Någon som vet vad rätt svar var på den här om moralitet och religionens ursprung? Kändes som att texten var förhållandevis lätt, men att frågorna var en aningen lömska.
Någon som minns frågorna? Så kan jag svara vad jag svarade
Det valde jag med! Stod också och valde mellan dom
Det var less eftersom i de föregående meningarna beskriver de hur män har sämre utbildning. Därmed blir nästkommande mening med "high-school education or less"
Någon som minns svaret på frågan om autistiska personer som har svårigheter att utläsa ansiktsuttryck? Men lättare att höra om personen är ledsen, glad etc
Någon som minns svaret på frågan om autistiska personer som har svårigheter att utläsa ansiktsuttryck? Men lättare att höra om personen är ledsen, glad etc
D, velade lite på den men alt B var direkt fel vid noggranare titt. Lurig fråga.
Hur kan jag lyckas sänka mig på verbala delen varje gång? Fick 1.3 i verbala första gången, sen 1.2 och nu skulle jag inte bli förvånad om jag hamnar under 1 på verbala. I kvantitativa delen så har jag höjt mig fråm 1.1 till 1.6 och nu tror jag det blir 1.6-1.8. Pluggar i stort sett ingenting. Dubbelkollar mest formelblad och sånt dagen innan lite snabbt.
Hittade elf artikeln om religion och moralitet. Det är bara att googla did affluence spur the rise of modern religions (scientific american). Hittade även läs texten om piaget och vygotskij, heter ”två olika sätt att betrakta barn” (forskning och framsteg).