2019-10-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tror AE ble fraktet vekk i bil. Jeg er 99% sikker på at hun var i live 09:14. Tror ugjerningen skjedde like etter samtalen, og at minst en kanskje var i huset allerede.
Er ikke uenig i det, problemet er at ingen har sett eller funnet noen spor som tyder på det.
Citera
2019-10-20, 00:30
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja, det er poenget :-) I avisene fra i vår ser vi teknikere undersøke bakken utenfor denne inngangen fra hagen.
Ja, fulgte videosendinger fra undersøkelsen i Dagbladet.
Krimteknikerne oppholdt seg veldig mye på nedsida av huset, ned mot vannet og opp gangveien.
Citera
2019-10-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Er ikke uenig i det, problemet er at ingen har sett eller funnet noen spor som tyder på det.

Noe har de tydeligvis funnet. Jeg tenker de har hatt skoposer eller lignende. Sprox-sporet er kanskje plantet etterpå, for å gi er klart inntrykk av spor etter ukjent GM. Noe på åstedet er «off». De har nok saumfart eiendom og hus på en måte som gjør at de kan slå fast at hun ikke er der.
Citera
2019-10-20, 00:41
Medlem
Citat:
Noe har de tydeligvis funnet. Jeg tenker de har hatt skoposer eller lignende. Sprox-sporet er kanskje plantet etterpå, for å gi er klart inntrykk av spor etter ukjent GM. Noe på åstedet er «off». De har nok saumfart eiendom og hus på en måte som gjør at de kan slå fast at hun ikke er der.
Det høres fosåvidt logisk ut, men hvis ikke blodhunder kan lukte et lik som er innpakket i aske så kan hun likevel være der. Plenen utenfor huset er også nylagt, man ser sporene i plenen fra dronebilder. Noe man trolig ikke ser om man går på plenen og studerer den.
Citera
2019-10-20, 00:42
Medlem
Citat:
At hypotesen om at liket aldri har forlatt eiendommen er levende selvsagt.

Makabert, ja drap er makabert.

Det er ikke mange forbrytelser som er så alvorlig at GM er villig til å drepe for å unngå å bli avslørt.

Jeg håper virkelig at Kripos har drasset med seg 3D-skanneren ut til Sloraveien i flere runder og omganger, med noe tid imellom, slik at skanning vil synliggjøre eventuelle endringer, spesielt i kjelleren. De må gjerne ta seg noen ekstra runder. Også på utsiden, rundt grunnmuren.
Citera
2019-10-20, 00:44
Medlem
Citat:
Tror du at det være slik at ev alt av spor på åstedet kan være plantet/arrangert? Og at det ekte åstedet er et helt annet sted, og at hun f.eks ble angrepet og bortført et sted utendørs og ev drept og skjult et sted utendørs?
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-10-20 kl. 00:47.
Citera
2019-10-20, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er ikke mange forbrytelser som er så alvorlig at GM er villig til å drepe for å unngå å bli avslørt.

Jeg håper virkelig at Kripos har drasset med seg 3D-skanneren ut til Sloraveien i flere runder og omganger, med noe tid imellom, slik at skanning vil synliggjøre eventuelle endringer, spesielt i kjelleren. De må gjerne ta seg noen ekstra runder. Også på utsiden, rundt grunnmuren.
Jeg anbefaler georadar for å finne eventuelle hulrom under bakken, samt at de sjekker hva som er under garasjegulvet.
Citera
2019-10-20, 00:47
Medlem
Citat:
Jeg anbefaler georadar for å finne eventuelle hulrom under bakken, samt at de sjekker hva som er under garasjegulvet.

Jeg håper de bruker alt som er nødvendig for å undersøke denne kjelleren. Georadar. Whatever.
Citera
2019-10-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturmann1
Hvorfor ? Fordi han og en venn av han solgte tomten til Coca Cola?
Tviler...
Kristian Robsrud solgte til Coca cola. Ikke Tom. Det er Kristians gamle jorder Posten og Coca Cola er bygget på.
Citera
2019-10-20, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagbart
Kristian Robsrud solgte til Coca cola. Ikke Tom. Det er Kristians gamle jorder Posten og Coca Cola er bygget på.

se denne du

https://www.rb.no/lokale-nyheter/den-store-posten-vinneren/s/1-95-1931837

var tom som solgte
Citera
2019-10-20, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagbart

Du kan lese denne også.

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/y39KJA/ble-millionaer-steker-hamburgere
Citera
2019-10-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturmann1
Du kan lese denne også.

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/y39KJA/ble-millionaer-steker-hamburgere
Og coca cola renser nok vannet sitt før det blir tappet. Og mest sannsynlig ved bruk av aktivt kull, og sannsyneligvis så har TH fått en omvisning på anlegget og kanskje noen humoristiske tips om hva aktivt kull kan brukes til
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in