Citat:
Ursprungligen postat av
DonPapacito38
Det är bevisat,nej jag har ingen källa just nu men jag kan gärna ta fram en åt dig. Jo visst jätte bra polis som inte tillåter brottsoffren att göra motstånd och istället riskerar han att dömas för någott.
Sen är det vårt EU, VI som tillhör det europeiska folket. Etnicitet och själva nationen. Allt annat kan du försöka hjärna tvätta någon annan med.
Sen är den svenska polisen betydligt bättre än länder där dagens invandrar grupper i Sverige kommer ifrån . Jo visst men dessa invandrare kommer inte ifrån europeiska länder vad jag vet.
Först och främst så är inte EU en nation eller ett etnicitet. EU är bokstavligen en överenskommelse mellan olika länder angående lagar och annat. Om du ska analysera så, så är du mer en del av världen och borde se hela världen som ett folk. Men förväntar mig inte sånt av trångsynta människor som har rasistiska åsikter.
Vi har invandrare från alla länder i världen. Det finns alltid någon som kommit till Sverige från ett annat land. Men jag antar att när du menar invandrar så syftar du på araber, somalier, kurder bl.a. Återigen trångsynthet.