2019-10-24, 00:52
Medlem
Plutonium239s avatar
Korta snubbar
Citera
2019-10-24, 00:58
Medlem
Armin är en bra spelare! Ut med Camilla och Natta hjärntvättade högen..
Citera
2019-10-24, 02:08
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typ108
Fan vilka svin ni är som hackar på Nina. Verkar väl vara mest reko av tjejerna förutom att hon är väldigt sårbar och förståeligt men inte okej beteende mot dom andra tjejerna vissa stunder inne i huset. Men som sagt förståeligt då hon knappast var över Marcelo för fem jävla öre. Sen är hon fan sjukt vacker!

Sen säger ju Marcelo i synken att Nina är förstahandsvalet.

Nä fy fan för Erica säger jag bara.
Hoppas hon läser detta bro.

May i please have a crumb of pussy
Citera
2019-10-24, 02:45
Medlem
Ganonitos avatar
Erika tycker det är över gränsen att kalla någon luffare, men själv hade hon inga problem att kalla Marcus för horunge och slå honom.
Citera
2019-10-24, 03:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Lätt för dig att säga, du har uppenbarligen aldrig varit i Ninas kläder. Tycker mest bara det är sorgligt att man kan känna så för en så vidrig snubbe! Sen visst är man en offentlig person så måste man kunna ta kritik men när hon gått ut med hur dåligt hon mår/mått och folk liksom fortsätter hata då är man inte en bra människa i mina ögon.

Nina är dum i huvudet. Hon svansar efter Marcello trots att hon blivit sårad av honom tidigare. Hon åker ner ända till fucking Mexiko för att vara med honom, ligger med honom det första hon gör, väljer att spela med honom och bråkar med andra tjejer för att de limmar på honom trots att de, som Marcello själv säger, inte är ett par längre.
Citera
2019-10-24, 03:43
Medlem
Spinnacers avatar
Så tröga de 4 brudarna är alltså. Så dom måste skämmas.
Citera
2019-10-24, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Camillas dröm gick i uppfyllelse bli känd i pH och knulla med Marro
Den ena av de två sakerna är ju inte så svår att uppleva.
Citera
2019-10-24, 06:02
Medlem
Citat:
Lätt för dig att säga, du har uppenbarligen aldrig varit i Ninas kläder. Tycker mest bara det är sorgligt att man kan känna så för en så vidrig snubbe! Sen visst är man en offentlig person så måste man kunna ta kritik men när hon gått ut med hur dåligt hon mår/mått och folk liksom fortsätter hata då är man inte en bra människa i mina ögon.

Det stämmer absolut att jag inte har en aning om hur det känns för henne. Men är snarare att hon sätter sig själv i det måendet gång på gång när hon har fått flera chanser att lämna det. Att Marcelo är manipulativ som fan är ingen nyhet men sen måste man som sagt ta eget ansvar och är därför jag inte har medlidande för henne längre. på samma sätt som jag inte har medlidande för Camilla som sett på tv tidigare hur vidrig Marcelo är men ändå väljer att ge sig in där.
Citera
2019-10-24, 06:26
Medlem
Ganonitos avatar
Det absolut bästa hade ju varit om det var tvärtom med hur de fick immuniteterna. Att det var Erica och Theo som vann anatomiprovet och blev låsta och Adam som blev immun själv och fritt kunde välja vart han ville gå. Då kunde han ha tagit Camilla. Armin blev därmed fri att gå till Nina och han hade troligen varit den enda som hon hade valt framför Marcello, så hade Marcello ställt sig där hade han rykt och hade både Jesper och Marcello ställt sig hos Josie så hade Jesper åkt, igen.
Citera
2019-10-24, 06:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nästa vecka kommer ...... (se nedan) in

Han skulle ju komma in den här veckan enligt Muffins50.
Citera
2019-10-24, 06:36
Medlem
Citat:
Nästa vecka kommer ...... (se nedan) in

Enligt tråden skulle han komma in varje vecka "han kommer imorgon", "han kommer nästa avsnitt", "han kommer nästa vecka", osv så jag har redan tappat hoppet. Hur många avsnitt är det kvar btw?
Citera
2019-10-24, 06:43
Medlem
Hade varit kul med nya människor istället för de gamla deltagarna, vi har tillräckligt av dem nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in