2019-10-24, 17:05
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Män som mår dåligt skulle inte må bättre om de la 8000 kr på sexköp varje månad för ungefär den summan skulle ett regelbundet sexliv som män är nöjda med kosta. Män skulle likt män i relationer vilja ha sex minst 2 ggr veckan och de skulle knappast vilja leva i sin lilla enrummare i decennier och snåla för att lägga 100 000 kr på sexköp varje år, och samtidigt se kollegor lägga sina pengar på bättre bostad, bil, nöjen, resor och bra och mat

Hororna blir rika och männen blir utfattiga. Undrar vem som utnyttjar vem egentligen?
Citera
2019-10-24, 17:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Hororna blir rika och männen blir utfattiga. Undrar vem som utnyttjar vem egentligen?

Det är sant. Men idag överför män 100% av sina resurser till civila kvinnor som inte ens ger dem sex tillbaka.
Citera
2019-10-24, 17:13
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nope. För kvinnor är bara fertila 3 dagar per månad. Det betyder att resten av tiden kan kvinnor knulla 100 killar utan att bli gravida.

2) En kvinna kan knulla 100 män på en dag, en man kan inte knulla 100 kvinnor. Det betyder att det finns ett överskott på sex egentligen.

Att knulla 100 på en dag är inga problem som kille.
Citera
2019-10-24, 17:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimichurri
Att knulla 100 på en dag är inga problem som kille.

Jag talar om att knulla så att tjejen får ut något av det.
Citera
2019-10-24, 17:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Du håller inte med om att kvinnor kontrollerar civila relationer?

a) Då kan vi börja med vem som kontrollerar sexet - kvinnan.

b) Vem som kontrollerar konsumtionen - kvinnan.

c) Vem som ansöker som att skiljas - kvinnan.

2) Jag kan inte komma på något som män kontrollerar i relationer.

3) Tycker man att kvinnor ska ha rösträtt eller få säga nej till sex med sina män då är man feminist.

På samma sätt har det negativa effekter för sanhället om män inte kan köpa sex. Framförallt att män mår sämre. Vill du att män ska må dåligt?

Du är precis som mina elever när man förbjuder någonting. " Vill du att vi ska ha tråkigt?"
Fast nu då istället..."Vill du att män ska må dåligt?"
Vad tror du själv Babbs?

Män kontrollerar sig själv. De behöver inte ha sex om de inte vill. De behöver inte gå med på nånting överhuvudtaget om de inte vill. De behöver inte befinna sig i relationen till att börja med heller.
Citera
2019-10-24, 17:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag talar om att knulla så att tjejen får ut något av det.

Fast vad spelar det för roll? Kvinnor är enligt din utsago ändå inte ett dugg intresserade av sex, så om de får ut något eller inte kvittar väl.
Citera
2019-10-24, 17:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du är precis som mina elever när man förbjuder någonting. " Vill du att vi ska ha tråkigt?"
Fast nu då istället..."Vill du att män ska må dåligt?"
Vad tror du själv Babbs?

Män kontrollerar sig själv. De behöver inte ha sex om de inte vill. De behöver inte gå med på nånting överhuvudtaget om de inte vill. De behöver inte befinna sig i relationen till att börja med heller.

1) Självklart vill du att män ska må dåligt, alla kvinnor njuter av att mobba män.

2) Inne i relationen är det kvinnan som bestämmer över sex, pengar, tid, och typ allt annat.

3) Att män går mer på relationer är en social konstruktion som vi måste jobba på.

Citat:
Fast vad spelar det för roll? Kvinnor är enligt din utsago ändå inte ett dugg intresserade av sex, så om de får ut något eller inte kvittar väl.

Män vill att kvinnor ska få ut nåt av sexet. Det gör upplevelsen bättre för dem.
Citera
2019-10-24, 17:24
Medlem
Citat:
1) Hur får du det till 8000? Säg 3 tjejer i veckan = 150 eur. x 4 = 600 eur = 6000 kronor. Det är mindre än vad många män betalar för bostad + resor för den civila kvinna som de köper sex av.

2) Självklart skulle de bo i en 1a för att kunna köpa sex.

3) Den enda anledningen till att "kollegor lägger sina pengar på bostad, bil, nöjen, och bra mat" är för att de försöker köpa sex av sina fruar.

