2019-10-23, 17:14
Medlem
Höknäsa både på huvmannen och föraren. Kan bli svårt att hitta dock, med tanke på Sveriges demografi och gränslöshet.
Citera
2019-10-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
https://minfil.com/b9gdae9an0/709097DB-9886-4530-A291-8629B47B86A6_jpeg

Här är en bild på AM, näsan är lik, läpparna är lika, hela området runt män och näsa är lika mot vad polisen släppt.

Håller med helt. Väldigt likt.
Citera
2019-10-23, 17:17
Medlem
Fy fan vad dåligt polis arbete spyr, skäms att vara svensk!! Två månader efter.. Sanslöst
Citera
2019-10-23, 17:20
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Vem är am
En av dom som det spekuleras kunna ligga bakom mordet.

Fast jag tror mer på att tjuvhedern som det pratas om tidigare i tråden kommer att lösa fallet. Yrkeskriminella som inte accepterar den här typen av brott.

Men likheterna mellan morden som det pratas om är intressanta. En klar hitman om det stämmer.
Citera
2019-10-23, 17:27
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Källa på att Sveriges polis är sämst i EU? Svenska polisen är riktigt bra jämfört med väääldigt många länder kan jag säga dig.

Vill även påpeka att det är inte ditt EU.

Det är bevisat,nej jag har ingen källa just nu men jag kan gärna ta fram en åt dig. Jo visst jätte bra polis som inte tillåter brottsoffren att göra motstånd och istället riskerar han att dömas för någott.

Sen är det vårt EU, VI som tillhör det europeiska folket. Etnicitet och själva nationen. Allt annat kan du försöka hjärna tvätta någon annan med.

Sen är den svenska polisen betydligt bättre än länder där dagens invandrar grupper i Sverige kommer ifrån . Jo visst men dessa invandrare kommer inte ifrån europeiska länder vad jag vet.
Citera
2019-10-23, 17:33
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
Alltså, du säger "blattar" på ett sätt som att detta är ointelligenta människor, men hade du följt tråden och LÄST så hade du förstått att denna personen har suttit på rättegång och INTE visste att bilen skrivits på hans namn, det sitter redan en häktad för att ha skrivit över bilen med falsk signatur...

Herregud hur retarderade människor finns här egentligen???

Du slår knut på dig själv. De är naturligtvis så ”smarta” att de fixar en ’säker’ bil och även ett påhittat scenario om falskt ägarbyte. Vad får man för det? Dagsböter eller en vecka på anstalt? Värt om man ska skjuta någon.

De tyckte det var en bättre idé att använda ”sin egna bil” än att falskregga eller sno en bil eftersom DNA-spår då blir betydligt svårare att förklara bort..

Källor på IQ hos världens befolkning kan f.ö lätt googlas fram om dessa siffror är av intresse.
Citera
2019-10-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
En av dom som det spekuleras kunna ligga bakom mordet.

Fast jag tror mer på att tjuvhedern som det pratas om tidigare i tråden kommer att lösa fallet. Yrkeskriminella som inte accepterar den här typen av brott.

Men likheterna mellan morden som det pratas om är intressanta. En klar hitman om det stämmer.

Yrkeskriminella som inte accepterar den här typen av brott? Sluta få dem att låta som hederliga människor.
Finns många fall där brottsoffren, som själva var kriminella, vägrar hjälpa till i utredning av brott som drabbat dem själva/deras närstående, varför skulle då nån kriminell som inte är inblandad i detta fall ens bry sig.
Citera
2019-10-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Kan ju mycket väl vara så att han är det. Det är nog en myt att polisen på orten känner till alla kriminella eller inflyttade kriminella i deras område. Även om Malmö är en liten stad så är det ju Sveriges tredje största stad. Bilden är ju inte optimal heller. Man ser en tydligt markerad näsa och att han vid tillfället hade en obojring av skägg.

Det blir intressant detta för det kommer garanterat hagla in tips till polisen tack vare dessa bilder. Om inte någon hinner fimpa denna herre såklart.

Med tanke på att de säljer vänner och fimpar anhöriga i dagens läge -som i detta fall- så är det ju bättre att skjuta av denna svaga länk som visar ansiktet för folket.

Största majoriteten av Malmös kriminella har varit kriminella sedan barnsben och de känner poliserna vid förnamn precis som poliserna också känner dem. Hade han varit någon som varit aktiv i Malmö länge så finns det nog någon i Malmös poliskår som skulle vetat vem han är.
Tror mest på att han e från en annan stad, alternativ någon nyare flykting som inte hunnit bli känd i Malmö
Citera
2019-10-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
https://minfil.com/b9gdae9an0/709097DB-9886-4530-A291-8629B47B86A6_jpeg

Här är en bild på AM, näsan är lik, läpparna är lika, hela området runt män och näsa är lika mot vad polisen släppt.

Kan bara hålla med. T.o.m skägg och mustasch ser lik ut det lilla som går att jämföra. Vet någon när minifilfotot är taget?
Citera
2019-10-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Bra jobbat polisen? Hahahah

Är det vad du kallar bra jobbat?

Polisen i Sverige=sämst i hela mitt vackra EU

Polisen har gått ut med en bild, ja det var stort gjort. Men muslimen är lös fortfarande .jesus

Fan vad ni jämt klagar. Varför gör ni inget åt det istället.?
Om inga idioter vill prata så blir de så. Då får dom skylla sig själva.
Citera
2019-10-23, 17:51
Medlem
Knappast A.M då skulle inte polisen gå ut och fråga vem personen är, det var det dummaste jag hört...
Citera
2019-10-23, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Jag tänkte också på N när jag såg bilden med killen i bilen. Ja, vi får hoppas att polisen kollat upp honom, men man vet ju aldrig...

Långt ifrån grubisic kan jag säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in