2019-10-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Snarare har de TID att vänta, sannolikt bor en potentiell köpare redan rätt schysst och behöver inte impulsköpa en barre.
Fast det gäller väl alla, inte bara de som köper ovanligt stora hus?
Citera
2019-10-23, 19:38
Medlem
Belavias avatar
Det som förvånar mig mest är hur obehindrat hon kan ljuga. Helt kolugn när hon drar sina valser oavsett om det är TV4-journalister eller business-kollegor.

Nästan lite imponerande. Hon är ju en slags game changer. Tyvärr är jag lite för gammal för att bryta mig ur den moral, etik och integritet jag själv växte upp med.

Men jag är inget pretto som säger att livet ska hanteras på ett visst sätt. Bella slänger uppenbarligen värdighet och ärlighet över bord.

Det är mer "Anyhong goes" som gäller. Så länge man inte blir tagen på bar gärning så är alla medel tillåtna, verkar hon tänka.

Hon verkar inte heller bli särskilt generad när fasaden spricker och folk undrar vad hon egentligen gör, om hon ens jobbar eller om allt jobb(som bara är att upprätthålla fasad) är delegerat till andra.

Hon hänvisar istället till hennes mod(mitt modigaste inlägg..), eller till sin mentala styrka(tack vare min disciplin och arbete med min mentala & personliga utveckling kan jag hantera stormen).

Fachinerande, skämmas verkar hon inte göra iaf. Har sliddjuret någon diagnos eller?
Senast redigerad av Belavia 2019-10-23 kl. 19:40.
Citera
2019-10-23, 19:46
Medlem
Spännande koppling gjord inne på griploovs Instagram ang husförsäljningen 🤔
Citera
2019-10-23, 20:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Fast det gäller väl alla, inte bara de som köper ovanligt stora hus?

Nej! De som köper sin första bostad eller byter bostafsort har i regel inte tid att spana månad efter månad på den perfekta bostaden för att sedan slå till!
Citera
2019-10-23, 20:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Det som förvånar mig mest är hur obehindrat hon kan ljuga. Helt kolugn när hon drar sina valser oavsett om det är TV4-journalister eller business-kollegor.

Nästan lite imponerande. Hon är ju en slags game changer. Tyvärr är jag lite för gammal för att bryta mig ur den moral, etik och integritet jag själv växte upp med.

Men jag är inget pretto som säger att livet ska hanteras på ett visst sätt. Bella slänger uppenbarligen värdighet och ärlighet över bord.

Det är mer "Anyhong goes" som gäller. Så länge man inte blir tagen på bar gärning så är alla medel tillåtna, verkar hon tänka.

Hon verkar inte heller bli särskilt generad när fasaden spricker och folk undrar vad hon egentligen gör, om hon ens jobbar eller om allt jobb(som bara är att upprätthålla fasad) är delegerat till andra.

Hon hänvisar istället till hennes mod(mitt modigaste inlägg..), eller till sin mentala styrka(tack vare min disciplin och arbete med min mentala & personliga utveckling kan jag hantera stormen).

Fachinerande, skämmas verkar hon inte göra iaf. Har sliddjuret någon diagnos eller?

Exakt! Lite psykopatvibbar får man allt av henne! Minns när Schulman totalavslöjade henne som fumlblodsmytoman i podden i somras, det kommenterade hon inte överhuvudtaget!

Såhär efteråt så kan Schulmans "avslöjande" vara det som inledde slutet på hennes karriär!
Citera
2019-10-23, 20:18
Medlem
brianmolkos avatar
Varför kollapsa det ?
Citera
2019-10-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Varför kollapsa det ?
Lever över sina tillgångar.
Citera
2019-10-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillasysterEm
Spännande koppling gjord inne på griploovs Instagram ang husförsäljningen 🤔
Han har tjatat om pengatvätt hela tiden men jag fattar fortfarande inte hur han menar att det skulle fungera.

Om det är hajens investerares pengar så var ju de rena från början. Kanske menar han att hajen snodde pengarna och sedan låtsades att de var borta? Ok, då finns pengar att tvätta. Men hur går tvättandet till? Någon som fattat? Svara inte ”svarta helikoptrar i uganda”.
Citera
2019-10-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Han har tjatat om pengatvätt hela tiden men jag fattar fortfarande inte hur han menar att det skulle fungera.

Om det är hajens investerares pengar så var ju de rena från början. Kanske menar han att hajen snodde pengarna och sedan låtsades att de var borta? Ok, då finns pengar att tvätta. Men hur går tvättandet till? Någon som fattat? Svara inte ”svarta helikoptrar i uganda”.

Det senaste är ju att hon ljugit om antalet följare. Eller personer som läser bloggen.
Hon skrev att hon hade 1,5 miljoner läsare. Det var bloggbevakning som kom på att det inte stämde.
Även om nu alla fattade att det inte stämde. Men när nyheten kom ut igår så ändrade Blondinbella i profilen på Instagram.
Så nu är texten borta angående 1,5 miljoner unika läsare. Den försvann direkt.
Så jag antar att hon ljugit om antalet unika läsare.
Självfallet kan hon inte ha så många läsare. Inte ens Aftonbladet har så många läsare.
Citera
2019-10-23, 21:16
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Det säkraste för henne är att få hjälp till en hyresrätt.
Nej inte villa, bostadsrätt eller hyresrätt varken för Isabella eller Pingis enligt ryktet
Senast redigerad av qutm 2019-10-23 kl. 21:19.
Citera
2019-10-23, 21:20
Medlem
Här kan ni se hur informationen angående antalet läsare kom ut.
Och hur hon då efteråt ändrade i profilens text på Instagram.
https://bloggbevakning.se/2019/10/22/varning-for-lang-text-om-tailsweep-och-lowengrip/
Citera
2019-10-23, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Nej inte villa, bostadsrätt eller hyresrätt varken för Isabella eller Pingis enligt ryktet

Liten etta, inget av ovan... med dörr som endast låses utifrån och med galler för fönsterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in