju knappas gå till konsumentvägledaren och säga att "jag har köpt ful TV och blivit lurad".
2019-10-12, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det fanns en version 1 av denna tråd förut. Den blev totalt kaos, alla satt och bara kastade skit på varandra och gjorde reklam för sin leverantör som man ansåg vara bäst. Det blev fiasko av den tråden och den låstes. Jag har full förståelse för att man inte vill ha det igen. Denna tråd har ju ändå hjälpt många med support inom det tekniska. Typ hårdvara osv.

"Inlägg innehållandes tips/reklam för IPTV-operatörer enligt regel 1.02 raderas och användaren riskerar avstängning. Flashbacks övriga regler gäller även här; diskussioner kring moderering eller kontaktsökning via PM i syfte att marknadsföra en IPTV-tjänst är inte tillåtet."

Ok, bra förklaring och jag förstår men samtidigt lite synd tycker jag.
2019-10-12, 13:48
Medlem
Iptv blockeras av internet leverantör

Hej
Hörde att comhem, telia och telenor har börjat med att blockera iptv. Några som jag känner har ingen iptv via comhem och telenor.
Någon som vet något om detta?
2019-10-12, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Ligger nere för gott, eller bara ligger nere? Hatar att vänta på saker . Byter hellre operatör. Känns som småpengar i sammanhanget ändå.

Glad att man bara köper max 3 månader I taget.
Jag har haft det i 1,5 år och det fungerade världsklass till för ett halvår sen. Då klagade jag och fick mina 2 abonnemang omgjorda till deras nya 4k server. Det har fungerat klockrent. Det kan ligga nere 1 timme eller 2. Nu känns det annorlunda dock. Chatten är stängd dom svarar inte på meddelanden. Får hoppas dom är på semester? Nu har jag köpt nytt via Ali express.
2019-10-12, 14:30
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde343434
Hej
Hörde att comhem, telia och telenor har börjat med att blockera iptv. Några som jag känner har ingen iptv via comhem och telenor.
Någon som vet något om detta?
Båda leverantörerna erbjuder IPTV till sina kunder, knappast troligt att dom skulle blockera det.
Menar du kanske att dom blockerar olagliga streamingtjänster?
2019-10-12, 14:39
Medlem
Undrar om de stängt ner.
Som det stod tidigare det skulle vara klart igår.
Och inget svar från dem när man mejlat dem.
Tur man har en annan på andra boxen.
Så man kan se kanalerna.
Senast redigerad av plunken 2019-10-12 kl. 14:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in