2019-10-21, 06:23
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så det är bättre att de slår ihjäl prostituerade kvinnor? Det är inga incels vi pratar om.

Livstid, riktig livstid, är min lösning. Räcker fängelserna inte till, fångläger. Eller betala ryssarna så kräken kan sitta i ryskt fängelse ute i ingenstans.

Det är klart en person som väl begått ett mord ska sitta i fängelse.

Men jag tror att om bordeller varit tillåtna i Norge så hade exempelvis Anders Behring Breivik, om han regelbundet besökt en bordell, glömt borta sina massmordsplaner. Ganska snabbt.
Citera
2019-10-21, 06:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Min lösning är bordeller med gratis inträde till våldsamma män.

Eller hade du någon bättre lösning?

Det finns massor av våldsamma män i till exempel kriminella kretsar som har sex på regelbunden basis och de är fortfarande våldsamma.
Citera
2019-10-21, 07:16
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det finns massor av våldsamma män i till exempel kriminella kretsar som har sex på regelbunden basis och de är fortfarande våldsamma.

Jaså?

Okey..

Hmm..

Ja, okey då, jag tar tillbaka att sex gör män mindre våldsamma. Men de borde åtminstone bli av med sin sexuella frustration om de får sex. Och det kanske är huvudsaken?
Citera
2019-10-21, 07:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jaså?

Okey..

Hmm..

Ja, okey då, jag tar tillbaka att sex gör män mindre våldsamma. Men de borde åtminstone bli av med sin sexuella frustration om de får sex. Och det kanske är huvudsaken?

Det vore givetvis skönt för männen om de blev av med sin sexuella frustration. Frågan är bara hur ofta detta måste ske?
Sedan är det väl inget stort problem om man vet att tjejerna gör det frivilligt och inte på grund av fattigdom.

De andra aspekterna, som att det inte är bra för samhället som stort (kriminalitet etc) samt att JAG TROR att mäns syn på kvinnor blir sämre, det är andra aspekter.
Det blir ju en fråga här om vems "lidande" man tycker är mest rimligt att utstå, varför vi antagligen aldrig kommer komma till en gemensam ståndpunkt här.
Citera
2019-10-21, 08:01
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Det vore givetvis skönt för männen om de blev av med sin sexuella frustration. Frågan är bara hur ofta detta måste ske?
Sedan är det väl inget stort problem om man vet att tjejerna gör det frivilligt och inte på grund av fattigdom.

De andra aspekterna, som att det inte är bra för samhället som stort (kriminalitet etc) samt att JAG TROR att mäns syn på kvinnor blir sämre, det är andra aspekter.
Det blir ju en fråga här om vems "lidande" man tycker är mest rimligt att utstå, varför vi antagligen aldrig kommer komma till en gemensam ståndpunkt här.

Men då erkänner du åtminstone att det är ditt fel (+ Jenny9, Adina och Ipsi som också är medskyldiga) att vissa kåta hannar inte får ha sex med snygga tjejer?
Citera
2019-10-21, 08:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Ja jag vet, du vill att kvinnor ska ta över världen.

2. Nej tvärtom ju, enligt dig kommer kvinnorna att ha all makten och äga männen.

3. Med "prova något nytt" menar du ju att skicka hem männen och låta kvinnorna ta över remember? Ja progressivt absolut.

Kvinnor ska göra allt jobb så att män kan sitta och chilla.

Citat:
Så du tror på allvar att kvinnorna som drar in alla pengarna kommer att ge sina män pengar att knulla prostituerade för? När han inte ens skött om det gemensamma hemmet eller de gemensamma barnen tills hon kommer hem?

Jag kanske missförstod eftersom jag bara inte kumde tro att någon kan vara så dum och barnslig.

1) Det är det minsta de kan göra om deras män ger dem barn och familj.

2) Om män inte ens får knulla andra kvinnor varför skulle de stanna i en relation? Eller skaffa barn från början?

3) Se det som att det är priset som du betalar för att inte vara singel-mamma.

4) Det som är dumt och barnsligt är att ställa upp på en relation där kvinnan får allt som hon vill ha medan mannen blir mobbad i utbyte.

Citat:
Du tänker ju också hålla dig snygg med hjälp av plastikoperationer. Du tar fitt-selfies och lägger ut på fb med unge och allt. Och vänta.... ja minsann om du inte tar rese-selfies också när ni reser till bordell i Tyskland.

Hahaha att du orkar med dig själv....

