2019-10-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Mm, men han ler på bilden postad i tråden vilket gör att ens kinder ser större ut. Bilden från polisen ler ju inte mannen. Vi vet alla att man ser annorlunda ut när man ler jämfört när man har normalt ansikte. Men alla tycker olika och bilderna är inte av bästa kvaliteten. Men jag är nästan 100 vem som är på bilderna. Men det är ju min personliga åsikt 😊
Ja det är väldigt likt, även om jag aldrig sett AM i profil.
Amir Mekky på bilden då tror fb!
Citera
2019-10-23, 19:50
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Bilderna är så sjukt lika AM. Näsan och läpparna samt avståndet från mun till haka, samt längden. Polisen måste ha sett denna liknelse innan, dom kanske släpper bilderna för att dels se vad vi skriver Flashback och för att bekfräfta sin egen bild.

Jag jämför tidigare postad bild här i tråden på AM med ansiktet snett mot kameran och polisens bilder.

Du brukar ha bra koll, men här håller jag inte alls med dig. Jag har sett AM ett par gånger ute på stan i Malmö och tycker inte att ansiktsformen eller profilen på nästan är lite överhuvudtaget. Han har väldigt kraftiga läppar, och på profilbilden ser man knappt hans överläpp och så ser inte AM ut i profil enligt min mening. Därutöver är jag 100% säker på att polisen själva identifierat AM om det var han på bilderna. Läser man FUPar har polisen väldigt bra koll på utseendet på en stor del av Malmös kända kriminella (när de identifierar folk på kassa övervakningsbilder). Så, jag tror inte det är AM, men det är bara min åsikt.
Citera
2019-10-23, 19:51
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Du tror inte att det kan bero på att en mamma blir avrättad MED sin bebis i famnen?

Hur ofta händer det här i Sverige? Att en tjej/kvinna stryker med p.g.a. sitt val av käraste har hänt lite fler ggr...

Det händer inte så ofta, men det händer ofta. Hur många män har inte dött i sverige pga skottlossningar? men när det gäller en kvinna så går alla crazy!

dessutom så var hon en person som "hänger med kriminella" och det säger en hel del om hur hon är som person. Hon säkert skratta bakom ryggen på svenskarna när kriminella berättar sina historier för henne.

varför ska man tycka synd om sånt?

folk dör och föds varje dag, ingen nytt.
Citera
2019-10-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Oj vad likt. Samma man!

Samma näsa, läppar, ögon, ansiktsform, skägget, allt.

Det måste vara skytten. Då är frågan var han sitter och trycker någonstans.
Citera
2019-10-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
https://minfil.com/MfNfaf96n3/9ABD98F1-14AC-4511-9AA7-6411B6C18F14_jpeg
Väldigt lik måste jag säga
Citera
2019-10-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Du brukar ha bra koll, men här håller jag inte alls med dig. Jag har sett AM ett par gånger ute på stan i Malmö och tycker inte att ansiktsformen eller profilen på nästan är lite överhuvudtaget. Han har väldigt kraftiga läppar, och på profilbilden ser man knappt hans överläpp och så ser inte AM ut i profil enligt min mening. Därutöver är jag 100% säker på att polisen själva identifierat AM om det var han på bilderna. Läser man FUPar har polisen väldigt bra koll på utseendet på en stor del av Malmös kända kriminella (när de identifierar folk på kassa övervakningsbilder). Så, jag tror inte det är AM, men det är bara min åsikt.

Mm, men kolla bilden ozyrecon lade upp. Ser du inte hans läppar och näsa. Såklart kan det vara en annan lirare men jag ville se bevis på en person som liknar mannen på bilden. För polisens shit och bilden på AM är extremt lika. Min fråga är isåfall hur en efterlyst lirare från Spanien kan ta sig hem obemärkt och fimpa en kvinna i huvudet. Men Mekky vill bli ihågkommen som en brutal jävel så jag blir inte förvånad.
Citera
2019-10-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Det händer inte så ofta, men det händer ofta. Hur många män har inte dött i sverige pga skottlossningar? men när det gäller en kvinna så går alla crazy!

dessutom så var hon en person som "hänger med kriminella" och det säger en hel del om hur hon är som person. Hon säkert skratta bakom ryggen på svenskarna när kriminella berättar sina historier för henne.

varför ska man tycka synd om sånt?

folk dör och föds varje dag, ingen nytt.

Du antar bara att hon gjorde så. Du vet inte. Nej det säger inte speciellt mkt om henne alls.
Hon blev skjuten med ett barn i famnen varför skriver du inte det? Det är just därför alla går crazy.
Citera
2019-10-23, 20:02
Medlem
Enligt min mening så är person på bilden extremt lik AM och skulle mycket väl kunna vara han. Det som får mig och tveka är dock AMS situation, efterlyst och ska enligt uppgift befinna sig i nordafrika, sedan känns tillvägagångssättet inte riktigt som honom, som någon nämnde så har han ju betalat för de senaste mord han vart invlandad i, skulle han då komma tillbaka trots sin efterlysning och mörda en kvinna?
Citera
2019-10-23, 20:02
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Mm, men kolla bilden ozyrecon lade upp. Ser du inte hans läppar och näsa. Såklart kan det vara en annan lirare men jag ville se bevis på en person som liknar mannen på bilden. För polisens shit och bilden på AM är extremt lika. Min fråga är isåfall hur en efterlyst lirare från Spanien kan ta sig hem obemärkt och fimpa en kvinna i huvudet. Men Mekky vill bli ihågkommen som en brutal jävel så jag blir inte förvånad.
Mekky var i Stockholm och skrev under sina papper på advokatbyrån så han fick ut ersättning från när han var häktad å sedan släppt. Var några månader sedan. Läste det i dagspress msm artikel. Inte så svårt att röra sig inom EU med någon som är lik ens körkort eller pass.
Senast redigerad av Pandalina4 2019-10-23 kl. 20:07.
Citera
2019-10-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifique97
Polisen var kanske medveten om att han vistades här o väntade bara på att han skulle klanta sig för att denna gången verkligen fällas i domstol.. och fällas kommer han hårt. Detta lär inte resultera i något annat än livstids fängelse, inte ens i Sveriges kassa rättsväsende skulle se förbi livstids fängelse.

Dom hade nog lagt resurser på att gripa han om dom var medvetna om han. Men han kallas ju inte "spöket" för inget. Livstid ja det lär det bli utan tvekan!
Citera
2019-10-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
hon var inte en bra person, som alla trodde. Visst hon var läkare och bra medborgare, men ingen bra person väljer att stadga sig med en kriminell.

så median gråter fortfarande pga detta, vad hände med den svarta tjejen som blev mördad i samma period? ingen snackar om henne, är det bara för hon är svart?

Det har skrivits väldigt mycket om svartingen, verkar som det gått obemärkt förbi.. Så ditt trams om hudfärg är irrelevant....
Citera
2019-10-23, 20:07
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Du antar bara att hon gjorde så. Du vet inte. Nej det säger inte speciellt mkt om henne alls.
Hon blev skjuten med ett barn i famnen varför skriver du inte det? Det är just därför alla går crazy.

inte direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in