2019-10-23, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Är det säkert att det var shottaz som mördade Shad? Aye antar jag?

Jag skrev inte att Shz har mördat honom. Men granatkastningen var riktigt mot den klungan han stod med o sedan skjuts hans nära allierade på ett förnedrande sätt utanför en galleria.
Senast redigerad av Dinmamma001 2019-10-23 kl. 10:20.
Citera
2019-10-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Jag skrev inte att Shz har mördat honom. Men granatkastningen var riktigt mot den klungan han stod med o sedan skjuts hans nära allierade på ett förnedrande sätt utanför en galleria.
Ja okej tack för info, nej du sa inte det men jag har länge frågat utan att få något riktigt svar ifall man vet om det var shottaz som mördade Shad?
Citera
2019-10-23, 10:25
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag kollade den andra fb länken med bild på henne och denna kille och det ser absolut inte ut som yasin.. Att han muckat eller muckar snart vet vi men det såg fan inte ut som han..
Det finns en ljusmässigt väldigt mörklagd bild där jag inte alls håler med den personen som tror att det är Yasin. Menar du den bilden så håller jag helt med dig!
Citera
2019-10-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det finns en ljusmässigt väldigt mörklagd bild där jag inte alls håler med den personen som tror att det är Yasin. Menar du den bilden så håller jag helt med dig!
Ja exakt de ser verkligen inte ut som han.. Så mycket prat så går asså
Citera
2019-10-24, 10:05
Medlem
Ev mer DP-relaterat än tidigare?
(FB) Rozh Shamal f. -95 ihjälskjuten, Blackeberg Sthlm 2019-06-30
Citera
2019-10-24, 10:23
Medlem
Citat:
Menar du samma händelse där ett stort antal skott avlossades och enlig fb var någon i DPs storebror som va träffad?
Låter bekant, finns det länk(ar) rörande denna händelse? FB, media?
Vad heter Musses bror?
Citera
2019-10-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Låter bekant, finns det länk(ar) rörande denna händelse? FB, media?
Vad heter Musses bror?
Är absolut inte säker, men jag tror jag läste i en fup att han heter Nas*r eller något liknande. *=i
Citera
2019-10-24, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
24ks liga har hela tensta nedstängt tillsammans med Äldre kurder/Irakier.

Medlemmar ur Shottaz har egna interna fighter o hänger i byn och tensta. Det finns ingen dödspatrull eller Malmö folk gåendes här eller ser nämnvärt oroad över folk från Malmö.

Sedan till alla övriga som har gjort folket nere i Malmö till gudar. kokainhandeln o vapen smugglas till Västerort utan någon omväg via Malmö. Folk vet inte Att Gambianerna från Västerort och deras kusiner i Dalen haft verksamhet i Spanien sedan mitten av 00-talet.

Det större bilden är att shottaz, 24k, några Zigenarfamiljer, Gambianerna o de äldre balkan folket är i princip ett större nätverk tillsammans. Annars hade väl folket i Malmö kastat granater i Rinkeby torg.

Haha 5 miljoner på Ayye???? Han är en shooter/hitter/soldat, ingen ledargestalt. Vem betalar så mycket pengar på en som skulle vilja leva i vilda västern.
Väldigt bra skrivet, folk glömmer att det finns många nätverk som tar in narkotika i Sverige. Förmodligen för att DP, shottaz, Mekky syns och hörs så mycket. Finns ju storsmugglare bland balkan tanterna som åker buss över Öresundsbron.
Citera
2019-10-24, 11:41
Medlem
Citat:
Är absolut inte säker, men jag tror jag läste i en fup att han heter Nas*r eller något liknande. *=i
Finns info/länk(ar) till FB eller media gällande handgrant/"ett stort antal skott"-händelsen som inkluderar ovanstående?
Citera
2019-10-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Finns info/länk(ar) till FB eller media gällande handgrant/"ett stort antal skott"-händelsen som inkluderar ovanstående?
Skulle du vänligen kunna citera inlägget med händelsen? hittar de inte just nu av någon anledning...
Citera
2019-10-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
HSL sköt den stora killen som överlevde förra sommaren efter mordet på Shad de sköt fyra pers i Tensta och två av de var den långe och en annan i hans liga (...) Långa killens liga är stabil och de är en del av Shottaz de är de hetaste just nu i gamet och väntar på att fler pers från deras liga ska mucka och ja det var de som gjorde det (...)
Tack för kanoninfo! Ligan du syftar på är alltså 24K?
Antar att den som här kallas den långe- resp store killen, som ska vara ledargestalt, är en och samma person? Är han extra kontroversiell att benämna? Finns det länk(ar) till förra sommarens mordförsök på den långa/stora killen och hans kollega? Där kanske det finns mer info om denne...
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
(...) Mackans lillebror sitter LVU för några små brott och hans grabbar sitter ju inne i CPH för mordet på G&F.
Jaha, där har vi svaret på var han befinner sig... Någon som vet när han plockades bort från gatan?
Citera
2019-10-24, 12:20
Medlem
Citat:
Skulle du vänligen kunna citera inlägget med händelsen? hittar de inte just nu av någon anledning...

Denna?

(FB) Skottlossning och detonation i Kista

https://www.ratsit.se/19940612-Abdinasir_Omar_Mohamed_Kista/gvY1qn-3qBcq_WFOHrUhidRTbEl70BbKnuIRDzakx_o#paAdressen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in