2019-10-22, 14:13
Medlem
Fy fan vilken jävla krupp jag får av grindiffens jävla pissluffar flyt och hjälp av förbundet, domare, media. Har sagt det förr, helt sjukt hur jävla korrupt svensk fotboll är! Inför VAR nu innan alla lag börjar anamma Norlings antifotboll. Så stolt att HAMMARBY står upp för den positiva fotbollen!

Och Rodic, vilken kung alltså!
Citera
2019-10-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarMedVargar
Fy fan vilken jävla krupp jag får av grindiffens jävla pissluffar flyt och hjälp av förbundet, domare, media. Har sagt det förr, helt sjukt hur jävla korrupt svensk fotboll är! Inför VAR nu innan alla lag börjar anamma Norlings antifotboll. Så stolt att HAMMARBY står upp för den positiva fotbollen!

Gråt lite mer, självklart är det korrupt. SvFF har gjort allt i deras makt för att DIF ska vinna för första gången på 14 år.
Citera
2019-10-22, 15:03
Medlem
Var det bra drag på IFK-DIF igår?
Citera
2019-10-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fairground
Var det bra drag på IFK-DIF igår?

Sill var bra på att trumma, hördes inte alls annars.

DIF dominerade.
Citera
2019-10-22, 16:42
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det har inte jag heller, och du förstår säkert att svaret inte bara var riktat mot dig (även om vi nyss haft en diskussion om ramsstöld), utan även mot dina med- eller motsupportrar i Stockholm som jämt och ständigt ojar sig över att vi har ramsor som använder samma melodi som andra lag. Vilket jag tycker är extremt löjligt, speciellt som de stammar från en tid då ingen brydde sig om "melodistölder".

Tack!

/feldgrau

Och varför ens kommentera något som avsåg credda MFF och som inte ens hade med Gbg att göra? Det är ju inte ens i samma kategori som min invändning mot ramstölder är, dvs när man koppar en hat/nidramsa rakt av.

Otroligt tondövt agerande.
Citera
2019-10-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Gråt lite mer, självklart är det korrupt. SvFF har gjort allt i deras makt för att DIF ska vinna för första gången på 14 år.
Djurgården vann väl cupen 2018 och kom trea 2017.
De borde varit nöjda!
😡
Citera
2019-10-22, 17:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarMedVargar

Fetmarkerade kan väl inte ni riktiga bajare tycka va? Att sitta med en IFK Göteborgströja när man representerar Hammarby borde va oacceptabelt.
Citera
2019-10-22, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Fetmarkerade kan väl inte ni riktiga bajare tycka va? Att sitta med en IFK Göteborgströja när man representerar Hammarby borde va oacceptabelt.

Riktiga vrak har snart slutat gå, det är alldeles för mycket nya halsdukar och konstiga dialekter när vraken spelar.

Att sitta och se en match i ett konkurrerande lags tröja? Världsunikt skulle jag säga. Det är lika jävla tondövt och imbecillt som att gå på ett annat lags guldfest.

Men leksingarna tycker det är coolt...
Senast redigerad av Baphometboy 2019-10-22 kl. 18:12.
Citera
2019-10-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Riktiga vrak har snart slutat gå, det är alldeles för mycket nya halsdukar och konstiga dialekter när vraken spelar.

Att sitta och se en match i ett konkurrerande lags tröja? Världsunikt skulle jag säga. Det är lika jävla tondövt och imbecillt som att gå på ett annat lags guldfest.

Men leksingarna tycker det är coolt...

Såklart ett litet dif inte fattar nånting, Rodic är ju helskön som gör en sån grej med glimten i ögat. Inget att hacka upp sig på kan tyckas men förstår om ni vill dra uppmärksamheten bort från ert pissiga spel och skandalen på Ullevi igår. Bajen berör, som vanligt.
Citera
2019-10-22, 19:39
Medlem
snurresnigels avatar
DIF-bajen konfetti
DIF-bajen pyro
Götet borta 1 700 på plats på landets sämsta bortaläktare (nedre)

Kommer bli galen taggning på måndag! Slutsålt nu
Citera
2019-10-22, 19:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Finns inte ett enda lag förutom Bajen som kan tycka det är ok. Förövrigt hoppas jag vi gör slag i saken och levererar en örebrotröja till honom på ett av deras träningspass, givetvis med hans namn på.
Kanske kan slänga med ett paket blöjor också eftersom han verkar förtjust i att kissa ner sig.
Citera
2019-10-22, 20:03
Medlem
När Bosse sprang ärevarv på Råsunda iklädd gnagettröja var det stil på stolta djurgårn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in