2019-10-21, 00:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det är klart att det inte är så som du beskriver.
Tror du på riktigt att en enda kvinna skulle vilja jobba ihop pengar som mannen ska använda till horköp? Tror du att Babianen själv vill det?

1) Det är precis som han beskriver det,

Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Om jag förstått det hela rätt handlar det om att män ska få slippa jobba, istället vara hemma och göra precis vad de vill för pengarna som kvinnan drar in, inklusive ha sex med horor t.ex.

Det handlar inte om att män ska tas ifrån rättigheter, tvingas in i hemmen och sköta hushållssysslor.

det är vad jag har gjort för min man i många år. Jag tycker att ni andra ska göra samma sak för era män.

2) Jag har försörjt min man sen jag var 18 år. Jag föredrar att se till att min man får ligga gratis, för jag vill inte att han ska ge pengar till kvinnor. Men jag skulle inte säga nåt om han ville spendera pengar på horor.

3) Självklart vill jag göra det här för min man. Han har gett mig barn och stannat med mig i många år, det är klart att jag ska ge honom nåt tillbaka.

Citat:
Och, om enbart kvinnor jobbar så är det kvinnor som kommer att få makten. Män i ett samhälle likt det du beskriver skulle bli fullständigt degenererade och hade inte haft koll på någonting. Ett lätt byte med andra ord, även om en hel del hade blivit farliga.

Självklart ska kvinnor inte ha någon makt. De ska bara jobba så att män kan spendera tiden på annat. Lite som det var i antiken typ.

Citat:
Så jo, Babben är definitivt feminist. Hon pratar om karriärer och att feminister kämpat och frågar mig hur jag inte kan ta tillvara på det som feministerna kämpat för. Hon pratar om jämställdhet. Hon pratar om ett samhälle styrt av kvinnor där männen fallit offer för sina egna drifter.

Vi måste använda de verktyg som feminismen har gett oss för att göra livet bättre för män.

Citat:
Det bästa sättet att uppnå ett kvinnostyre är genom att männen förfaller och tappar kontrollen på sig själv.
I det samhälle babianen beskriver så hatar kvinnor män och män hatar kvinnor. Inga relationer ska existera, bäst är att kvinnorna är helt fria och slipper tvingas ha sex med män och att männen går till horor.
Babianen är en sjuk person med oerhört märkliga föreställningar om saker och ting.

Det är den lilla feministen i ditt huvud som talar. Ta på dig en klänning gumman så kommer det kännas bättre.
Citera
2019-10-21, 00:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jag kanske kan få hyra dig en dag? Jag tänkte använda dig som min slav.

Bli inte förvånad om din PM-inbox är full imorgon bitti när du vaknar.

Men seriöst, om en man erbjuder sig att vara din slav mot betalning (om man nu kan kalla det slav då), vari ligger problemet med detta?

OBS: Bara ett hypotetiskt exempel. I verkligheten måste män betala kvinnor för att få vara deras slavar.
Citera
2019-10-21, 00:52
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Herregud vad vidrigt. Varför är ni överhuvudtaget i ett äktenskap med varandra?

Vad är det som är vidrigt? Alla verkar ju vara med på det.
Citera
2019-10-21, 00:58
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Inte direkt. Den handlar om ifall det är rätt att kunna köpa en kropp att hyra för en stund.
Jag kanske kan få hyra dig en dag? Jag tänkte använda dig som min slav.

Fast nu överskattar du de kåta hannarnas mentala kapacitet här. De kåta hannarna förstår inte begrepp som "rätt" eller "fel", moral eller andra etiska aspekter av sexköp.

Så här tänker den kåta hannen:

1. Snygg tjej i reviret
2. Snygga tjejen ska kläs av
3. Snygga tjejen ska sättas på

Hannen nöjd. För en stund.

Att de andra hannarna försöker spela smarta här tyder på vanföreställningar. Sedan förstärker de varandras vanföreställningar. Män som är smarta behöver inte sex.

Det är bara dumma män som behöver sex och de begriper inte moral och etik. Det är därför de blir våldsamma om de inte får sex. Får man inte roa sig med sex får man roa sig med våld.

Citat:
Jag vet inte vad man ska göra. Jag kan inte föreställa mig känslan av att vara rädd för att bli farlig p.g.a sexuell frustration. Och då handlar det inte om att jag har sex var och varannan dag. Senast var i juli, och även om jag skulle känna mig extremt kåt finns det inte på kartan att jag skulle flippa ur.
Så, jag kan inte föreslå någon lösning tyvärr.

Bordeller är lösningen.
Citera
2019-10-21, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag tycker att kvinnor borde göra mycket mer.

2) Jag tycker att samhället skulle vara bättre om män ägde kvinnor och kunde göra vad de ville med dem.

3) Vi har experimenterat med att ge kvinnor rättigheter i 100 år nu och det har inte gått nåt vidare bra. Det är dags att vi provar något nytt.

1. Ja jag vet, du vill att kvinnor ska ta över världen.

2. Nej tvärtom ju, enligt dig kommer kvinnorna att ha all makten och äga männen.

3. Med "prova något nytt" menar du ju att skicka hem männen och låta kvinnorna ta över remember? Ja progressivt absolut.
Citera
2019-10-21, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, män behöver hjälp med att uppföra sig. Hur tycker du vi ska göra för att hålla sexuellt frustrerade män i schack?

Risken finns ju annars att man gör dumma saker när man är sexuellt frustrerad. Ett knep jag hade när jag var ung var att gå ut och slå sönder en telefonkiosk mitt i natten för att få utlopp för min sexuella frustration. Sex stora dyra fina rutor som gick i kras. Undrar vad det kostade?

