Citat:
Ursprungligen postat av
Greensky
Ditt jävla kräk! Huruvida PR dog är totalt ointressant, kan vart självmord men totalt ointressant i den bemärkelsen han vart skyldig eller inte. Påstådda skulden kan drivit honom till självmord men en idiot som du fattar inte sånt.
Vad beträffar PU så har han enligt egen uppgift 100% alibi men han kan inte lämna ut dessa vittnesmål för han "känner" inte för det! Läs tråden..
Min gissning är att BW PU och KM är de skyldiga, fast inga bevis finns ju.
Ditt jävla kräk?
Du kanske tycker det är ointressant att en person som står nära familjen, en tid är misstänkt, som ger sig in i tråden under olika alias i gruppen, anger en profil och dillar med sig själv i andra och tredje person.
En person som inte hade en aning till en början vad han skulle välja för alibi. Han misslyckades med ett.
Det har jag allt läst.
Det är ointressant för dig men inte för mig.
Om någon annan skapar så många intressepilar och får uppmärksamhet därefter kommer du kalla de som ifrågasätter detta för jävla kräk då?
Tycker du att, det är ok?
Är det fler man inte bör ifrågasätta enligt dig?
PR själv tyckte att det låg nära till hands att han skulle ifrågasättas, men inte du.
Vad vet du om honom som han själv inte visste?
Om du kallar det påstådda skulder så känner du inte ens PR utan är en av hans små lärljungar eller någon som lärt "känna" honom genom tråden.
Han hade ju en viss förkärlek för att skicka pm under olika id.
Chilla lite!
Ett litet problem med denna tråd är att många tar det så personligt och tappar fokus på vad man gör här och varför.
Ugglan: Har du någon teori om vad som hände Helena?
Du har varit stabilt aktiv och observant.
Hur tänker du?