2019-10-19, 23:58
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Jeg tror Monsen viste til utgangsdøra på den siden av huset som vender ned mot vannet. Lett å tenke på den som kjeller når en ser bilder fra den siden. Men strengt tatt er det vel 1. etasje. Altså samme etasje som som politiet har snakket om.

Ja det stemmer, jeg har misforstått. På fotografiet så det ut som en kjeller. Sorry ... :-O ;-)
Citera
2019-10-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nei, før selvfølgelig.

Det er oppgitt at AEH ringte til "et familiemedlem" kl. 09:14.

Så er det opgitt at "et annet familiemedlem" ringte til AEH "kort tid etterpå", men fikk ikke svar. (Dette tror jeg er TH)

Så ringte elektrikeren 09:48, og fikk heller ikke svar.
Takk for svar! I så fall blir det kanskje et enda kortere tidsvindu for når angrepet på AEH kan ha skjedd?
Citera
2019-10-20, 00:03
Medlem
Et krematorium hadde vært perfekt å ha bekjentskap med om man ville få et lik til å forsvinne, lite trolig men ikke umulig.
https://www.gulesider.no/krematorium+l%C3%B8renskog/bedrifter
Citera
2019-10-20, 00:07
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja det stemmer, jeg har misforstått. På fotografiet så det ut som en kjeller. Sorry ... :-O ;-)

Jeg kunne også kalt det kjeller eller underetasje, siden etasjen er bygget i mur.
Men åkke som, -poenget var vel at det kan være den inngangsdøra som ble benyttet.
Mye av debatten har handlet om hovedinngangen.
Citera
2019-10-20, 00:09
Medlem
Citat:
Jeg kunne også kalt det kjeller eller underetasje, siden etasjen er bygget i mur.
Men åkke som, -poenget var vel at det kan være den inngangsdøra som ble benyttet.
Går den døren ut fra en stue?
Citera
2019-10-20, 00:10
Medlem
Jeg tar det nesten for gitt at coca cola bruker aktivt kull for å rense vannet på Gjelleråsen og at TH har fått full innsikt i hva aktivt kull kan brukes til i den sammenheng.
Citera
2019-10-20, 00:14
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Et krematorium hadde vært perfekt å ha bekjentskap med om man ville få et lik til å forsvinne, lite trolig men ikke umulig.
https://www.gulesider.no/krematorium+l%C3%B8renskog/bedrifter

Synes det blir litt makabert med inngående beskrivelser av alle tenkelige metoder.
Og hva tilfører det saken?
Citera
2019-10-20, 00:14
Medlem
Citat:
Jeg tar det nesten for gitt at coca cola bruker aktivt kull for å rense vannet på Gjelleråsen og at TH har fått full innsikt i hva aktivt kull kan brukes til i den sammenheng.

Hvorfor ? Fordi han og en venn av han solgte tomten til Coca Cola?
Tviler...
Citera
2019-10-20, 00:18
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Ja, det er poenget :-) I avisene fra i vår ser vi teknikere undersøke bakken utenfor denne inngangen fra hagen.
Citera
2019-10-20, 00:18
Medlem
Citat:
Synes det blir litt makabert med inngående beskrivelser av alle tenkelige metoder.
Og hva tilfører det saken?
At hypotesen om at liket aldri har forlatt eiendommen er levende selvsagt.

Makabert, ja drap er makabert.
Senast redigerad av Gassa 2019-10-20 kl. 00:20.
Citera
2019-10-20, 00:25
Medlem
Citat:
At hypotesen om at liket aldri har forlatt eiendommen er levende selvsagt.

Jeg tror AE ble fraktet vekk i bil. Jeg er 99% sikker på at hun var i live 09:14. Tror ugjerningen skjedde like etter samtalen, og at minst en kanskje var i huset allerede.
Citera
2019-10-20, 00:25
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Går den døren ut fra en stue?

Kan se slik ut, ja. Bilde:
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/lørenskog-forsvinningen-fant-slepespor-i-huset/ar-BBU7sdS?li=BBr5A5g&ocid=iehp&fullscreen=false%2Ctr ue
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in