2019-10-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
På vilket sätt skiljer sig Adam från Jeppe då? Är det inte Jeppes genuina jag som lyser igenom? Hur kan du skilja på vad som är vad utifrån det vi ser på tv?

Suck...

Jesper = Spelar fult. Erkänner att han beter sig illa och kör över folk, dock inom spelets ramar.

Adam = Spelar ”snällt” samtidigt som han försöker trycka dit folk konstant med metoder som inte är eller bör vara regelrätta. T ex pikar Theo (detta som ledde till bråket då han brukade våld). Snor groggar ifrån Jesper. Spelar sedan översittaraktig som om Jesper överreagerar.

Har ingenting emot Adam. Stör mig på folk som inte ser honom för den han är bara. Jesper kanske är en skitstövel på utsidan men det hör inte till saken eftersom vi diskuterar Paradise Hotel och vad som sker där.
Citera
2019-10-23, 16:44
Medlem
Jösses vad trött man är på den där grinande Jesper Bengtsson.

Ska vara så tuff hela tiden och beter sig som en liten trotsig unge när han hamnar i dispyt med någon.

Han var betydligt mer sympatisk förra säsongen när han satt och grät i baren ensam hela tiden.
Citera
2019-10-23, 16:52
Medlem
Köpte snus av Erica på Preem Enköping en kväll i somras, fint att hon lyckats i livet!
Citera
2019-10-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawling
Har en jäkla rant på gång så vi börjar:

1.Hur kan Theo och fimpen vara så jävla dumma att spela med Marcelo och Jeppe? Fattar dom inte att dom kommer åka ut på det i längden? Hade vart mycket klokare att spela med Adam då alla hade varit mer eller mindre neutrala.

2. Så uppenbart att produktionen inte villa ha kvar ”Adams grupp”. Jag fattar att de kanske vill undvika två pakter men det är ju så uppenbart att allt ska kretsa kring Marcelo och Jeppe.

3. Kan Jeppe bara ta och hålla käften med sitt jävla arrrrrrrribaaaaa. Seriöst. Det är inte kul längre bara jävligt töntigt.

4. Ska det finnas starka killspelare i huset ska det väl fan finnas starka tjejspelare också? Vilka starka spelare av tjejerna är kvar nu? INGA. För alla är så hjärntvättade av Marcelo och Jeppe.

5. Ingen mer rant men måste bara nämna Camilla. Är det bara jag som tror att hon kan lida av borderline?

Tack och hej.

1. De spelar med tjejer. Tjejerna i sin tur styrs av Marcelo och Jesper. Du kan inte stå med en av samma kön i en parceremoni.

2. Kolla om säsongen, både Paulo och Adam har varit motvilliga att ta taktiska beslut för att behålla sitt ansikte. Jesper och Marcelo skiter i sitt anseende och spelar hårt, därav framgången. Hur tänker du att produktionen säger åt alla brudar att ligga med Marcelo? I dagens feministsvergie? Knappast.

4. Tror klyftiga kvinnor avstår med att söka till PH. De få som gör det har svårt att manipulera alla ”machograbbar”. (Ett ord jag avskyr men använder för att du skall förstå.)

Någon har väl lyckats i PH’s historia men svårt att minnas någon.
Citera
2019-10-23, 18:02
Medlem
Jösses alltså.
Citera
2019-10-23, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Någon har väl lyckats i PH’s historia men svårt att minnas någon.

Ja, gick väl skapligt för prinsessan Sofia.
Citera
2019-10-23, 18:35
Medlem
Camilla tappar tilliten till Theo som inte gjort ett skit men Marcelo kan göra vad fan som helst utan att hon gör något.... alltså jag får damp.
Citera
2019-10-23, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Fick höra att Amir bögar med någon i huset. Vem?
Menar du Armin eller Amir Akrouti?
Citera
2019-10-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Ja, gick väl skapligt för prinsessan Sofia.

Vann hon PH? Kom hon långt?
Citera
2019-10-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Camilla tappar tilliten till Theo som inte gjort ett skit men Marcelo kan göra vad fan som helst utan att hon gör något.... alltså jag får damp.

Sjukt dum att hon säger det rakt ut också! Vad tjänar hon på det? XD

Speciellt när det är tjejerna som hänger löst nästa.
Citera
2019-10-23, 18:51
Medlem
Bästa Studio Paradise någonsin, hahahaha... Armin ägzor.
Citera
2019-10-23, 18:57
Medlem
Måste vara lite pinsamt gör tjejerna att se hur dumma dom ser ut.. Förstår noll varför alla tjejer dras till Marcelo, oskön, ser spritsvullen ut plus lite småkorkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in