Min lokala telefonkiosk fick de plocka bort efter omfattande vandalism.

Jaa vad skaa vi göra med Martin Jonsson typer som på grund av frustration, självömkan och egna misslyckanden stampar på och slår in huvudet på folk?

Om Niklas Westman var din son och Lotta Rudholm din syster, vad tycker du att "vi" (samhället) borde göra?
Citera
2019-10-21, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vilken gammal snipa du är... Jag har varit konsekvent från början till slut. Började som renodlad libertarian på forumet, som jag klädsamt nog kryddat med ett kryddmått konservatism över åren.

Renodlad kvinnohatare ja. Hatet har nog levt med dig länge, antagligen långt innan du började flashbacka.

Citat:
Däremot har ni fått brallorna neddragna till fotknölarna ett flertal gånger. Märker ni inte det, ja då ska ni inte komma och gnälla på andra.

Nej har det har jag inte märkt eftersom det inte hänt.

Citat:
Förstår du inte att vinden håller på att vända och att kvinnohatskortet och rasistkortet är devalverade å det grövsta, på grund av flitigt överanvändande från er sida?

Det är bara dig jag kallar kvinnohatare eftersom du hatar kvinnor. B är egentligen för sjuk för att kunna bli kallad kvinnohatare. Annars irl umgås jag inte med patetiska män med hävdelsebehov.

Citat:
Tiden har sprungit ifrån er. Ni är bittra och uppgivna. Jag själv vädrar tydligt morgonluft. Inget kommer någonsin att bli som förr, och referensramarna och problemformuleringsprivilegiet kommer att vara totalt omkullkastade. Vänstern och feministerna sätter inte agendan längre. Det är slut med det. Det gäller sexarbete, men det gäller alla andra frågor i lika hög utsträckning.

Åh snälla nån! Sug på en dimor du drabbades plötsligt av svår mundiarré! Fyfan det bara sprutar ut årrrh fyfan du dränker oss ju i skit! Arma människa.
Citera
2019-10-21, 02:18
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jaa vad skaa vi göra med Martin Jonsson typer som på grund av frustration, självömkan och egna misslyckanden stampar på och slår in huvudet på folk?

Om Niklas Westman var din son och Lotta Rudholm din syster, vad tycker du att "vi" (samhället) borde göra?

Min lösning är bordeller med gratis inträde till våldsamma män.

Eller hade du någon bättre lösning?
Senast redigerad av over-unity 2019-10-21 kl. 02:33.
Citera
2019-10-21, 02:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Tyvärr tror jag ni har missuppfattat.

Om jag förstått det hela rätt handlar det om att män ska få slippa jobba, istället vara hemma och göra precis vad de vill för pengarna som kvinnan drar in, inklusive ha sex med horor t.ex.

Det handlar inte om att män ska tas ifrån rättigheter, tvingas in i hemmen och sköta hushållssysslor.

Jag förstår inte vad det radikalfeministiska i detta ligger. Snarare framstår det som så långt ifrån feminism man kan komma.

Så du tror på allvar att kvinnorna som drar in alla pengarna kommer att ge sina män pengar att knulla prostituerade för? När han inte ens skött om det gemensamma hemmet eller de gemensamma barnen tills hon kommer hem?

Jag kanske missförstod eftersom jag bara inte kumde tro att någon kan vara så dum och barnslig.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-21 kl. 02:49.
Citera
2019-10-21, 02:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Min lösning är bordeller med gratis inträde till våldsamma män.

Eller hade du någon bättre lösning?

Så det är bättre att de slår ihjäl prostituerade kvinnor? Det är inga incels vi pratar om.

Livstid, riktig livstid, är min lösning. Räcker fängelserna inte till, fångläger. Eller betala ryssarna så kräken kan sitta i ryskt fängelse ute i ingenstans.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-21 kl. 03:08.
Citera
2019-10-21, 03:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Jag vill bidra också...

1) En man i min social circle är gift med en fet kvinna som är kliniskt galen. Alltså hon har fått en diagnos och medicin. Hon får aggressiva utbrott och hon vägrar också ta sin medicin.

2) En man är gift med en 50 åring som försöker vara en Instagram tjej. Komplett med plastik-kirurgi och rese-selfies.

3) En är gift med en tjej i min ålder... som också försöker vara en Instagram tjej. Komplett med fillers och rese-selfies. De har 2 barn i förskoleåldern. Som de måste resa med hela tiden. Så att hon kan ta sina rese-selfies. Medan han tar barnen.

4) En man jobbar ihjäl sig genom att både ha ett jobb och ett företag vid sidan av. Så att han kan ta sin fru och barn på semester hela tiden. Hon tar säkert också rese-selfies.

5) En annan, både han och hans fru jobbar hela tiden, så de måste ha barnflicka till sina barn. De brukade också åka med barnen på semester. De slutade nyligen för att det tog kål på dem.

It gets worse... https://www.youtube.com/watch?v=Ji01gRYQcHo

Du tänker ju också hålla dig snygg med hjälp av plastikoperationer. Du tar fitt-selfies och lägger ut på fb med unge och allt. Och vänta.... ja minsann om du inte tar rese-selfies också när ni reser till bordell i Tyskland.

Hahaha att du orkar med dig själv....

Men jag hör vad du säger, du stör dig på kvinnorna i umgängeskretsen eftersom du anser att de är ytliga, utseendefixerade och har stort bekräftelsebehov. Vänta vem påminner det om? Hmmm
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-21 kl. 03:13.
Citera
2019-10-21, 03:07
Avslutad
F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här