Men jag hör vad du säger, du stör dig på kvinnorna i umgängeskretsen eftersom du anser att de är ytliga, utseendefixerade och har stort bekräftelsebehov. Vänta vem påminner det om? Hmmm

1) Jag kommer aldrig att behöva plastik-operationer. Inte bara för att jag ser bra ut men också för att jag erbjuder så mycket annat.

2) Ja exakt. Vi reser till bordeller på mina pengar, medan de reser till resorts på sina mäns pengar. Ser du skillnaden?

3) Jag har inga problem med kvinnor som är ytliga och utseendefixerade. Jag tycker bara att de ska göra annat också.
Citera
2019-10-21, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är precis som han beskriver det,

det är vad jag har gjort för min man i många år. Jag tycker att ni andra ska göra samma sak för era män.

2) Jag har försörjt min man sen jag var 18 år. Jag föredrar att se till att min man får ligga gratis, för jag vill inte att han ska ge pengar till kvinnor. Men jag skulle inte säga nåt om han ville spendera pengar på horor.

3) Självklart vill jag göra det här för min man. Han har gett mig barn och stannat med mig i många år, det är klart att jag ska ge honom nåt tillbaka.

Självklart ska kvinnor inte ha någon makt. De ska bara jobba så att män kan spendera tiden på annat. Lite som det var i antiken typ.

Vi måste använda de verktyg som feminismen har gett oss för att göra livet bättre för män.

Det är den lilla feministen i ditt huvud som talar. Ta på dig en klänning gumman så kommer det kännas bättre.
Ditt upplägg fungerar bara om kvinnans förälder ger månadapeng, för det är ju inte du som jobbar ihop några pengar .
Citera
2019-10-21, 09:24
Medlem
Citat:
Kvinnor ska göra allt jobb så att män kan sitta och chilla.

1) Det är det minsta de kan göra om deras män ger dem barn och familj.

2) Om män inte ens får knulla andra kvinnor varför skulle de stanna i en relation? Eller skaffa barn från början?

3) Se det som att det är priset som du betalar för att inte vara singel-mamma.

4) Det som är dumt och barnsligt är att ställa upp på en relation där kvinnan får allt som hon vill ha medan mannen blir mobbad i utbyte.

1) Jag kommer aldrig att behöva plastik-operationer. Inte bara för att jag ser bra ut men också för att jag erbjuder så mycket annat.

2) Ja exakt. Vi reser till bordeller på mina pengar, medan de reser till resorts på sina mäns pengar. Ser du skillnaden?

3) Jag har inga problem med kvinnor som är ytliga och utseendefixerade. Jag tycker bara att de ska göra annat också.
Inte dina pengar ni reser på om du inte anser att barnbidraget är dina pengar. Din mamma betalar för att du ska ha en man som stannar hos dig hon betalar för din mans bordellbesök.
Citera
2019-10-21, 09:26
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Tjejer vill tydligen ha dem så.
Varje kriminalvårdsanstalt ser springet efter våra värsta kriminella. Breiviks kö var så lång så de fick ingripa.
Citera
2019-10-21, 09:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Men en del män kanske gillar känslan av att vara en kvinnas dörrmatta?
Citera
2019-10-21, 09:40
Medlem
Citat:
Det är klart en person som väl begått ett mord ska sitta i fängelse.

Men jag tror att om bordeller varit tillåtna i Norge så hade exempelvis Anders Behring Breivik, om han regelbundet besökt en bordell, glömt borta sina massmordsplaner. Ganska snabbt.
Breivik hade inte lyckats med något på någon bordell eftersom han inte var intresserad av kvinnor högst troligt inte ens intresserad av sex
Citera
2019-10-21, 09:43
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Tjejer vill tydligen ha dem så.
Varje kriminalvårdsanstalt ser springet efter våra värsta kriminella. Breiviks kö var så lång så de fick ingripa.

Jaså, är det så att kriminalvårdsanstalterna fungerar som bordeller för kvinnor?

Hur många "kunder" tog Breivik emot per dag?

Citat:
Så det är bättre att de slår ihjäl prostituerade kvinnor? Det är inga incels vi pratar om.

Livstid, riktig livstid, är min lösning. Räcker fängelserna inte till, fångläger. Eller betala ryssarna så kräken kan sitta i ryskt fängelse ute i ingenstans.

Det är alltså därför du vill ha män i fängelse, du vill ha så många att välja på som möjligt när du besöker din egen hemliga bordell..

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Breivik hade inte lyckats med något på någon bordell eftersom han inte var intresserad av kvinnor högst troligt inte ens intresserad av sex

Kan man inte få kvinnor till sex så intalar man sig att man inte är intresserad av sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in