2019-10-20, 20:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Inte mer lägligt än tidigare. Dessa mail har väl figurerat de senaste 4-5 åren. Om man läser andra trådar.
Men gött för dig att älta.
KL kanske är pissed off på SHs nya brutta.
Man kan dra åt alla håll i röran.
Citera
2019-10-20, 20:28
Avslutad
Synd att inte *ina *ander kliver fram här och ger tråden en riktig spark framåt. Det är vad vi behöver.

Djurpolisen och länsstyrelsen var väl inte mycket till hjälp?
Senast redigerad av sherlocksnake 2019-10-20 kl. 20:57.
Citera
2019-10-20, 21:21
Medlem
Jag råkade på en bekant som är polis. Enligt denne är kåren helt övertygad om att KL ligger bakom. Det anses tydligen fullkomligt osannolikt att någon annan än hon anstiftat detta.

Det satt inte ens långt inne att säga det, det var som om det var allmänt känt, en redan delad kunskap.
Citera
2019-10-20, 21:23
Medlem
Timeouts avatar
När man ska skriva ett svar här så har en moderator skrivit att det inte är den Karin Lilja som skrivit om att "Växla ner" osv...

Det är Karin Cecilia Lilja 1968-11-30 som är misstänkt anstiftare för mordförsöket på HOL och ingen annan.
Slår man Karin Lilja på Ratsit får man 142 träffar och slår man på Karin Cecilia Lilja får man 4 träffar, men bara en är skriven i Stockholm och det är MGM som anstiftare.
Hoppas verkligen att ingen av dom andra 3 råkar illa ut för att dom har samma namn.
Jag hade nog banne mig bytt namn för att inte blandas ihop med den här tokan

Karin Cecilia Lilja står fortfarande skriver på en adress Norr Mälarstrand i Stockholm, trots att hon inte har bott där sedan 1 dec 2013.

Karin Cecilia Lilja omskrivs som toppjurist och är utbildad jurist, har suttit som hovrättsassessor och även verkat som åklagare enligt info i tråden. Hon har verkat i Svea Hovrätt.

Karin Cecilia Lilja är inte avskriven som MGM.

Det finns en tråd till om henne. (FB) Kvinnlig rådman slogs med polis
Citera
2019-10-21, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
När man ska skriva ett svar här så har en moderator skrivit att det inte är den Karin Lilja som skrivit om att "Växla ner" osv...

Det är Karin Cecilia Lilja 1968-11-30 som är misstänkt anstiftare för mordförsöket på HOL och ingen annan.
Slår man Karin Lilja på Ratsit får man 142 träffar och slår man på Karin Cecilia Lilja får man 4 träffar, men bara en är skriven i Stockholm och det är MGM som anstiftare.
Hoppas verkligen att ingen av dom andra 3 råkar illa ut för att dom har samma namn.
Jag hade nog banne mig bytt namn för att inte blandas ihop med den här tokan

Karin Cecilia Lilja står fortfarande skriver på en adress Norr Mälarstrand i Stockholm, trots att hon inte har bott där sedan 1 dec 2013.

Karin Cecilia Lilja omskrivs som toppjurist och är utbildad jurist, har suttit som hovrättsassessor och även verkat som åklagare enligt info i tråden. Hon har verkat i Svea Hovrätt.

Karin Cecilia Lilja är inte avskriven som MGM.

Det finns en tråd till om henne. (FB) Kvinnlig rådman slogs med polis

Kan inte vara kul att ha samma namn som henne i detta läge.
Citera
2019-10-21, 07:45
Medlem
Citat:
Hade HA eller något MC gäng gett sig på Henrik så hade han varit död.

Jag tror på Fredrik och Julia som triggare. Efter fulis inlägg så tror jag mer på det.

Med tanke på att fulis bara fantiserade fritt kring sådant som framkommit i tråden och media utan att komma med något nytt som går bekräfta tror jag inte man ska lägga någon vikt vid vad det trollet skrev.
Citera
2019-10-21, 08:19
Medlem
Nån trogen/besatt postare kvar i tråden men inget nytt verkar hänt? Stämmer det eller är KL häktad för antingen anstiftan eller medhjälp än?
Citera
2019-10-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Nån trogen/besatt postare kvar i tråden men inget nytt verkar hänt? Stämmer det eller är KL häktad för antingen anstiftan eller medhjälp än?

Nej ingen är häktad eller gripen.
Citera
2019-10-21, 09:56
Medlem
Citat:
Nej ingen är häktad eller gripen.

Tack för svar. Jag antar att du i vanlig ordning hört av dig till tingsrätt?

Vet du vad man försökte häkta henne för, anstiftan eller medhjälp eller både och?
Citera
2019-10-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Tack för svar. Jag antar att du i vanlig ordning hört av dig till tingsrätt?

Vet du vad man försökte häkta henne för, anstiftan eller medhjälp eller både och?

Var förbi och läste akten i förra veckan. Inger nytt som hänt. Har häktningsprotokollet någonstans i tråden.
Citera
2019-10-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Synd att inte *ina *ander kliver fram här och ger tråden en riktig spark framåt. Det är vad vi behöver.

Djurpolisen och länsstyrelsen var väl inte mycket till hjälp?

Jag håller med dig om att det vore intressant att veta signalament på den som mordhotade djuraffärsägaren på uppdrag av KL.

Men jag tycker du ska släppa det då djuraffärsägaren är rädd på riktigt och själv tagit avstånd från konflikten.

Länsstyrelsen har svårt att göra något då papprena stod kvar på KL. Djurpolisen kan ingripa om djur far illa men för detta finns väl inga konkreta bevis mer än att Esther blev orolig? Det är tyvärr för låg nivå på ”far illa” för att djurpolisen ska ingripa.
Citera
2019-10-21, 12:52
Medlem
Alsenos avatar
Nu har jag inte följ denna tråd på länge och det verkar som att det inte händer så mycket nu för tiden. Dock runt mitten av september jag läste senast. Blir att försöka komma ikapp så gott det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in