2019-10-21, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Okey, hur ska incel få sex då menar du?

Det har hon förklarat för dig flera gånger redan.

Nu får du gå och trolla någon annanstans tycker du inte? Blir lite tjatigt annars.
Citera
2019-10-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Relationer gynnar kvinnor för att de kan få mäns resurser.

2) Om män inte har relationer kan de behålla sina resurser och ha bättre liv: köra bättre bilar, resa mer, mindre stress, och ha sex med fler kvinnor.

a) Det finns inga fördelar för män att ha en relation med en kvinna. Noll. Zero.

3) Ja det är ett problem för kvinnor att män inte buxar dem. Däremot är det bra för män.

Jo relationer gynnar kvinnor också men det gynnar män med.

Män vet vad som är bäst för dem och så gott som alla män söker en relation med en kvinna , några enstaka procent gör det inte. De vet instinktivt att de blir lyckligare av en relation med en kvinna än att leva som singel.

När en man inte är i en relation med en kvinna tycker han att något fattas. Jag tror att även din man uppfattar det så. Många kvinnor känner samma sak men inte lika starkt misstänker jag.

Det blir alltså ett tomrum utan en kvinna. Naturen är så och det har med det naturliga urvalet att göra eftersom det är de som känner en saknad av en kvinna skaffar flest barn som överlever.

Nu finns det några män som är mycket attraktiva och som hoppar från kvinna till kvinna och skaffar flera barn men inte tar något ansvar för dem utan låter staten eller de som du kallar Betabux ta hand om den.

Fast det är bättre att vara Betabux och ta hand om andras barn än att inte ha någon relation alls.
Citera
2019-10-21, 15:26
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det har hon förklarat för dig flera gånger redan.

Nu får du gå och trolla någon annanstans tycker du inte? Blir lite tjatigt annars.

Okey, förklara för mig du då så kanske jag begriper bättre. Ipsi och Adina har misslyckats. Nu är bollen din.
Citera
2019-10-21, 15:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo relationer gynnar kvinnor också men det gynnar män med.

Män vet vad som är bäst för dem och så gott som alla män söker en relation med en kvinna , några enstaka procent gör det inte. De vet instinktivt att de blir lyckligare av en relation med en kvinna än att leva som singel.

1) På vilket sätt gynnar relationer män?

2) Relationer är bara ett socialt acceptabelt sätt att säga att en man är en kvinnas plånbok och betjänt.

Citat:
När en man inte är i en relation med en kvinna tycker han att något fattas. Jag tror att även din man uppfattar det så. Många kvinnor känner samma sak men inte lika starkt misstänker jag.

1) Ja det stämmer. Men det beror på att män har fått en felaktig bild av relationer. De tror att de kommer att vara tillsammans med June Cleaver och inte med nån fet och galen feminist.

2) Självklart vill kvinnor ha relationer men det är för att få betabux de är inte intresserade av att leva med en man. 70% av skilsmässor initieras av kvinnor.

Citat:
Det blir alltså ett tomrum utan en kvinna. Naturen är så och det har med det naturliga urvalet att göra eftersom det är de som känner en saknad av en kvinna skaffar flest barn som överlever.

1) Det blir ett tomrum utan June Cleaver. Precis som det blir ett tomrum utan en lambo. Det beror på orealistiska förväntningar hos män.

2) Om män insåg att kvinnor är dumma kossor skulle de inte känna något tomrum.

3) Om du skaffar barn med en kvinna av låg kvalitet kommer du att få barn av låg kvalitet och då är det kört för alltid.

a) Eftersom de flesta kvinnor är av låg kvalitet är det lol att skaffa barn med dem. Kvalitet > kvantitet.

Citat:
Nu finns det några män som är mycket attraktiva och som hoppar från kvinna till kvinna och skaffar flera barn men inte tar något ansvar för dem utan låter staten eller de som du kallar Betabux ta hand om den.

Ja det stämmer. Min pappa var en sån man. Men det beror på att de har delusions. Alltså de ser inte de här kvinnorna som de dumma kossor de är, utan de ser dem som "heta brudar" eller vad deras delusion är.

Citat:
Fast det är bättre att vara Betabux och ta hand om andras barn än att inte ha någon relation alls.

