2019-10-23, 18:22
Medlem
Herregud vad polisen skämmer ut sig i detta land.. förstår att människor väljer att bli kriminella. Vilket skämt.
Citera
2019-10-23, 18:28
Medlem
1) stäng omedelbart sinnebilden av Fake News - STV. Sälj möget till Nordkorea.
2) Åtala den ansvarige utgivaren.
3) Sens moral är självklart att bästa chansen för förövare att undkomma den ”svenska rättvisan” är att vara neger eller arab.
Citera
2019-10-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Folk golar inte som folk trodde i början pga vem som gjort det. Dom i bilen är kända. Jag är säker det är AM. Det är han.
Avståndet överläpp näsa är väldigt kort och näsan är rejält framträdande på personen på AB bilder. Amir Mekky ser rundare ut i kinderna på bilderna som lagts upp men han kan ha gått ner i vikt och blivit äldre. Användare Optenna tycker också han är lik och jag liter på Optenna
Citera
2019-10-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Avståndet överläpp näsa är väldigt kort och näsan är rejält framträdande på personen på AB bilder. Amir Mekky ser rundare ut i kinderna på bilderna som lagts upp men han kan ha gått ner i vikt och blivit äldre. Användare Optenna tycker också han är lik och jag liter på Optenna

Mm, men han ler på bilden postad i tråden vilket gör att ens kinder ser större ut. Bilden från polisen ler ju inte mannen. Vi vet alla att man ser annorlunda ut när man ler jämfört när man har normalt ansikte. Men alla tycker olika och bilderna är inte av bästa kvaliteten. Men jag är nästan 100 vem som är på bilderna. Men det är ju min personliga åsikt 😊
Citera
2019-10-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Bra jobbat polisen? Hahahah

Är det vad du kallar bra jobbat?

Polisen i Sverige=sämst i hela mitt vackra EU

Polisen har gått ut med en bild, ja det var stort gjort. Men muslimen är lös fortfarande .jesus

Bra att de fick en bild i alla fall.

Kanske var bildkvalitén usel att de skickade filmen utomlands till riktiga proffs för att förbättra kvalitén, och detta tog dessa veckor? Jag bara spånar.

Men SVT ta mig fan borde skämmas som håller vidriga mördare om ryggen.
Citera
2019-10-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Ni som säger bilden inte liknar AM, vad baserar ni det på? Ser ni inte läpparna och näsan, samt den lilla tappen han har på sin näsa? Och avståndet mellan mun och haka? Jag säger inte ni har fel men kom gärna med motargument vem som är mer lik mannen på bilderna och varför dom inte alls skulle likna AM?

Titta på bilden jag posta, zooma in så ni inte ser hans ögon för det stör jämförelsen. Skillnaden på bilden jag posta och polisen bilder är att personen inte ler. Då ändras ju kindernas storlek.

Man kanske också kan ta reda på GM:s ungefärliga längd. Man ser ju tydligt vad det är för bil, borde inte vara så svårt att ta reda på dess höjd. På en av bilderna ser GM ut att stå ganska rak i ryggen, så då återstår att uppskatta hans ungefärliga höjd ovanför biltaket. Någon som vet AM:s längd så man kan jämföra?
Citera
2019-10-23, 18:50
Medlem
boskapsgardens avatar
GM på bilden liknar Rakhmat Akilov..terroristen som utförde terrordåd på Drottninggatan i Stockholm........ kanske landsman till honom ????

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/akilov-doms-skyldig-for-terroristbrott-far-livstids-fangelse
Senast redigerad av boskapsgarden 2019-10-23 kl. 18:54. Anledning: tillägg
Citera
2019-10-23, 18:57
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Bra att de fick en bild i alla fall.

Kanske var bildkvalitén usel att de skickade filmen utomlands till riktiga proffs för att förbättra kvalitén, och detta tog dessa veckor? Jag bara spånar.

Men SVT ta mig fan borde skämmas som håller vidriga mördare om ryggen.
Det är just detta hyckleriet som pågår i landet hela tiden som gör en förbannad.

Våga kalla det för vad det faktiskt är
Citera
2019-10-23, 19:09
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Först och främst så är inte EU en nation eller ett etnicitet. EU är bokstavligen en överenskommelse mellan olika länder angående lagar och annat. Om du ska analysera så, så är du mer en del av världen och borde se hela världen som ett folk. Men förväntar mig inte sånt av trångsynta människor som har rasistiska åsikter.

Vi har invandrare från alla länder i världen. Det finns alltid någon som kommit till Sverige från ett annat land. Men jag antar att när du menar invandrar så syftar du på araber, somalier, kurder bl.a. Återigen trångsynthet.

Jo det märks att vi har blivit en avfallsplats för hela världen inte minst för u länder. Därför ser vi det som händer. Mannen på bilden är inte heller svensk .

Och dom tre grupper du Presis nämnde är dom värsta av dom alla. ja. Denna Kommer aldrig att bli en del av Sverige . Och det vill dom inte heller. Dom verken kan eller vill anpassa sig. återvandring tror jag är bäst för alla. Inte minst för dom själva .problmet är att inte ens deras grannländer vill ha dom , utan tvingar dom till Sverige . Och pk Sverige öppnar dörren direkt och skickar dom till den öppna kriminaliten.

Och kalla mig gärna rasist! Jag tar det som en komplimang nuförtiden
Citera
2019-10-23, 19:11
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boskapsgarden
GM på bilden liknar Rakhmat Akilov..terroristen som utförde terrordåd på Drottninggatan i Stockholm........ kanske landsman till honom ????

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/akilov-doms-skyldig-for-terroristbrott-far-livstids-fangelse

Alla Menaiter ser för fan likadana ut då de är inavlade hela bunten
Citera
2019-10-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Ni som säger bilden inte liknar AM, vad baserar ni det på? Ser ni inte läpparna och näsan, samt den lilla tappen han har på sin näsa? Och avståndet mellan mun och haka? Jag säger inte ni har fel men kom gärna med motargument vem som är mer lik mannen på bilderna och varför dom inte alls skulle likna AM?

Titta på bilden jag posta, zooma in så ni inte ser hans ögon för det stör jämförelsen. Skillnaden på bilden jag posta och polisen bilder är att personen inte ler. Då ändras ju kindernas storlek.

Möjligt dem är lika varandra utseendemässigt. Men tillväggasättet och utförande känns olikt A.M. som en erfaren skytt som A.M skulle aldrig riskera detta genom att springa omkring omaskerad, speciellt när han är efterlyst i hela Europa. Och skulle han falla så långt ner att han utför sånt här på egen hand?

Dem senaste morden han ryktades om var han anstiftare till, inte den som sköt. För att inte tala om att han verkar va typen som bestämmer tid och plats.

Kolla man S.H mördare, så reka båda flera dagar innan, båda går med viss del av ansiktet synligt, samt utför de mitt på dagen. Båda fallen användes de "stulen" bil. Säger inte att det är samma snubbe, men mer likheter.

Men visst kanske är A.m trots allt !
Citera
2019-10-23, 19:18
Medlem
Varför kan ingen ge svar i vem AM är? Helt ruttet att sitta och läsa 10sidor där det spekuleras om någon AM och man har noll koll.

Samma med den ni misstänker som sitter i bilen.

Någon nämde att han i bilen har kopplingar till ett större kriminellt nätverk, vilket?
Karolines man, hade han några kopplingar till något gammalt gäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in