2019-10-20, 23:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nja..däremot, INNAN man har sex, då är han möjligtvis det. När han väl har sitt på det torra så lugnar sig dörrmattatendensen oftast rätt rejält. Tills nästa gång han vill ha sex. Men detta ser man igenom fort.

Varför lägger du dig ens i att andra kvinnor och män har sex med varandra, kan du inte fokusera på ditt eget sexliv istället för att lägga näsan i blöt hos andras?
Citera
2019-10-21, 00:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Jadu, jag är verkligen avundsjuk på mina kollegor. En kollega jag har är gift med en överviktig kvinna som mer eller mindre mobbar honom, t .ex. Wish I was him.

Jag är också verkligen avundsjuk på min andra kollega som nyligen fick barn. Han kommer till jobbet trött som en apa varje morgon för han inte får sova. Fan att inte jag också har det så.

Och jag är grön av avund när jag tänker på min tredje kollega som berättade om sin trevliga bilsemester där han och hans partner nästan dödade varandra efter att ha spenderat 7 dagar i sträck tillsammans i en bil. Men det är klart det kan vara kul att gå på museum och se ännu en fransk småstad.

Själv hade jag det fruktansvärt ensamt och tråkigt på det sexparadiset jag besökte under min semester. Fullt av snygga nakna kvinnor som man fick ha sex med om man ville. Usch. Och extra jobbigt blir det när ingen av mina kollegor vill höra om det. Jag lever ju nämligen för att berätta för mina helyllekollegor vad jag håller på med på fritiden.

Får nog ta och tänka om.....

Jag vill bidra också...

1) En man i min social circle är gift med en fet kvinna som är kliniskt galen. Alltså hon har fått en diagnos och medicin. Hon får aggressiva utbrott och hon vägrar också ta sin medicin.

2) En man är gift med en 50 åring som försöker vara en Instagram tjej. Komplett med plastik-kirurgi och rese-selfies.

3) En är gift med en tjej i min ålder... som också försöker vara en Instagram tjej. Komplett med fillers och rese-selfies. De har 2 barn i förskoleåldern. Som de måste resa med hela tiden. Så att hon kan ta sina rese-selfies. Medan han tar barnen.

4) En man jobbar ihjäl sig genom att både ha ett jobb och ett företag vid sidan av. Så att han kan ta sin fru och barn på semester hela tiden. Hon tar säkert också rese-selfies.

5) En annan, både han och hans fru jobbar hela tiden, så de måste ha barnflicka till sina barn. De brukade också åka med barnen på semester. De slutade nyligen för att det tog kål på dem.

It gets worse... https://www.youtube.com/watch?v=Ji01gRYQcHo
Citera
2019-10-21, 00:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Tyvärr tror jag ni har missuppfattat.

Om jag förstått det hela rätt handlar det om att män ska få slippa jobba, istället vara hemma och göra precis vad de vill för pengarna som kvinnan drar in, inklusive ha sex med horor t.ex.

Det handlar inte om att män ska tas ifrån rättigheter, tvingas in i hemmen och sköta hushållssysslor.

Jag förstår inte vad det radikalfeministiska i detta ligger. Snarare framstår det som så långt ifrån feminism man kan komma.

Nej det är klart att det inte är så som du beskriver.
Tror du på riktigt att en enda kvinna skulle vilja jobba ihop pengar som mannen ska använda till horköp? Tror du att Babianen själv vill det?
Och, om enbart kvinnor jobbar så är det kvinnor som kommer att få makten. Män i ett samhälle likt det du beskriver skulle bli fullständigt degenererade och hade inte haft koll på någonting. Ett lätt byte med andra ord, även om en hel del hade blivit farliga.
Så jo, Babben är definitivt feminist. Hon pratar om karriärer och att feminister kämpat och frågar mig hur jag inte kan ta tillvara på det som feministerna kämpat för. Hon pratar om jämställdhet. Hon pratar om ett samhälle styrt av kvinnor där männen fallit offer för sina egna drifter.
Det bästa sättet att uppnå ett kvinnostyre är genom att männen förfaller och tappar kontrollen på sig själv.
I det samhälle babianen beskriver så hatar kvinnor män och män hatar kvinnor. Inga relationer ska existera, bäst är att kvinnorna är helt fria och slipper tvingas ha sex med män och att männen går till horor.
Babianen är en sjuk person med oerhört märkliga föreställningar om saker och ting.
Citera
2019-10-21, 00:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Varför lägger du dig ens i att andra kvinnor och män har sex med varandra, kan du inte fokusera på ditt eget sexliv istället för att lägga näsan i blöt hos andras?

