2019-10-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Det beror vilka springisar det är men får man läge att mörda de så lär man ju göra det. Sho är i Spanien vet inte vart city är har ingen aning alls kanske han sitter eller är med sin bror i Spanien, City var vän med mänga från Shottaz men var tvungen att byta lag till DP pga hans lillebror Sho

Tack för grym info!!
Så det stora hela, shz är mycket större och starkare än dp? Och vad tror du, kommer shz smälla tillbaka stenhårt på allt dom får tag på från dp när poy ayye farre mm släpps? Yasin jaffar
Citera
2019-10-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tack för grym info!!
Så det stora hela, shz är mycket större och starkare än dp? Och vad tror du, kommer shz smälla tillbaka stenhårt på allt dom får tag på från dp när poy ayye farre mm släpps? Yasin jaffar
Det ser blått ut för Shottaz då de har springisar och medhjälpare runtomkring hela Stockholm men det kanske inte är så ljust för de större medlemmarna som Ayye och Farre både och har 5 miljoner kronor var på sin skalle det sägs snurra runt torpeder från Spanien här i Sthlm som letar efter Ayye
Citera
2019-10-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ja precis tänkte också! Var dp alltså kran åt shottaz

Gamla skulder som dom velat få tillbaka sommaren 2017.

Tidigare var alla vänner. Poy Yasin o Jaffar är dom som joina Shz sist. De var ju drf de kunnat förnedra jaffar.
Citera
2019-10-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Gamla skulder som dom velat få tillbaka sommaren 2017.

Tidigare var alla vänner. Poy Yasin o Jaffar är dom som joina Shz sist. De var ju drf de kunnat förnedra jaffar.
Ja exakt om ni följer Musse på insta @troublesome_015 så kan ni se att Yasin kommenterade på hans bild i 2015. Alla de var vänner innan Forex rånet i Täby, Franky och Mackan gick i samma klass i Askebyskolan (grundskola) finns även många mer som va vänner pallar bara inte skriva för det blir för mycket
Citera
2019-10-20, 20:49
Medlem
Citat:
Det ser blått ut för Shottaz då de har springisar och medhjälpare runtomkring hela Stockholm men det kanske inte är så ljust för de större medlemmarna som Ayye och Farre både och har 5 miljoner kronor var på sin skalle det sägs snurra runt torpeder från Spanien här i Sthlm som letar efter Ayye

Hahaha sluta nu att du har bra info är helt klart men att ayye och farre skulle ha 5 miljoner var på deras huvud är ju bara bluff. Visst kanske 100.000 är mycket betalt men 5 kaniner var är en bluff.
Citera
2019-10-20, 21:32
Medlem
Citat:
Vem skulle ha satt dessa miljoner på deras skallar? Dp?
Citera
2019-10-20, 22:43
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Det beror vilka springisar det är men får man läge att mörda de så lär man ju göra det. Sho är i Spanien vet inte vart city är har ingen aning alls kanske han sitter eller är med sin bror i Spanien, City var vän med mänga från Shottaz men var tvungen att byta lag till DP pga hans lillebror Sho

Vet du vilken stad dom gömmer sig i? Vad har de för källa till inkomst där?
Citera
2019-10-20, 23:13
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Hahaha sluta nu att du har bra info är helt klart men att ayye och farre skulle ha 5 miljoner var på deras huvud är ju bara bluff. Visst kanske 100.000 är mycket betalt men 5 kaniner var är en bluff.
Inte en chans att det skulle handla om 100 papp!
Trådens eliminerade huvudrollsinnehavare påstås totalt ha kostat sjusiffrigt, men vad vet jag...
Citera
2019-10-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Inte en chans att det skulle handla om 100 papp!
Trådens eliminerade huvudrollsinnehavare påstås totalt ha kostat sjusiffrigt, men vad vet jag...
Vem menar du skulle ha kostat 7 siffrigt? Fayye?
Citera
2019-10-21, 01:37
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vem menar du skulle ha kostat 7 siffrigt? Fayye?
Eftersom jag är faktanörd så skrev jag "påstås" och "trådens huvudrollsinnehavare" (pluralis) blev ju till slut både F och G i Köpenhamn!
Har inte postat något om detta tidigare då jag avvaktat under en viss tid i hopp om ytterligare bekräftelser än den info jag haft ifrån ett par olika håll.
Citera
2019-10-21, 07:00
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Eftersom jag är faktanörd så skrev jag "påstås" och "trådens huvudrollsinnehavare" (pluralis) blev ju till slut både F och G i Köpenhamn!
Har inte postat något om detta tidigare då jag avvaktat under en viss tid i hopp om ytterligare bekräftelser än den info jag haft ifrån ett par olika håll.
Förbannade "autocorrect" som ändrar skriven text!
Rätt text är:
...bekräftelser AV den info jag haft ifrån...
Citera
2019-10-21, 10:05
Medlem
Citat:
Jaha okej tack för info, menar du att dp skulle ha satt de priset på f och g?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in