2019-10-23, 22:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
När män tvingar kvinnor till sex händer något med kvinnor mentalt , hon kommer inte gilla mannen på riktigt ,utan allt blir sen ett ända stort fake.

Det blir också en mental störning hos kvinnan som kan göra henne sjuk. Kvinnor måste känna att de själva vill göra saker av fri vilja.

Har du blivit tvingad till sexuella saker ?

1) Hur vet du det? Tänk om det är så att kvinnor börjar gilla män som tvingar dem till sex? Tänk om det är vägen till kvinnors hjärta?

2) Noooooo. Kvinnor funkar inte enligt "jag vill/jag vill inte". Kvinnor funkar enligt "jag kan stå ut med här/jag kan inte stå ut med det här".

a) Så mannen bestämmer vad som ska hända sexuellt, och kvinnan bestämmer om hon kan stå ut med det eller inte.

b) Det är ju ingen kvinna som tycker om att en man gör saker med henne sexuellt. Det handlar om att stå ut med något som känns som ett sexuellt övergrepp.

3) Nope. Men jag skulle inte tycka att det var en big deal om det hände.
Citera
2019-10-23, 22:24
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De medelmåttiga kommer heller inte bli tillgängliga för incels eftersom män som gillar att ha relation med kvinnor kommer att behålla alla kvinnor för sig själva precis som det är nu.

Inte delar populära män med sig av sina älskarinnor inte heller backar de när de ser att Johan samlar sig i timmar för att möjligtvis säga hej till tjejen på krogen.

Men om Johan skär halsen av den populära killen och våldtar den medelmåttiga älskarinnan, vad händer då?
Citera
2019-10-23, 22:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Men om Johan skär halsen av den populära killen och våldtar den medelmåttiga älskarinnan, vad händer då?

1) Brah, den populära killen vill inte ha den medelmåttiga tjejen. För han har redan den snygga tjejen. Han skulle inte knulla den medelmåttiga tjejen om han fick betalt.

2) Den medelmåttiga tjejen sitter hemma och skriver fantasier på Internet-forum för att copa med att hon blev dissad.

3) Vad Johan ska göra är att joina den populära killen och knulla den snygga tjejen tillsammans med honom. There's plenty of pussy for everyone.
Citera
2019-10-23, 23:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Han åker förhoppningsvis fast och låses in eller blir lynchad av andra mer humana män.
Citera
2019-10-23, 23:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Fast moment 22x22 har sagt att hon är positiv till att avkriminalisera sexköp underförutsättning att bordeller fortsätter vara förbjudna. Inte perfekt men alltid något.

Så om vi går på hennes linje kommer man kunna köpa sex, dock inte på en vanlig bordell (bortsett från dockbordeller) men på gatan.

Kan du komma med lite ljus i mörkret? Adina säger att man måste hitta någon frivillig som vill ha sex gratis med en men du har sagt att det är okey att betala en hora för sex om det inte sker på en bordell.

Vill mein Führer Moment 22x22 vara vänlig och tillrättavisa Adina för hennes felaktiga påstående att man inte ska få köpa sex överhuvudtaget.

Jag har ju kanske inte påstått att jag förespråkar att åka ut i skogen med kvinnor man inte känner i syfte att ha sex.

Men ja, jag tycker inte att en som säljer eller köper sex som privatperson ska räknas som kriminell. All offentlig verksamhet ska dock ej tillåtas.
Hur är det med andra liknande köp(alltså köp av kroppar)? Om jag vill köpa min kompis ena njure, eller annat utplockbart ej direkt livsnödvändigt organ, är det tillåtet?

Det är ungefär samma sak där, jag tycker inte att en affär två människor sinsemellan av t.e.x en njure ska vara förbjudet, men det ska definitivt vara förbjudet att bedriva verksamhet kring det, alltså affärer med organ som är till salu.
Citera
2019-10-23, 23:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej horor förstår inte kärlek , de har ingen kärlek till män och ju längre de håller på desto lägre kärlek.

Prostituerade offrar sin egen förmåga att känna kärlek för pengar.

De respekterar och gillar inte sig själva heller eftersom de har inget som hjälper dem att känna kärlek.

Mannen tofflar inte för kvinnor , han bildar ett par med henne , för att ha barn och höja kärleken tillsammans.

Vad mannen vinner , är att han har en partner som står honom nära. Vilket får honom att känna sig bättre. 90 % av alla män förstår detta , det är inte bara sex det handlar om utan att man kommer någon nära.

Sex gör inte så mycket för män egentligen , det är mer gemenskapen som bildas som är viktig.

Sex är mer en drift och det gäller att se till att denna drift inte leder in en på destruktiva vägar , har du en kvinnlig partner som gillar dig , kommer inte din sexualitet så lätt på avvägar.

