Citat:
Ursprungligen postat av
lawling
Har en jäkla rant på gång så vi börjar:
1.Hur kan Theo och fimpen vara så jävla dumma att spela med Marcelo och Jeppe? Fattar dom inte att dom kommer åka ut på det i längden? Hade vart mycket klokare att spela med Adam då alla hade varit mer eller mindre neutrala.
2. Så uppenbart att produktionen inte villa ha kvar ”Adams grupp”. Jag fattar att de kanske vill undvika två pakter men det är ju så uppenbart att allt ska kretsa kring Marcelo och Jeppe.
3. Kan Jeppe bara ta och hålla käften med sitt jävla arrrrrrrribaaaaa. Seriöst. Det är inte kul längre bara jävligt töntigt.
4. Ska det finnas starka killspelare i huset ska det väl fan finnas starka tjejspelare också? Vilka starka spelare av tjejerna är kvar nu? INGA. För alla är så hjärntvättade av Marcelo och Jeppe.
5. Ingen mer rant men måste bara nämna Camilla. Är det bara jag som tror att hon kan lida av borderline?
Tack och hej.
1. De spelar med tjejer. Tjejerna i sin tur styrs av Marcelo och Jesper. Du kan inte stå med en av samma kön i en parceremoni.
2. Kolla om säsongen, både Paulo och Adam har varit motvilliga att ta taktiska beslut för att behålla sitt ansikte. Jesper och Marcelo skiter i sitt anseende och spelar hårt, därav framgången. Hur tänker du att produktionen säger åt alla brudar att ligga med Marcelo? I dagens feministsvergie? Knappast.
4. Tror klyftiga kvinnor avstår med att söka till PH. De få som gör det har svårt att manipulera alla ”machograbbar”. (Ett ord jag avskyr men använder för att du skall förstå.)
Någon har väl lyckats i PH’s historia men svårt att minnas någon.