2019-10-21, 14:50
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Ala och Rami två eritreanska bröder från Tensta och flera kurder från Märsta som är släkt med Shad

Hela ligan som resten till Berlin med Lanko efter mordet på Merhawi också om ni minns den FUP:en
Citera
2019-10-21, 15:05
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jaha okej tack för info, menar du att dp skulle ha satt de priset på f och g?
Nej, det går tillbaka ända till händelsen med A2 och Shz agerande där DP funnit support i ett ilsket Malmö redan på Amirs tid.
Man har bidat sin tid och Franky (Fayye) var enl uppgift inte direkt involverad i A2:s öde. Roller som utförare m.m. hade andra!
Det är skeenden som beskrivs i den mycket värdefulla info som Akhimantlaren redan har levererat i tråden. Jag hoppas på mer av den varan framöver!👍
Citera
2019-10-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Nej, det går tillbaka ända till händelsen med A2 och Shz agerande där DP funnit support i ett ilsket Malmö redan på Amirs tid.
Man har bidat sin tid och Franky (Fayye) var enl uppgift inte direkt involverad i A2:s öde. Roller som utförare m.m. hade andra!
Det är skeenden som beskrivs i den mycket värdefulla info som Akhimantlaren redan har levererat i tråden. Jag hoppas på mer av den varan framöver!👍

Vem var/är a2s mördare?
Citera
2019-10-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Vem var/är a2s mördare?
Sägs att det var aye
Citera
2019-10-21, 20:07
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Vem var/är a2s mördare?
I det här inlägget (tolv steg innan ditt eget) så ges en bra info om händelserna kring försöken och slutresultatet i att eliminera A2.
Jag har inget ytterligare att tillägga, men Ayye var en utav skyttarna, och jag antar att hans del i brottet anses vara "polisiärt uppklarat".
Juridiskt sett så är man givetvis oskyldig till ett brott, så länge man inte har dömts skyldig i en (i laga kraft) gällande dom i domstol.

Att ingen redan har klippt Ayye förvånar många både kriminella och även andra!
Citera
2019-10-21, 20:43
Medlem
Citat:
I det här inlägget (tolv steg innan ditt eget) så ges en bra info om händelserna kring försöken och slutresultatet i att eliminera A2.
Jag har inget ytterligare att tillägga, men Ayye var en utav skyttarna, och jag antar att hans del i brottet anses vara "polisiärt uppklarat".
Juridiskt sett så är man givetvis oskyldig till ett brott, så länge man inte har dömts skyldig i en (i laga kraft) gällande dom i domstol.

Att ingen redan har klippt Ayye förvånar många både kriminella och även andra!

Frågade därför jag orkar inte bläddra igenom massa trådar för det är knappt relevanta saker som skrivs här, eller har kopplingar till brott längre. Därför jag frågade. Men tack för ditt svar.
Förresten är väl Y*asin ute nu?

EDIT: Var Aye och faye med DP eller shottaz?
Senast redigerad av Maajty 2019-10-21 kl. 20:45.
Citera
2019-10-21, 22:38
Medlem
Citat:
Man försökte klippa A2 två gånger /.../ han har lämnat det där livet och gör inte sånt längre

Var försiktig med det du skriver, du kan hamna i ett bråk och tappa luren och när folk ser att du har varit inne på Flashback och snackat.. kan det bli farligt!

Din rykte kommer att trampas på och du kan (kommer) få stryk
Citera
2019-10-21, 22:41
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Frågade därför jag orkar inte bläddra igenom massa trådar för det är knappt relevanta saker som skrivs här, eller har kopplingar till brott längre. Därför jag frågade. Men tack för ditt svar.
Förresten är väl Y*asin ute nu?

EDIT: Var Aye och faye med DP eller shottaz?
Har inte direkt koll på när Y*asin ska ha sonat sina två tredjedelar.
Både Ayye och Franky aka Fayye (F4isal Abdik4rim Moh4mud) är/var med i Shottaz.
Citera
2019-10-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Var försiktig med det du skriver, du kan hamna i ett bråk och tappa luren och när folk ser att du har varit inne på Flashback och snackat.. kan det bli farligt!

Din rykte kommer att trampas på och du kan (kommer) få stryk
Jag hamnar inte i bråk jag är beväpnad vart än jag går för just sådana anledningar
Citera
2019-10-22, 02:33
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Jag hamnar inte i bråk jag är beväpnad vart än jag går för just sådana anledningar
Foreknowledge har haft synpunkter på hur information bör hanteras av skribenter i den här tråden i ett stort antal av sina 57 inlägg!
Infon på en telefonlur behöver inte vara lättillgänglig för fel personer om man hanterar säkerheten rätt.

Jag tror dessutom att vi alla vuxna vet hur vi på olika sätt bäst ska hantera olika regelverk om det så gäller för något diskussionsforum, rättsväsendet, "gatans regler" eller något annat!

Om någon skulle vantrivas på Flashback, så är man ju inte tvungen att vistas här.
Din närvaro här är väldigt uppskattad ska du veta! 💪🥂
Citera
2019-10-22, 09:07
Medlem
Citat:
Har inte direkt koll på när Y*asin ska ha sonat sina två tredjedelar.
Både Ayye och Franky aka Fayye (F4isal Abdik4rim Moh4mud) är/var med i Shottaz.
Är ganska säker på att Yasin borde vara ute innan nyår, tror han skulle sitta 1,5 i effektiv tid
Citera
2019-10-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Är ganska säker på att Yasin borde vara ute innan nyår, tror han skulle sitta 1,5 i effektiv tid

Kolla yasins Chicago låt på youtube, kolla kommentarerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in