Som du själv skrev så tycker de flesta män såhär och de förstår också saker och ting förbi sina drifter. Det finns ju en anledning till att män lever i relationer med kvinnor överhuvudtaget, det är inte så att någon tvingar dem.
Men du talar för döva öron här, Babianen och några till här saknar mest troligt förmåga att känna på riktigt. Eller har blivit totalt förbittrade och kan av den anledningen inte känna eller förstå.
Citera
2019-10-24, 00:28
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag har ju kanske inte påstått att jag förespråkar att åka ut i skogen med kvinnor man inte känner i syfte att ha sex.

Men ja, jag tycker inte att en som säljer eller köper sex som privatperson ska räknas som kriminell. All offentlig verksamhet ska dock ej tillåtas.
Hur är det med andra liknande köp(alltså köp av kroppar)? Om jag vill köpa min kompis ena njure, eller annat utplockbart ej direkt livsnödvändigt organ, är det tillåtet?

Det är ungefär samma sak där, jag tycker inte att en affär två människor sinsemellan av t.e.x en njure ska vara förbjudet, men det ska definitivt vara förbjudet att bedriva verksamhet kring det, alltså affärer med organ som är till salu.

Nej, det är verkligen inte samma sak.
Citera
2019-10-24, 00:37
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nähä?

Nej, att köpa sex och att köpa någons njure är väl för guds skull ljusår ifrån varandra. Man köper inte en kropp eller en del av en kropp som man sen får ta med sig hem när man köper sex. Jag förstår inte ens hur du kunde komma på den liknelsen, så jag vet inte vad mer jag ska säga om det.
Citera
2019-10-24, 00:39
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Han åker förhoppningsvis fast och låses in eller blir lynchad av andra mer humana män.

Vilket straff tycker du en våldtäktsman ska ha? Hängning? Strafftid? Livstid?
Ska man ta hänsyn till om personen som begick våldtäkten gjorde det för att det inte fanns några bordeller? Eller om han var psykiskt sjuk? Ska personen kastreras?

Citat:

Förlåt, jag var på skämthumör. Jag menade inte att dra in dig i mitt sinnesförvirrade resonemang. Jag vet ju att du ogillar när man kör ut okända kvinnor i skogen och köper sex av dem, framförallt om de är omyndiga.

Angående knulldockor så tror inte jag det är så bra att män och kvinnor inte behöver varandra, vilket blir fallet om man isolerar sig på pojkrummet med en docka. Känns inte som att psykiskt instabila personer ska isolera sig med dockor. Känns som man stannar i sin mentala utveckling.

Jag är också rädd för att det blir en "annabelle" historia av det hela om en psykiskt sjuk sitter och pratar med dockor om dagarna.

Dessutom kan en hora erbjuda många tjänster som en docka inte kan. Smisk & pisk exempelvis..

Jag har undersökt möjligheterna till att köpa en hora till lägsta pris och närmsta lagliga bordell är i Danmark, 6 timmars tågresa och åker man över dagen så behöver man inte bo på hotell + att man får 10% rabatt på tågresan om man är sjukpensionär.

Då kan en halvtimme med en hora i Köpenhamn kanske gå 2000 kr i bästa fall. Och i bästa fall är man hemma igen på 15 timmar.

Tycker du det finns några anledningar att avstå från en sådan tripp? Räkna gärna upp alla anledningar du kan för att man bör avstå.
Senast redigerad av over-unity 2019-10-24 kl. 01:05.
Citera
2019-10-24, 00:42
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
När män tvingar kvinnor till sex händer något med kvinnor mentalt , hon kommer inte gilla mannen på riktigt ,utan allt blir sen ett ända stort fake.

Det blir också en mental störning hos kvinnan som kan göra henne sjuk. Kvinnor måste känna att de själva vill göra saker av fri vilja.

Har du blivit tvingad till sexuella saker ?

Hur många män tror du har en realistisk chans att få en någorlunda attraktiv kvinna att gilla dem "på riktigt"?

Det enda kvinnor kan gilla hos en man är vad han kan ge henne.

På vilket sätt är inte relationer ett stort fake?
Citera
2019-10-24, 00:48
Avslutad
Eftersom att det är människohandel. Inte av någon annan anledning.

VaRfÖR vIlL nI FöRbJuDa mÄnNiSkOhAnDel?
Citera
2019-10-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Det var det dummaste jag hört idag, finns ingen fakta eller statistik som stödjer det. Hur förklarar du då att länder med laglig prostitution har mycket mer sexköp och trafficking, och att Sverige nästan har den lägsta andelen trafficking och mindre prostitution än andra västländer?

Tyvärr är du ute och cyklar. Finns hur mycket prostitution i EU & Sverige. Inga problem att hitta om du vill. En kontrollerad so ex Nederländerna är mycket säkrare för båda parter. Des utom minskade till någon mån våldtäkter . Åk, till Tyskland, Spanien ja hela Europa får du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in