Jag lägger inte näsan i blöt i andras sexliv lilla bananen. Jag diskuterar i en tråd på Flashback.
Citera
2019-10-21, 00:12
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Tror du på riktigt att en enda kvinna skulle vilja jobba ihop pengar som mannen ska använda till horköp?

Min fru är med och bidrar till mina resor ja. Så minst en i alla fall. Inte nog med det hon har pratat och träffat några av dem jag åker och träffar.

Sen får hon i och för sig pengar av mig när hon vill åka och göra något som förgyller hennes vardag.
Citera
2019-10-21, 00:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Min fru är med och bidrar till mina resor ja. Så minst en i alla fall. Inte nog med det hon har pratat och träffat några av dem jag åker och träffar.

Sen får hon i och för sig pengar av mig när hon vill åka och göra något som förgyller hennes vardag.

Vad är det du menar, vet din fru om att du åker och besöker bordeller?
Citera
2019-10-21, 00:15
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag lägger inte näsan i blöt i andras sexliv lilla bananen. Jag diskuterar i en tråd på Flashback.

Och den tråden handlar om andras rätt att ha sex med varandra.
Citera
2019-10-21, 00:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och den tråden handlar om andras rätt att ha sex med varandra.

Inte direkt. Den handlar om ifall det är rätt att kunna köpa en kropp att hyra för en stund.
Jag kanske kan få hyra dig en dag? Jag tänkte använda dig som min slav.
Citera
2019-10-21, 00:21
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Vad är det du menar, vet din fru om att du åker och besöker bordeller?

Tyvärr har inte hunnit med bordeller bara frilansare jag lärt känna genom åren. Några bartjejer har det ju blivit. Men väldigt nyfiken på FKK se om jag får möjlighet att prova det någon gång. Har också en KK som jag träffar regelbundet och hon vet om det också.
Citera
2019-10-21, 00:23
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Tyvärr har inte hunnit med bordeller bara frilansare jag lärt känna genom åren. Några bartjejer har det ju blivit. Men väldigt nyfiken på FKK se om jag får möjlighet att prova det någon gång. Har också en KK som jag träffar regelbundet och hon vet om det också.

Herregud vad vidrigt. Varför är ni överhuvudtaget i ett äktenskap med varandra?
Citera
2019-10-21, 00:25
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Inte direkt. Den handlar om ifall det är rätt att kunna köpa en kropp att hyra för en stund.
Jag kanske kan få hyra dig en dag? Jag tänkte använda dig som min slav.

Det handlar om rätten att få ha sex med varandra av precis de skäl de själva väljer.

Nej du får inte hyra mig om du inte betalar väldigt bra, alla har förstås rätten att säga nej om de inte vill.
Citera
2019-10-21, 00:35
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Herregud vad vidrigt. Varför är ni överhuvudtaget i ett äktenskap med varandra?

Vi båda gillar sex, varit tillsammans 30år och insett att livet blir inte roligare än vad man gör det. Så vi ger varandra frihet. Vi trivs väldigt bra ihop. Våra liv har bara blivit intressantare och roligare. Det hela började för c:a 10 år sedan när vi satte oss ner och hade ett allvarligt samtal om att vi behövde vidga våra sexuella vyer. Så vi startade vårat öppna förhållande.

Medans hon kunde fixa ett ligg varje kväll om hon vilja. Jag kämpa både tidsmässigt och ekonomiskt för att få till några få träffar per år. Träffa dock min kk på en krog. Vi har träffats i c:a 6 år nu.

Eftersom hon också tyckte det var kul att åka iväg på fest där allt fick hända. Tyckte lite synd om mig, så var det hon som föreslog min första resa.
Senast redigerad av I don't care 2019-10-21 kl. 00:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in