Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Han åker förhoppningsvis fast och låses in eller blir lynchad av andra mer humana män.
Vilket straff tycker du en våldtäktsman ska ha? Hängning? Strafftid? Livstid?
Ska man ta hänsyn till om personen som begick våldtäkten gjorde det för att det inte fanns några bordeller? Eller om han var psykiskt sjuk? Ska personen kastreras?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag har ju kanske inte påstått att jag förespråkar att åka ut i skogen med kvinnor man inte känner i syfte att ha sex.
Men ja, jag tycker inte att en som säljer eller köper sex som privatperson ska räknas som kriminell. All offentlig verksamhet ska dock ej tillåtas.
Hur är det med andra liknande köp(alltså köp av kroppar)? Om jag vill köpa min kompis ena njure, eller annat utplockbart ej direkt livsnödvändigt organ, är det tillåtet?
Det är ungefär samma sak där, jag tycker inte att en affär två människor sinsemellan av t.e.x en njure ska vara förbjudet, men det ska definitivt vara förbjudet att bedriva verksamhet kring det, alltså affärer med organ som är till salu.
Förlåt, jag var på skämthumör.

Jag menade inte att dra in dig i mitt sinnesförvirrade resonemang. Jag vet ju att du ogillar när man kör ut okända kvinnor i skogen och köper sex av dem, framförallt om de är omyndiga.
Angående knulldockor så tror inte jag det är så bra att män och kvinnor inte behöver varandra, vilket blir fallet om man isolerar sig på pojkrummet med en docka. Känns inte som att psykiskt instabila personer ska isolera sig med dockor. Känns som man stannar i sin mentala utveckling.
Jag är också rädd för att det blir en "annabelle" historia av det hela om en psykiskt sjuk sitter och pratar med dockor om dagarna.
Dessutom kan en hora erbjuda många tjänster som en docka inte kan. Smisk & pisk exempelvis..
Jag har undersökt möjligheterna till att köpa en hora till lägsta pris och närmsta lagliga bordell är i Danmark, 6 timmars tågresa och åker man över dagen så behöver man inte bo på hotell + att man får 10% rabatt på tågresan om man är sjukpensionär.
Då kan en halvtimme med en hora i Köpenhamn kanske gå 2000 kr i bästa fall. Och i bästa fall är man hemma igen på 15 timmar.
Tycker du det finns några anledningar att avstå från en sådan tripp? Räkna gärna upp alla anledningar du kan för att man bör avstå.