Citat:
Ursprungligen postat av
ozyrecon
Ni som säger bilden inte liknar AM, vad baserar ni det på? Ser ni inte läpparna och näsan, samt den lilla tappen han har på sin näsa? Och avståndet mellan mun och haka? Jag säger inte ni har fel men kom gärna med motargument vem som är mer lik mannen på bilderna och varför dom inte alls skulle likna AM?
Titta på bilden jag posta, zooma in så ni inte ser hans ögon för det stör jämförelsen. Skillnaden på bilden jag posta och polisen bilder är att personen inte ler. Då ändras ju kindernas storlek.
Möjligt dem är lika varandra utseendemässigt. Men tillväggasättet och utförande känns olikt A.M. som en erfaren skytt som A.M skulle aldrig riskera detta genom att springa omkring omaskerad, speciellt när han är efterlyst i hela Europa. Och skulle han falla så långt ner att han utför sånt här på egen hand?
Dem senaste morden han ryktades om var han anstiftare till, inte den som sköt. För att inte tala om att han verkar va typen som bestämmer tid och plats.
Kolla man S.H mördare, så reka båda flera dagar innan, båda går med viss del av ansiktet synligt, samt utför de mitt på dagen. Båda fallen användes de "stulen" bil. Säger inte att det är samma snubbe, men mer likheter.
Men visst kanske är A.m trots allt !