2019-10-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannsamverkan
Den du postar bild på heter Bilal och va aktuell i mordet på Nydala men blev frisläppt.

Apropå den bilden så ska väl Z.M vara från Helsingborg, han som blev dömd för mordet på Mahmoud i Nydala.

Det hade ju kunnat förklara en eventuell koppling till drottninghög som florerat tidigare i tråden.
Citera
2019-10-24, 00:08
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Liknar verkligen AM men frågan är hur han ens kan vistas i Malmö. Hela Malmös poliskår vet mycket väl vem det är och är internationellt efterlyst. Tror inte han uppehåller sig i Sverige!

Han behöver väl inte uppehålla sig här särskit länge. Bil, tåg, båt till Köpenhamn...det går snabbt...falska papper/pass kan väl inte vara svårt att få tag på i de kretsar han rör sig. ...
Citera
2019-10-24, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Apropå den bilden så ska väl Z.M vara från Helsingborg, han som blev dömd för mordet på Mahmoud i Nydala.

Det hade ju kunnat förklara en eventuell koppling till drottninghög som florerat tidigare i tråden.
Stämmer! numera, eller den upplösta lindängen ligan
Citera
2019-10-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Exakt så. Spansk tv har t.o.m. gjort en dokumentär om Mekky och Los Suecos efter hans gängs framfart i Marbella bl annat. Bra summering här https://blog.zaramis.se/2019/07/27/los-suecos-mordarganget-fran-malmo-i-spanien/
Jo har också sett, därför hålle jag de fortfarande lite osannolikt att AM är GM skulle definitivt inte bli förvånad om han skulle vara med på ett hörn eller två men att han skulle vaa skytt har jag väldigt svårt att tro
Citera
2019-10-24, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Stämmer! numera, eller den upplösta lindängen ligan

Upplöst?
Citera
2019-10-24, 00:23
Medlem
Lägg ner AM nu! Visst är det väldigt likt just på dem bilderna, ansikte, storlek osv, håller med! Är övertygad, hade vi haft andra bilder hade det varit heelt annorlunda! Det är inte rimligt, finns inget motiv (kännt), han beställer, utför inte. Han är internationellt efterlyst, väldigt duktigt isf att undvika att inte åka fast genom diverse länder. Och hur mkt sociopat han än är, så tror jag inte att det är såhär han vill sluta allt! Heder och status (vad dem anser vara status) är viktigt för sånna lallare som AM! Han sitter o trycker nånstans i lugn o ro än sålänge.. Däremot är jag helt säker på att det är en med Malmö koppling, (dock långt borta från malmö nu!) polisen vet säkert identitet, o lägger ut ett fulspel i media!
Citera
2019-10-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Upplöst?
Nä kanske inte upplöst. Men splittrat, döda, häktet, fängelse osv
Citera
2019-10-24, 00:27
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttarna-I-Soppan
Kan han ha använt sin feta läpp som en slags flytboj och på så sätt simmat kusten upp från spanien till malmö?
Du var ju skojfrisk
Tror han hållt till i Köpenhamn ett bra tag, dansk som han är...
Citera
2019-10-24, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
KATASTROFALT lika. Helt identiskt! Jag fokuserade på en punkt på näsan. Om man förstorar upp och tänker. " vart hade man satt näspiercingen om han skulle ta hål i näsan" då har han en oerhört markant punkt som är identiska på båda bilderna.

Håller med!

Man kan kanske mäta i ansuktet också, tänker på de som mäter och tar bilen till hjälp för att få frammen ca längd, såkan man kanske göra i ansiktet. Mäta från hakan upp till näsan, jämföra ögonen mäta mellan ögonen, ögonbrynen, kindlinjerna haka till haka osv. Kanske eåsvårt men kan gå?

Tycker även näsborrarna är identiska. Kanske en bror eller kusin till den som vissa säger var i Spanien??
Citera
2019-10-24, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Låt säga att MGM nu är denna A.M.
Då måste detta vara OERHÖRT personligt för honom eftersom han utför det här personligen och ibte betalar någon.

Då är frågan. Vad skulle motivet kunna vara? Vad har A.M för kopplingar till Karoline och hennes man?

Om du vill börja gräva lite i motiv så kanske man skall börja rikta blickarna mot morden på internetcaféet?!

AM kom undan med en hårsmån, och han har en säkert en stark känsla varför detta hände.

Sen om det e han som på bilden nu?! Tveksam
Citera
2019-10-24, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Konklusion: Att BO:s ex-pojkvän ligger bakom mordet på henne?

Är du riktigt funtad eller? I artikeln intervjuvade ju HENNE, det tycker jag vore ganska anmärkningsvärt om hennes ex-pojkvän mördat henne...
Citera
2019-10-24, 07:26
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Jag antar inget alls däremot gör ju du.
Det var ju just det du gjorde här ditt pucko:
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Men svenska kvinnor som avlar fram barn med kriminella svenskar det går bra va
Citera