4) Samma kollegor skulle få mer sex för mindre pengar om de köpte sex av horor istället för att sina fruar.
Mina månader har inte 4 veckor som dina veckor uppenbarligen har dessutom skulle inte prostituerade kunna ta 150 euro med tanke på att det ska läggas på moms
Citera
2019-10-24, 17:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Självklart vill du att män ska må dåligt, alla kvinnor njuter av att mobba män.

2) Inne i relationen är det kvinnan som bestämmer över sex, pengar, tid, och typ allt annat.

3) Att män går mer på relationer är en social konstruktion som vi måste jobba på.

Män vill att kvinnor ska få ut nåt av sexet. Det gör upplevelsen bättre för dem.

Du är rolig du.

Jag njuter inte av att mobba någon, oavsett kön.

Om mannen låter kvinnan bestämma över allting då är han en toffel som behöver få en spark i röven. I mina föräldrars relation har det aldrig fungerat så iallafall, så jag är inte uppväxt med att mannen tofflar och att kvinnan bestämmer allt.

Nja det där med mäns upplevelse av sex och kvinnans njutning det är nog en sanning med modifikation. Möjligen stärks deras ego, för att de är medvetna om att de måste kunna erbjuda en partner eller KK njutning sexuellt för att få sex på regelbunden basis. Men själva upplevelsen som sådan?
Tveksamt. För en del säkerligen, men då är det någon de tycker om.
Om de brytt sig om det rent allmänt hade de inte gått till horor.
Citera
2019-10-24, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mina månader har inte 4 veckor som dina veckor uppenbarligen har dessutom skulle inte prostituerade kunna ta 150 euro med tanke på att det ska läggas på moms

1) Okay. Vi kan säga att det kostar 8000 kronor per ligg. Det är fortfarande bättre än att betala för en civil kvinna som vägrar sex. Eller kräver att mannen förnedrar sig för att få sex.

2) Det här handlar inte om pengar det handlar om att män ska får friheten att välja när och med vem de ska ha sex, på samma sätt som kvinnor alltid har gjort.
Citera
2019-10-24, 17:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du är rolig du.

Jag njuter inte av att mobba någon, oavsett kön.

Om mannen låter kvinnan bestämma över allting då är han en toffel som behöver få en spark i röven. I mina föräldrars relation har det aldrig fungerat så iallafall, så jag är inte uppväxt med att mannen tofflar och att kvinnan bestämmer allt.

Nja det där med mäns upplevelse av sex och kvinnans njutning det är nog en sanning med modifikation. Möjligen stärks deras ego, för att de är medvetna om att de måste kunna erbjuda en partner eller KK njutning sexuellt för att få sex på regelbunden basis. Men själva upplevelsen som sådan?
Tveksamt. För en del säkerligen, men då är det någon de tycker om.
Om de brytt sig om det rent allmänt hade de inte gått till horor.

1) Det är bara nåt som du säger, egentligen hatar du män lika mycket som alla andra kvinnor.

2) Förnekar du att det är kvinnan som bestämmer sex-frekvensen i civila relationer? För jag har studier som säger att det är så.

a) En man som försöker bestämma över sex-frekvensen i relationen kommer att hamna i fängelse för våldtäkt. Så good luck with that.

3) Förnekar du att det är kvinnorna som bestämmer hur pengarna spenderas i hushållet? Again jag har studier som säger att det är så.

4) Självklart vill män att hororna de har sex med också ska få ut något av sexet. Du projicerar hur det är för kvinnor där är sexet ensidigt, antingen att man blir utnyttjad av mannen eller att man utnyttjar mannen.
Citera
2019-10-24, 17:38
Medlem
Citat:
1) Okay. Vi kan säga att det kostar 8000 kronor per ligg. Det är fortfarande bättre än att betala för en civil kvinna som vägrar sex. Eller kräver att mannen förnedrar sig för att få sex.

2) Det här handlar inte om pengar det handlar om att män ska får friheten att välja när och med vem de ska ha sex, på samma sätt som kvinnor alltid har gjort.
Frågan var väl om männen skulle må bättre av att köpa sex för 8000 kr i månaden än att används dessa pengar till andra saker som män som inte köper sex gör med sina 8000 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in