2019-10-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Hon bryr sig inte om otrohet eller sex med gifta personer
Jag vet inte, men enligt PM sa ar Isabella "patetisk" och privat "samma 14-aring som 'flyttade' hemifrån"

Jaha, ja så verkar det sannerligen vara, hon förefaller sakna de normala moraliska spärrar vi andra håller oss med. Det är något som är fel i huvudet på henne, det är rätt klart vid det här laget. Men att inte påverkas av att vara otrogen gäller ju även Balder Balle, så på det sättet passar de ju bra ihop. Hon lär ju ha knullat även med Petter Stordalen, dock utan att ha skrivit om det själv. Däremot ska hon ha tagit en bild från ett hotellrum som jag förstod det sommaren 2018 där hans kläder syntes upphängda eller lagda någonstans.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-17 kl. 21:25.
Citera
2019-10-17, 21:24
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Personligen gissar jag att Bellsans köpt tjänsterna som en vanlig privatperson och kocken har ett eget bolag. Då blir facket aldrig inblandat och Skatteverket kan inte förmånsbeskatta henne och andra aktieägare betalar inte för hennes konsumtion. Logiskt.

Du gissar fel.
Hela hennes problematik är att hon inte gör någon skillnad på bolagens respektive privata pengar och låter det som skall betalas privat belasta bolagets konto istället.
Detta är t.ex. anledningen till att det skar sig mellan henne och pappa Per för många år sedan.
Han var den enda som drog i handbromsen och fick då som svar ett fuck you och uthängning i media som den elaka föräldern som gjort Bimbo Bellas uppväxt till ett helvete.
Sanningen är att han skämt bort och gjort allt för hennes under hela hennes uppväxt, men den storyn var inte tillräkligt bra för att kablas ut på bloggen.
Citera
2019-10-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Du gissar fel.
Hela hennes problematik är att hon inte gör någon skillnad på bolagens respektive privata pengar och låter det som skall betalas privat belasta bolagets konto istället.
Detta är t.ex. anledningen till att det skar sig mellan henne och pappa Per för många år sedan.
Han var den enda som drog i handbromsen och fick då som svar ett fuck you och uthängning i media som den elaka föräldern som gjort Bimbo Bellas uppväxt till ett helvete.
Sanningen är att han skämt bort och gjort allt för hennes under hela hennes uppväxt, men den storyn var inte tillräkligt bra för att kablas ut på bloggen.

Tja, det skrivs ju så mycket här där folk påstår sig veta bergsäkert hur det hänger ihop och att man inte vill gå ut öppet med sin identitet som skulle kunna styrka uppgifterna förstår jag väl. Så man får ju ta det för vad det är, men känslan jag får när jag läser vad du skriver är att det stämmer. Det har med hennes psykiatriska diagnos att göra.
Citera
2019-10-17, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Altså, det var en retorisk fråga. Om begreppet är bekant.
Det är bekant ja.

Jag är också vän av ordning, alltså.
Citera
2019-10-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det är bekant ja.

Jag är också vän av ordning, alltså.

Oj! Jag med mina tolvåriga akademiska studier och min forskning råkade slinta och missade ett "l". Wow! Får självfallet aldrig upprepas!

My god.....
Citera
2019-10-17, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Citerar du dig själv?

Doran har flera personligheter.

Är det bara jag som reflekterar över hur en kvinna med uppenbar dålig hy säljer produkter för att stävja detsamma? Snurrigt värre.
Citera
2019-10-17, 22:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Du gissar fel.
Den problematiken tycks vara symptomatisk för många influencers. Deras levebröd handlar om att göra det privata offentligt samtidigt som det privata inte får bekostas av deras bolag.
Av allt att döma har Bellsan gått över alla gränser. Att hon saknar normala spärrar är ju känt.
Det ska bli intressant att se vem det är som kommer att utses till syndabock av Bellsan.
Hittills har hon ju bara snyftat offentligt.
Förhoppningsvis börjar hon närma sig vägs ände och lagföring.
Citera
2019-10-17, 22:32
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Bilder på barnens ansikte!!!
Smallshoes förutsåg detta redan för några veckor sedan

Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Jag sitter och väntar lite på nästa desperata drag i från Bella.

En gissning skulle vara att det kommer en bild på dottern med någon typ av formulering som att flickan själv bett om att få synas (eller gett någon typ av klartecken enligt henne själv), och att Bella anser att hon är gammal nog att själv få bestämma det.

I många intervjuer hon arrangerat så har hon ju sagt att hon får så mycket kritik om både det ena och det andra som inte stämmer. När reportern bett om exempel har hon ju tagit upp saker som att hon spenderar för mycket, "svenska avundsjukan" osv. Men nu när allt börjar komma till ytan så har ju ryktena stämt? Jag kan inte låta bli att tro det värsta när det kommer till hennes desperation.

Därav tror jag inte heller att barnen kommer vara osynliga så länge till.
Citera
2019-10-17, 22:43
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Smallshoes förutsåg detta redan för några veckor sedan
Snyggt av Smallshoes!
Bellsan är förutsägbar. Man ska ju komma ihåg att hon saknar utbildning. Hon har gått ut grundskolan och gick att kort tag i gymnasiet. That's it. Så hon är inte så sofistikerad och smart som hon vill ge sken av.
Ingen går på den senaste tidens självrannsakan och snyft.
Det är trist att hon inte håller barnen utanför, men hon är ju desperat. Precis som Smallshoes säger.
Citera
2019-10-17, 22:44
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Oj! Jag med mina tolvåriga akademiska studier och min forskning råkade slinta och missade ett "l". Wow! Får självfallet aldrig upprepas!
My god.....
Det är ju fel i så fall, sitt inte och håll inne med ditt skarpa sinne
Fram med fler vassa analyser då, bevis!
Idagsläget så ligger du efter Pankeborg, trots dennes hälften käpp- och hälften analys-inlägg
Citera
2019-10-17, 22:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Snyggt av Smallshoes!
Bellsan är förutsägbar. Man ska ju komma ihåg att hon saknar utbildning. Hon har gått ut grundskolan och gick att kort tag i gymnasiet. That's it. Så hon är inte så sofistikerad och smart som hon vill ge sken av.
Ingen går på den senaste tidens självrannsakan och snyft.
Det är trist att hon inte håller barnen utanför, men hon är ju desperat. Precis som Smallshoes säger.
Exakt vad jag får höra också, tydligen ingen normal utveckling sedan 14-års-åldern
Obetydligare och barnsligare än man kan tro privat tydligen, lite instabil som en ung tonåring, enligt någon som träffar henne
Senast redigerad av qutm 2019-10-17 kl. 22:51.
Citera
2019-10-17, 22:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Exakt vad jag får hora också, tydligen ingen storre utveckling sedan 14-års-åldern
Obetydligare och barnsligare än man kan tro privat tydligen, enligt någon som träffar henne
Titta på hennes lajvande som internationell affärskvinna. Det är ju på ett barns nivå.
Bellsan är tydligen en mardröm att ha som granne. Men Odd lär vara trevlig.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-17 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in