Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Min fetning: Faktum är ju att PU har bekräftat PK:s historia om att PU kom upp i PK:s lägenhet. Det enda som PU inte håller med om är att han bad om alibi. Faktum är också att PU har tillstått rivsår på kroppen och att han var "uppe i varv" ("till följd av trasslet i buskaget" …). PU har också tillstått att han inte följde med gänget på skallgångskedjor. Det blir lite fel att hävda att PK leker rövare i tråden.
Vad gör PU intressant, om man bortser från PKs uttalande? Vad är fakta här?
Är det att vilja ha bort PU från fokus genom att be dig berätta det?
Eller är det att flytta fokus när man ifrågasätter mig när man inte kan svara på en enkel fråga själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Min första fetning: Vet du att PR tog livet av sig? Många här i tråden har haft sina misstankar om det, men officiellt heter det ju något annat.
Min andra fetning: Det har varit irriterat i tråden många gånger om det som du kallar "trådvakten".
Min tredje fetning (under "Visa mer"): Jag har alltid tyckt att PR är intressant, vilket också är en av anledningarna till att bland andra jag har tjafsat en hel del med den som du kallar för "trådvakten". Jag anser till exempel inte att PR:s historia om alibit håller.
Varför måste PU ha alibi?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Lovik, varför svarar du inte på frågan: Varifrån kommer uppgiften att PR skulle ha begått självmord? Det uttalandet måste du faktiskt ta ansvar för!
Ska vi ta frågorna i turorning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Ja du, Lovik … Det går inget bra det här. Du registrerar dig och börjar ösa in inlägg i olika trådar på Flashback för att sedan alltmer fastna i tråden om Helena. Du blandar högt och lågt, med tyngdpunkten på att få bort fokus från PU. När vi efterfrågar svar på tvärsäkra uttalanden, händer det inget. Borta lika fort som du kom. Troll som vanligt?
Hur ofta behöver man gå in här för att det ska gå bra och vad i helvete betyder det?
Går det bra för dig tycker du?
Jag skriver väl i vad jag vill eller?
Vad är du så nojjig för mig för?
Kanske ska du be att få fastnåla DINA REGLER för att få komma till tals i denna tråden?