Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
1. Ja jag vet, du vill att kvinnor ska ta över världen.
2. Nej tvärtom ju, enligt dig kommer kvinnorna att ha all makten och äga männen.
3. Med "prova något nytt" menar du ju att skicka hem männen och låta kvinnorna ta över remember? Ja progressivt absolut.
Kvinnor ska göra allt jobb så att män kan sitta och chilla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Så du tror på allvar att kvinnorna som drar in alla pengarna kommer att ge sina män pengar att knulla prostituerade för? När han inte ens skött om det gemensamma hemmet eller de gemensamma barnen tills hon kommer hem?
Jag kanske missförstod eftersom jag bara inte kumde tro att någon kan vara så dum och barnslig.
1) Det är det minsta de kan göra om deras män ger dem barn och familj.
2) Om män inte ens får knulla andra kvinnor varför skulle de stanna i en relation? Eller skaffa barn från början?
3) Se det som att det är priset som du betalar för att inte vara singel-mamma.
4) Det som är dumt och barnsligt är att ställa upp på en relation där kvinnan får allt som hon vill ha medan mannen blir mobbad i utbyte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du tänker ju också hålla dig snygg med hjälp av plastikoperationer. Du tar fitt-selfies och lägger ut på fb med unge och allt. Och vänta.... ja minsann om du inte tar rese-selfies också när ni reser till bordell i Tyskland.
Hahaha att du orkar med dig själv....
Men jag hör vad du säger, du stör dig på kvinnorna i umgängeskretsen eftersom du anser att de är ytliga, utseendefixerade och har stort bekräftelsebehov. Vänta vem påminner det om? Hmmm
1) Jag kommer aldrig att behöva plastik-operationer. Inte bara för att jag ser bra ut men också för att jag erbjuder så mycket annat.
2) Ja exakt. Vi reser till bordeller på mina pengar, medan de reser till resorts på sina mäns pengar. Ser du skillnaden?
3) Jag har inga problem med kvinnor som är ytliga och utseendefixerade. Jag tycker bara att de ska göra
annat också.