2019-10-23, 22:42
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Här är info om mannen.

https://www.nyatider.nu/kriminell-invandrare-frias-for-mord-pa-kriminell-invandrare/

Tack!
Citera
2019-10-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Nope, det har jag aldrig sagt. Men jag antar att du tycker det.

Jag antar inget alls däremot gör ju du.
Citera
2019-10-23, 23:30
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
https://minfil.com/b9gdae9an0/709097DB-9886-4530-A291-8629B47B86A6_jpeg

Här är en bild på AM, näsan är lik, läpparna är lika, hela området runt män och näsa är lika mot vad polisen släppt.

Ja du det finns en stor likhet! Skulle han tagit sig hit trots att han är är efterlyst i Spanien...det är ju lätt att på ett eller annat sätt ta ta sig över Öresund. Tja, och han verkar gå igång på adrenalinkickar...och då föraren liknar Nicola så blir det ju iallafall lite extra intressant. Hm....
Citera
2019-10-23, 23:34
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja du det finns en stor likhet! Skulle han tagit sig hit trots att han är är efterlyst i Spanien...det är ju lätt att på ett eller annat sätt ta ta sig över Öresund. Tja, och han verkar gå igång på adrenalinkickar...och då föraren liknar Nicola så blir det ju iallafall lite extra intressant. Hm....

Kan han ha använt sin feta läpp som en slags flytboj och på så sätt simmat kusten upp från spanien till malmö?
Citera
2019-10-23, 23:35
Medlem
Ofta det är am som är GM. Han har väll alltid varit en meme bara.
Citera
2019-10-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer

Det är omöjligt eftersom han är efterlyst av alla. Man letar efter fel person. Ni lägger lite solljus på bilden i ett filter, då får ni fram profilen. Den GM som man söker efter är inte hittad än. Han ser annorlunda ut i solljuset.
Citera
2019-10-23, 23:36
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Uppgifter på att mekky är vän med DP grabbarna och att jobbar tillsamans finns, men tror inte man kan påstå att han jobbar åt dom, de nog snarare isf dom som hämtar sitt röka och ladd från mekky
Exakt så. Spansk tv har t.o.m. gjort en dokumentär om Mekky och Los Suecos efter hans gängs framfart i Marbella bl annat. Bra summering här https://blog.zaramis.se/2019/07/27/los-suecos-mordarganget-fran-malmo-i-spanien/
Citera
2019-10-23, 23:41
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Det är omöjligt eftersom han är efterlyst av alla. Man letar efter fel person. Ni lägger lite solljus på bilden i ett filter, då får ni fram profilen. Den GM som man söker efter är inte hittad än. Han ser annorlunda ut i solljuset.

Visa bilden du har gjort istället. Det går att lägga filter på många sätt.
Citera
2019-10-23, 23:44
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Måste säga att han är väldigt lik, vore intressant om någon hade en bild på AM tagen helt från sidan för att jämföra så. Har för mig att GM som sprang runt förrvirad efter dådet såg ut att vara ovanligt kort också?

Ja just det diskuterades då man jämförde hand längd med bilens höjd då han tog i handtaget på fel bil.
Citera
2019-10-23, 23:50
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Bilderna är så sjukt lika AM. Näsan och läpparna samt avståndet från mun till haka, samt längden. Polisen måste ha sett denna liknelse innan, dom kanske släpper bilderna för att dels se vad vi skriver Flashback och för att bekfräfta sin egen bild.

Jag jämför tidigare postad bild här i tråden på AM med ansiktet snett mot kameran och polisens bilder.

Ja skulle vara precis nåt sånt den adrenalinkåte psykopaten, narcissisten Mekky skulle kunna ta sig för. För ingen skulle väl tro att han var här...men som sagt lätt att ta sig över sundet, hem till Köpenhamn och släkten, inte bara brovägen...
Citera
2019-10-23, 23:52
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Kan bara hålla med,inte minst detta order som alla så fint känner igen ALLA MÄNNISKORS LIKA värde.

Jo visst. Hoppas inte det finns folk som på riktigt tror att alla männskor är lika värda. För så ser det inte ut. En dum pk, vänster fras som används för Att kunna fortsätta sitta och hyckla .
Smart men FEGT och framför all väldigt falskt

tack !

jag vet inte varifrån uttrycket allas lika värde kommer ifrån?
alla människor är inte lika.

och alla människor är inte lika värda, ta tex smarta nazisterna, de kom undan efter 2:a världskriget och arbetade hos nasa och annat.

om alla hade varit lika värda så hade jag haft många tjejer efter mig, och inte blivit bortplockad som en ruttet frukt.
Citera
2019-10-23, 23:52
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sambambam
https://minfil.com/w3uea09fn5/2019-10-23_04.59.22_1_jpg

Det är inte många ”i den världen”, som inte är afrikan har och så tjocka läppar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in