Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jo jag tycker att du har pratat om rättigheter i flertalet inlägg. Mäns rättigheter till sex. Som inte existerar.
Men kvinnor ska ha rätt att inte bli våldtagna?
Alla rättigheter är endast sociala konstruktioner.
-torsk
-kvinnohatare
-incel
-monster
-äcklig
-patetisk
osv...massor av mycket negativa epitet
Det är så uppenbart att kvinnor och det här samhället har män by the balls och det vill dem till varje pris fortsätta ha. Män ska tryckas ner, rättas in i ledet och vara duktiga och lydiga slavar åt samhället och åt kvinnorna. Man är så hjärntvättad själv i detta att man säkert fortfarande har fler punkter kvar där man behöver vakna upp. Så fort någon man på något sätt försöker slita sig fri, det kan vara MGTOW, MRA, PUA, sexköp etc..så klistrar samhället massor av negativa epitet på dem, för att shama dem, för att få dem att lyda, och för att skicka signaler till andra män att fundera inte ens på något av detta för då kommer vi hata dig, och du vill väl inte bli hatad? Du vill väl inte bli sedd som en loser, torsk och kvinnohatare?
Men i själva verket är det jag som är vinnaren, som inte gick i fällan som så många andra lurade män har gjort. Det är jag som INTE kommer vara bitter på ålderdomshemmet.
Nästa vecka är det dags igen, can't wait.