2019-10-22, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Kolla yasins Chicago låt på youtube, kolla kommentarerna
Tack! Enligt den kommentaren skall han vara ute i slutet av okt/början av Nov om allt går som det ska! Undrar om Yasin har lugnat sig efter detta straff eller är hämndlysten efter fayes död.
Citera
2019-10-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Man försökte klippa A2 två gånger första gången va det när A2 va med Musse i Hjulsta tillbaks i 2016 när Musse blev skjuten men överlevde (det va det där Jaffar rappa om när han sa 33 skott) A2 va med Musse i bilen Ayye pepprade från en annan bil bredvid och en annan kille från Tensta hjälpte Ayye med att skjuta vill inte nämna hans namn för att han har lämnat det där livet och gör inte sånt längre
Bara för att förtydliga en sak, var anledningen att man ville klippa A2 att han var en av cafe mynta mördarna?
Citera
2019-10-22, 20:24
Medlem
Yasin muckade nyligen och verkar ha skaffat sig denna ”primadonnan”

(FB) Sindy Niklasson - Sveriges sämsta ”mamma”
Citera
2019-10-22, 21:40
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albertblazerod
Yasin muckade nyligen och verkar ha skaffat sig denna ”primadonnan”

(FB) Sindy Niklasson - Sveriges sämsta ”mamma”
Kompletterar med en bild på "primadonnan" (här). Kvack kvack, sa ankan!
Citera
2019-10-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
SKulle detta vara någon flickvän till Yasin eller vad menar ni?
Citera
2019-10-22, 23:49
Medlem
Citat:

Åfyf-n, jag som snart tänkte försöka sova... Nu blir det mardrömmar. Vilket vrak!
Citera
2019-10-23, 08:16
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ber om ursäkt ifall att någon tycker att jag bidrar till att smutsa ned tråden!
Hon "är med" Yasin och har postat både bild och text om det på sociala medier. Visst material har hon tagit bort lika snabbt som det postades enligt andra källor än undertecknad.
Trots det svenskklingande namnet så är det en etnisk afrikansk "vandringsmadrass" bland kriminella i Västerort, vars två barn har tagits om hand av "soc" då hennes fokus tycks vara sitt "ego" och droger.
Mer info om henne finns bl.a. i tråden under Kändisskvaller vars länk "albertblazerod" postade igår.
Ett av hennes Instakonton är btw sindynikl*sson (*=a).

(Ev. vidare dialog i ärendet föredras i annan tråd.)
Senast redigerad av LeBronThurman 2019-10-23 kl. 08:26.
Citera
2019-10-23, 08:29
Medlem
Citat:
Mitt inlägg kan tyckas nedlåtande gentemot D men mina egna tankar, som jag inte utvecklade, överensstämmer till stor del med dina spekulationer i inlägget. Som styrkeförhållandena f.n. verkar vara mellan SZ & DP, så tror jag också att det kan vara tungt att vara någon nästan ensam av få utanför "galler" av viss betydelse inom DP.
Håller med och visst händer det att en och annan ibland längtar efter en time out i den relativa tryggheten bakom lås och bom. Som jag tolkar det jag läst var denna felsägning dock ofrivillig. Tror tyvärr (för vederbörandes del) inte att den går att skylla på strategisk planering utan snarare att den snarare utgör ett exempel på bristande omvärldsanalys. Eller som polisen ofta beskriver klientelet... lättkränkta killar med dålig impulskontroll och brist på konsekvenstänk.
Citera
2019-10-23, 09:28
Medlem
Citat:
HSL sköt den stora killen som överlevde förra sommaren efter mordet på Shad de sköt fyra pers i Tensta och två av de var den långe och en annan i hans liga de två andra som blev skjutna va vanliga grabbar men HSL brinner ju pga mordet på Shad och Chiko så de samarbetar med DP för de har samma fiender som de och att HSL är ute efter 24k grabbarna och vice versa Shottaz samarbetar med 24k men det är Tensta Shottaz grabbar inte de från Rinkeby

24ks liga har hela tensta nedstängt tillsammans med Äldre kurder/Irakier.

Medlemmar ur Shottaz har egna interna fighter o hänger i byn och tensta. Det finns ingen dödspatrull eller Malmö folk gåendes här eller ser nämnvärt oroad över folk från Malmö.

Sedan till alla övriga som har gjort folket nere i Malmö till gudar. kokainhandeln o vapen smugglas till Västerort utan någon omväg via Malmö. Folk vet inte Att Gambianerna från Västerort och deras kusiner i Dalen haft verksamhet i Spanien sedan mitten av 00-talet.

Det större bilden är att shottaz, 24k, några Zigenarfamiljer, Gambianerna o de äldre balkan folket är i princip ett större nätverk tillsammans. Annars hade väl folket i Malmö kastat granater i Rinkeby torg.

Haha 5 miljoner på Ayye???? Han är en shooter/hitter/soldat, ingen ledargestalt. Vem betalar så mycket pengar på en som skulle vilja leva i vilda västern.
Senast redigerad av Dinmamma001 2019-10-23 kl. 10:07.
Citera
2019-10-23, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag kollade den andra fb länken med bild på henne och denna kille och det ser absolut inte ut som yasin.. Att han muckat eller muckar snart vet vi men det såg fan inte ut som han..
Citera
2019-10-23, 09:52
Medlem
Citat:
HSL sköt den stora killen som överlevde förra sommaren efter mordet på Shad de sköt fyra pers i Tensta och två av de var den långe och en annan i hans liga de två andra som blev skjutna va vanliga grabbar men HSL brinner ju pga mordet på Shad och Chiko så de samarbetar med DP för de har samma fiender som de och att HSL är ute efter 24k grabbarna och vice versa Shottaz samarbetar med 24k men det är Tensta Shottaz grabbar inte de från Rinkeby

Hur kan HSL sörja Ciko och Shad? Hur hänger det ihop?
Ciko är nära till 24k o Shottaz. Shottaz har varit nära att mörda Shad tidigare och de sköt på hans vän utanför max i Kista (storbecknare, kassako som sålde åt DP)
Senast redigerad av Dinmamma001 2019-10-23 kl. 09:58.
Citera
2019-10-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Hur kan HSL sörja Ciko och Shad? Hur hänger det ihop?
Ciko är nära till 24k o Shottaz. Shottaz har varit nära att mörda Shad tidigare och de sköt på hans vän utanför max i Kista (storbecknare, kassako som sålde åt DP)
Är det säkert att det var shottaz som mördade Shad? Aye antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in