Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Jag tycker du faller in under samtliga fem punkter.
Själv är jag i tråden för jag hoppas att fallet skall lösas. Kanske kan duktiga och kreativa hjärnor här på forumet föra fallet framåt. Samt att det är en bra kanal för att få information om när något händer. Ibland går jag in och rättar/för in ytterligare information i tråden när det skrivs uppenbarligen felaktigheter. Detta för att föra det konstruktiva framåt. För mig kvittar det vem som är GM bara rätt person(er) sättas bakom lås och bom. Dock känner jag avsky när det finns personer som med uppenbara agendor försöker svartmåla och dra offret ner i skiten och tycks njuta utav det. Det är bland den lägsta formen utav individer. Som när någon försökte dra in NW som given kandidat till mordet baserat på att han byggt muskler som syntes på bild. Du kanske har minne utav vem denna någon är?
Du har inte bidragit med någon konstruktivt mer än att hetsat mot SD med ständigt upprepande av att han utsatt LW för "extrema saker" och "grova hot och trakasserier". Jag har opponerat mot det med argumentet att det rimmar väldigt illa med stt SD vid det tillfället inte blev häktad på sannolika skäl. Nu påstår du att du inte bryr dig om vem som berövat LW livet.
Att du skyller mig för att gotta mig i vad som gett mördaren motiv till mordet är lika korkat som att beskylla en kirurg för att gotta sig i blod.
Har minnet av vem denna gång. Då jag har en liten aning om hur brottsplatsundersökningar bedrivs och hur hopplöst svårt det är att inte lämna spår , tyckts mig omöjligt att SD inte kunnat bindas vid mordet. (Med en brasklapp om mycket klantig utredning) Detta tvingade mig att se bredare på fallet. Dock har jag hittat en annan förklaring på det oförklarliga, Hanna D*avidsson.
Då jag är 2 meter lång och väldigt tung och träna med flera av Sveriges mest meriterade byggare så anser jag mig kunnig om exakt hur mycket muskelmassa en kropp kan på lägga på sig under en bestämd tid. Så du inte tror jag var ute i ogjort väder. Men nog om det.
Det är överspelat och jag har flera ggr bett om ursäkt vilket jag
vet inte gått dig förbi. Att du tar upp det får väl tillskrivas det aggressiva hämndbegär som jag förstått du delar med Sh.Holmes vilket jag nämde i kategori 1.
"1. Är man i tråden pga, av obehärskade hämndbegär så förklarar det ointresset vad som föregick mordet."
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)