En del män är menade att vara cucks. It is what it is.
Citera
2019-10-21, 15:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
1) Bara för att du har bordeller kommer inte alla män att köpa sex.

2) Om vi får upp andelen som köper sex, då kommer bordeller och annat att komma automatiskt.

3) Därför är det IMO bättre att få män att testa sexköp i till exempel Thailand för då ändrar man deras uppfattning för alltid. Det är som ett vaccin mot PK-ism och feminism.

4) Om du däremot bara legaliserar bordeller kommer du fortfarande ha en massa bluepilled cucks som begränsar saker. Till exempel kondomkravet i Tyskland.

Punkt #3 är ett av de viktigaste inläggen i tråden. Detta var precis mitt syfte med att börja skriva recensioner och länka till utländska bordeller. Ett politiskt vapen. Dessutom vet jag att många svenska kvinnor är där och läser, och då känner de snygga och frigjorda bordelltjejernas flåsande i nacken. Sedan tvålar jag till politiker, media och makthavare genom att hänvisa till forskning som visar att de ljuger för folk om sexhandeln.

Då det gäller män som provar på sexköp så har det givit effekt också. Givetvis inte bara mina recensioner, utan alla andras också. För tio år sedan såg jag knappt en svensk på tyska FKK. Nu har de blivit så många att jag söker mig bort från de ställen som har mest svenskar, det vill säga de med bäst tillgänglighet. De flesta av dem är unga killar i små gäng. De är så uppspelta när de ser kontrasten till sexualförtrycket i Sverige att de håller på att smälla av.

Lite mer curiosa: när jag var på en utländsk badort för att bara sola och bada, så ägnade sig två killar i 20-årsåldern åt att spela rollspel. De ville repa mod för att ragga tjejer och skulle låtsas att de var på bordell. Den ene spelade WordWarrior och den andre BlueStar (min sexresekompis). Little did they know var att "the real WordWarrior" stod några meter därifrån och lyssnade...
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-21 kl. 16:41.
Citera
2019-10-21, 16:00
Medlem
Citat:

2) Relationer är bara ett socialt acceptabelt sätt att säga att en man är en kvinnas plånbok och betjänt.

1) Ja det stämmer. Men det beror på att män har fått en felaktig bild av relationer. De tror att de kommer att vara tillsammans med June Cleaver och inte med nån fet och galen feminist.

2) Självklart vill kvinnor ha relationer men det är för att få betabux de är inte intresserade av att leva med en man. 70% av skilsmässor initieras av kvinnor.

1) Det blir ett tomrum utan June Cleaver. Precis som det blir ett tomrum utan en lambo. Det beror på orealistiska förväntningar hos män.

3) Om du skaffar barn med en kvinna av låg kvalitet kommer du att få barn av låg kvalitet och då är det kört för alltid.

a) Eftersom de flesta kvinnor är av låg kvalitet är det lol att skaffa barn med dem. Kvalitet > kvantitet.

Ja det stämmer. Min pappa var en sån man. Men det beror på att de har delusions. Alltså de ser inte de här kvinnorna som de dumma kossor de är, utan de ser dem som "heta brudar" eller vad deras delusion är.

Varför ska man ha negativa föreställningar om kvinnor. Du är ju själv kvinna.

Det är bättre skaffa sig positiva föreställningar om kvinnor och när man får tag i en kvinna : att sälja in iden att hon ska ha positiva föreställningar om alla fall vissa män.

Om en man ska ha positiva föreställning om en civil kvinna så måste han skapa en positiv föreställning.

Han kan inte älska än kvinna om han inte har förmågan att skapa en positiv föreställning om den kvinnan och kvinnor i allmänhet. Han kan inte älska någon om han tror de är olika honom själv i sätt att tänka , fast de är de inte

Går inte tro kvinnor är sämre eller mindre värda.

Ju mer han uppvärderar kvinnan ju lättare kan han älska henne.

Fast det är inget som säger att man inte ska vara förnuftig.
Citera
2019-10-21, 16:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
B är egentligen för sjuk för att kunna bli kallad kvinnohatare.

