2019-10-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Bortom alla blindskär, förvecklingar och att rygga KL (fast du vacklar likaväl och anser hon har potential i tidigare inlägg) - så utgår jag från att du har nån sorts sporadisk kontakt med KL via att ha träffats på nåt sorts gemensamt forum.

Du verkar ha rätt god insyn i hennes liv, men ytligt och mer via att luska.
Hon haft en älskare (SH) - iaf tills han själv proklamerande nyss på FB att han var i ny relation...

Samt att KL har påstått att hon var god man till FO några år innan 2013 och framöver.

KL själv via mail juni 2016:
"Jag har betalat jättemycket pengar till en livvakt. Jag rör mig ute bara med honom eller några av hans killar är med mig."

Har du helt missat den här mannen?

Och sen vet du att FO var medlem i HA. I Göteborg eller Borås.
Domen från 2005 är i Borås. Han misshandlar en dåvarande flickvän och utövar olaga
hot, ringt hennes jobb och uttalat "kommer du eller någon annan hit, så skjuter vi".

2015 är han i Solna och misshandlar sin flickvän i en park. Han begår övergrepp i rättssak.
FO verkar gilla att (förutom att misshandla kvinnor) hota med att skjuta folk, skickar bilder på pistoler och hänvisar att offren även ska vara rädda för änglarna.

(...) han ska skjuta henne, att hon måste förstå att han dödat för mindre, att änglarna är ute efter henne, och att personer har koll på hennes familj och liknande uttalanden med innebörden att skada eller döda henne eller någon i hennes familj.
Samt även skickat en bild på två pistoler till henne."

Förutom snarlikt hot till den han har barn med (VH) samt en manlig bekant som han då också blir dömd för:
Sms: " din adress finns hos dem som vill åt dig": "du kommer att dö, inte av mig men det finns folk som ogillar det du har gjort. Ha ett trevligt liv."

"Han har vidarebefordrat de aktuella meddelandena på uppdrag av Hells Angels, eftersom V hotat honom med HA." (Enligt FO själv i förhör)

- Olaga hot mot VGC, en manlig bekant:
" änglarna ska ta honom" samt skickat en bild på två pistoler.

Din jävla idiot. Varför frågar du inte mig för? Jag har varit med i olika avdelningar både i Norge och Sverige. Under 2013 var jag medlem i Oslo eftersom jag och min tjej bodde i Oslo då. Vad är ditt jävla problem?
Citera
2019-10-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hade HA eller något MC gäng gett sig på Henrik så hade han varit död.

Jag tror på Fredrik och Julia som triggare. Efter fulis inlägg så tror jag mer på det.

Sluta hänga ut tjejen idiot.
Citera
2019-10-21, 13:59
Medlem
Efternamn du är en jävla stalkerjävel du har grava problem som sitter och runkar till mina vänner och mina gamla adresser. Är det du din jävel som bombar min vän så han måste gömma sig.
Citera
2019-10-21, 14:21
Medlem
Bögadvokaten har skapat hela den här tråden med sina lögnar. Det är på tiden att jag skapar en verklighet nu där han måste erkänna att han ljugit om hur det gick till. KL har inte bett mej att skada Bögadvokaten. Jag ville snacka med honom om pengarna han var skyldig mig och tjejen. Jag ville också att han skulle lämna tjejen ifred. Inget av detta har han berättat om. Han skapar dramat och det är inte sant det han påstår.
Citera
2019-10-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Bögadvokaten har skapat hela den här tråden med sina lögnar. Det är på tiden att jag skapar en verklighet nu där han måste erkänna att han ljugit om hur det gick till. KL har inte bett mej att skada Bögadvokaten. Jag ville snacka med honom om pengarna han var skyldig mig och tjejen. Jag ville också att han skulle lämna tjejen ifred. Inget av detta har han berättat om. Han skapar dramat och det är inte sant det han påstår.

Hur ska den verkligheten skapas?

Hej föresten, allt väl ?
Citera
2019-10-21, 14:37
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Hej igen!

Guuud vad bra att du kom in i tråden igen.

Och det är verkligen på tiden att vi får höra lite sanning, ja.

Och slippa detta ältande som hållit på de sista ca 500 sidorna.

Vad har HOL för rykte egentligen hos "klienter"?
Citera
2019-10-21, 16:38
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Din jävla idiot. Varför frågar du inte mig för? Jag har varit med i olika avdelningar både i Norge och Sverige. Under 2013 var jag medlem i Oslo eftersom jag och min tjej bodde i Oslo då. Vad är ditt jävla problem?

Nu frågar jag dig. Enligt Karin Lilja så är du inte inblandad i skjutningen. Är det hon eller du som ljuger?
Citera
2019-10-21, 21:10
Medlem
Citat:

Fetade
Citera
2019-10-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Hej igen!

Guuud vad bra att du kom in i tråden igen.

Och det är verkligen på tiden att vi får höra lite sanning, ja.

Och slippa detta ältande som hållit på de sista ca 500 sidorna.

Vad har HOL för rykte egentligen hos "klienter"?
Om du söker sanningen så ska du nog inte fråga trådens största troll. Då är ett bättre tips att du läser tidigare utredningar mot KL och noterar hur hon gång efter annan blir påkommen med lögner för att förhala rättsväsendet och skada HO, samtidigt som det finns flera fall där hon av olika personer blivit utpekad som anstiftare mot såväl HO som zoo-kvinnan.
Citera
2019-10-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hur du kan helt missa en livvakt - hon alltid har med sig enligt egen utsago - när du lyckas ha koll på andra av hennes relationer verkar lika märkligt.
KL: " Jag rör mig ute bara med honom eller några av hans killar är med mig."

Efternamns trovärdighet är kanske öppen för diskussion men Karins trovärdighet är uppenbart obefintlig. Karins livvakt/livvakter är påhittade.
Citera
2019-10-21, 22:48
Medlem
Pandalina4s avatar
Är det inte lite konstigt att denne FO aldrig förekommit ang HA i någon Fup? Han är enligt utsago idag fd medlem i Sverige å Norge. Han benämner Julia som tjejen. Har hon inte skyddat boende E08? Eller identitet? Jag söker bara sanningen.
Citera
2019-10-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittiseptember
Jag råkade på en bekant som är polis. Enligt denne är kåren helt övertygad om att KL ligger bakom. Det anses tydligen fullkomligt osannolikt att någon annan än hon anstiftat detta.

Det satt inte ens långt inne att säga det, det var som om det var allmänt känt, en redan delad kunskap.

Poliser som inte arbetar med fallet vet mindre än de som postar här. Kåren utgår ifrån vad Aftonbladet skriver precis som allmänheten. Kåren har bevisligen inga bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in