2019-10-23, 20:49
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Den bilden på polisens hemsida liknar personen Tar•k. Likheten är stor både med ansiktet och kroppen. Personen i fråga är ju redan häktad.
Du menar att denna T nu är häktad i ett fall en detta alltså? Vilket i så fall, eller har du en bild så vi kan se?
Citera
2019-10-23, 20:49
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Mm, men kolla bilden ozyrecon lade upp. Ser du inte hans läppar och näsa. Såklart kan det vara en annan lirare men jag ville se bevis på en person som liknar mannen på bilden. För polisens shit och bilden på AM är extremt lika. Min fråga är isåfall hur en efterlyst lirare från Spanien kan ta sig hem obemärkt och fimpa en kvinna i huvudet. Men Mekky vill bli ihågkommen som en brutal jävel så jag blir inte förvånad.

Jag har kollat den bilden och jag tycker inte att det är det minsta likt om man plockar bort sådant som skägget osv. Enligt min mening är profilen på AM inte alls lik, vare sig näsan eller formen på BÅDA läpparna. AM är dessutom tre äpplen hög och väldigt spinkig, och jag tycker inte att personen på bilden ger det intrycket. Återigen, endast mina åsikter.
Citera
2019-10-23, 20:52
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Den bilden på polisens hemsida liknar personen Tar•k. Likheten är stor både med ansiktet och kroppen. Personen i fråga är ju redan häktad.

Har du eller någon bild på denna Tar*k?
Citera
2019-10-23, 20:53
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Det händer inte så ofta, men det händer ofta. Hur många män har inte dött i sverige pga skottlossningar? men när det gäller en kvinna så går alla crazy!

dessutom så var hon en person som "hänger med kriminella" och det säger en hel del om hur hon är som person. Hon säkert skratta bakom ryggen på svenskarna när kriminella berättar sina historier för henne.

varför ska man tycka synd om sånt?

folk dör och föds varje dag, ingen nytt.

Och det utgår du ifrån? Det är som att jag skulle påstå att att du är retarderad då du inte har någon som helst förståelse för anledningen till att detta mord står ut i mängden. Skulle jag dock inte göra.

En önskan om en liten uppdatering kring alla dessa andra mord; där mödrar blir avrättade med sina bebisar i famnen, som du påstår händer ofta. Det hade varit rimligt dock...
Citera
2019-10-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Har gjort flera sökningar på bilen, Mercedes Benz 200 årsmodell 2001 (uppgift från en nyhetsartikel, stämmer också väl med bildjämförelser) och får upp två varierande siffror på höjden, vissa säger 140 cm och andra 142 cm. Så säg 141 cm +- 1 cm.

Försökt mäta i Paint med olika linjer hit och dit och bilens höjd verkar ligga en aning under halva huvudets längd. En människas längd är, enligt vad jag hittat, ca 7,5 gånger huvudets längd. Gissar på 21 cm i hans fall. Står nästan helt rakt med ryggen, sannolikt även med benen, men låt säga att om han står helt rakt blir någon enstaka cm längre, så att 2/3 av huvudet skulle vara över bilens tak. 2/3 av 21 cm blir 14 cm. 141 +14 = 155.

Så han verkar vara endast 155 cm (!?), vilket ju kan vara en viktig ledtråd.

AM har ju av flera personer sagts vara max 160, vilket jag skulle säga är en ganska ovanlig längd för män som är äldre än 15
Citera
2019-10-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Och det utgår du ifrån? Det är som att jag skulle påstå att att du är retarderad då du inte har någon som helst förståelse för anledningen till att detta mord står ut i mängden. Skulle jag dock inte göra.

En önskan om en liten uppdatering kring alla dessa andra mord; där mödrar blir avrättade med sina bebisar i famnen, som du påstår händer ofta. Det hade varit rimligt dock...

Vad är det du inte förstår? Umgicks hon med kriminellt pack eller inte, enligt dig? Om så var fallet så har hon utsatt sig, och bebisen, för livsfara. Eller hur?
Citera
2019-10-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
En bild som säger lite till den efterlysta bilden av Svensk polis men Spanien letar efter denna herre

https://minfil.com/jfcab89en4/3413B469-5F5E-4C22-A613-985BDA120693_jpeg

Alla borde leta efter honom!
Citera
2019-10-23, 21:06
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Alla borde leta efter honom!

vem är han
Citera
2019-10-23, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Har du eller någon bild på denna Tar*k?

Sök på hans namn eller se fotbollsidan. Killen är redan häktad på sannolika skäl. Man vet att han var inblandad i gärningen och bilen. Om man titta noga så ser det även ut som det var han på polisens bild. De andra medhjälparna kan därför vara personer i hans omgänge.
Citera
2019-10-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Du menar att denna T nu är häktad i ett fall en detta alltså? Vilket i så fall, eller har du en bild så vi kan se?

Han är redan häktad i detta fallet 26/8.
Citera
2019-10-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
AM har ju av flera personer sagts vara max 160, vilket jag skulle säga är en ganska ovanlig längd för män som är äldre än 15

Ja precis, anmärkningsvärt kort tillsammans med ett ganska karakteristiskt ansikte och eventuellt udda springstil (eller var det någon annan?) så kan man nog begränsa antalet möjliga GM rätt så rejält.
Citera
2019-10-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Det är en fotbollskropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in