Är du stolt över dig själv när du stämplar en frigjord kvinna med en alternativ livsstil som varande psykiskt sjuk? Du borde skämmas över dig själv. Det är du som är ynklig. En sak är intressant med detta, och det är att din tunna mask av altruism fallit av. Det som finns därunder är inte vackert att skåda precis. Det jag ser är egoism, avund och missunnsamhet. Inte vackert alls. Förmodligen är du lika fysiskt ful som personlighetsmässigt.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-21 kl. 16:02.
Citera
2019-10-21, 16:09
Medlem
Citat:

Exempel på kvinnor av låg kvalitet är vuxna kvinnor som blandar in engelska i sitt skriftspråk dessutom ord som enbart används av incels
Citera
2019-10-21, 16:13
Medlem
Citat:
Äldre män borde ta med yngre killar på bordell och visa dem hur det går till. Det skulle kunna bli en rite of passage för unga killar.
Du och din man får väl starta en förening med gamla män som tar med sig lite unga män på era resor eller ännu bättre kan du stå till tjänst för de som gnäller på de där forumen där du hittar incels-slangen
Citera
2019-10-21, 16:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du och din man får väl starta en förening med gamla män som tar med sig lite unga män på era resor eller ännu bättre kan du stå till tjänst för de som gnäller på de där forumen där du hittar incels-slangen

Varför kan du inte själv stå till tjänst om du nu vill minska prostitutionen? Om du nu är attraktiv nog.
Citera
2019-10-21, 16:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Punkt #3 är ett av de viktigaste inlägg i tråden. Detta var precis mitt syfte med att börja skriva recensioner och länka till utländska bordeller. Ett politiskt vapen. Dessutom vet jag att många svenska kvinnor är där och läser, och då känner de snygga och frigjorda bordelltjejernas flåsande i nacken. Sedan tvålar jag till politiker, media och makthavare genom att hänvisa till forskning som visar att de ljuger för folk om sexhandeln.

Om du läser bordell recensioner som kvinna då är du nyfiken på att hora.

Citat:
Då det gäller män som provar på sexköp så har det givit effekt också. Givetvis inte bara mina recensioner, utan alla andras också. För tio år sedan såg jag knappt en svensk på tyska FKK. Nu har de blivit så många att jag söker mig bort från de ställen som har mest svenskar, det vill säga de med bäst tillgänglighet. De flesta av dem är unga killar i små gäng. De är så uppspelta när de ser kontrasten till sexualförtrycket i Sverige att de håller på att smälla av.

De har antagligen läst dina inlägg i flera år och sen när de har fått lite inkomst då provar på de på det. Ganska coolt.

Citat:
Lite mer curiosa: när jag var på en utländsk badort för att bara sola och bada, så ägnade sig två killar i 20-årsåldern åt att spela rollspel. De ville repa mod för att ragga tjejer och skulle låtsas att de var på bordell. Den ene spelade WordWarrior och den andre BlueStar (min sexresekompis). Little did they know var att "the real WordWarrior" stod några meter därifrån och lyssnade...

1) Grattis! Du är kändis...

2) Du borde ha en anonym youtube kanal där du pratar om det här. Hur det går till, vad det kostar, att det är okay, och att det inte är läskigt.

3) Och issues som unga män kan ha typ "tänk om horan inte gillar mig?" eller "tänk om mina föräldrar blir arga?"

a) Du kan använda text to voice. Cuz feminismens Saudi Arabien...
Citera
2019-10-21, 16:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

1) Det bryter säkert mot kopplerilagen.

2) Det kan jag tänka mig att göra, jag har inget problem med att knulla random män.

a) Men poängen är inte att män ska få ligga, det är att de ska få uppleva en kultur där sex inte är kriminellt och socialt oacceptabelt.

3) Då kommer de att komma tillbaka till Sverige och inse hur vansinnigt det är.

4) Jag hade den upplevelsen själv när jag flyttade till London. Man kommer från "sex är inte okay!" till att det är socialt acceptabelt och lagligt att köpa sex.

a) Sen när jag kom tillbaka till Sverige slog det mig hur förtryckta och wound up alla är om sex. Då insåg jag hur mycket bullshit det finns i Sverige.

b) Då talar jag inte bara om sex utan om mycket annat också till exempel nattöppna affärer. Man kan inte köpa vin i mataffären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in