2019-10-19, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Konvux. Underbart. Heja Boxholm ditt särskrivande illiterata helvete. Tror din hemby bara mår bra av lite gener som inte kommer från syskon eller kusiner. SPRÅKTEST SA JAG.

Är du judisk?
Du menar gener för att göra vackra människor bruna, fula,korta och födda mer judiska näsor.
En skara av fula människor som inte har någon ras, inte har någon tillhörighet eller historia.
Enbart en samling hellt neutrala värderlösa människor utan egenskaper.

Folk av samma ras skall föröka sig med samma ras, det är inte inavel.
Om det är invavel skulle det inte finnas ett endaste djur på planeten.
Inavel är inte att man har samma gener, inavel är att man får genetiska sjukdommar
från två föräldrar vilket man enbart kan få genom blodskam.

Judarna avlar fram dom som blir lättast att forma, vilket är varför idioter tror
på att miljön och uppfostring.

Undermänniskor vill alltid att fattiga folkliga människor skall bli fulare, dummare och avla lydiga
idioter som negrerna och muslimerna.

Det är den idiotiska ideen om att människor liv har lika mycket värde oavsätt deras egenskaper.
Citera
2019-10-19, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej, jag hade en gammal artikel i minnet där de bestod av 13%, det är säkert ungefär 12 nu och de är ju självklart inte i någon majoritet bland de utrikesfödda.
Erkänner gärna när jag har fel och var nog aningen trött vid det hjärnsläppstillfället.
Helt okej. Ber själv om ursäkt för min hårda ton. Av inlägget att döma lät det som medveten lögn. Så var det alltså inte.
Citera
2019-10-19, 09:16
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej, jag hade en gammal artikel i minnet där de bestod av 13%, det är säkert ungefär 12 nu och de är ju självklart inte i någon majoritet bland de utrikesfödda.
Erkänner gärna när jag har fel och var nog aningen trött vid det hjärnsläppstillfället.

Japp du har rätt, hade gamla siffror i skallen.

Du har självklart rätt, jag har en liten poäng med det hela dock.

Nej det gör de inte heller men jag hade fel också.
Utöver de 12% från nordiska länder, så är det ju bl.a. ca. 92000 från Polen, 51000 tyskar, 42000 thailändskor(mestadels).
Även bosnier och juggar utgör ca 125000 och det finns väl en hel del etablerade av dessa.

Det glöms lätt bort när man diskuterar detta och många tycks tro/ha fått för sig att det i stort sett bara rör sig om MENA-invandrare(finns exempel bara i den här tråden).
Såg t.ex någon undersökning där svenskarna som tillfrågades kraftigt överskattade hur många muslimer som finns i Sverige jämfört med verkligheten.

Oavsett detta ska faktan vara rätt och det ber jag än en gång om ursäkt för.

Som redan erkänt så hade jag fel med en procent gällande nordiska länder och gällande någon majoritet.
Det finns dock andra länder än just Finland och övriga norden här som är relevanta.
Har du t.ex problem med de ca. 92000 från Polen, 50000 från Tyskland eller 42000 från Thailand?
Hade du föredragit att även dessa och de nordiska var från MENA-länder istället?

Trevligt att du har uppmärksammat detta och kan tillstå det trots att man inte alltid tycker lika.
Hedersamt och aningen sällsynt.
Sedär, det var stort att erkänna att du hade fel. Det har man ibland. Jag gör dock inte som Futurist, ber om ursäkt för min ton. Du förtjänar den i det här fallet ;-)
Citera
2019-10-19, 09:35
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Detta borde räknas som etnisk rensning.

Det är upptakten till folkmord. Det krävs en tydligare decimering av totala antalet vita personer med två vita föräldrar för att det ska räknas som folkmord. Om andelen vita med två vita föräldrar minskar "naturligt" eftersom de föder färre barn som resultat av kultur och överanvändning av preventivmedel är det inte folkmord. Om de minskar i totala antal som konsekvens av invandring kan det va fråga om folkmord. Begreppet folkmord kräver ett politiskt uppsåt att decimera en grupp.

Politiker i Sverige skyddar sig mot anklagelser om folkmord genom att påstå att invandrarnas funktion är att ersätta "naturliga" befolkningsminskningen snarare än decimera totala antalet vita och på det viset bibehålla en befolkningsökning med ekonomisk tillväxt. Konsekvensen blir att andelen vita med två vita föräldrar minskar. Det måste till exempel först fastställas att Situationen i Sverige kan urarta till allmänt folkmord innan utländsk militär intervention för att stoppa riksdag och feministregering kan aktualiseras.

Det som talar för att regeringen bedriver aktiv folkmordspolitik är att de avser ignorera mansöverskottet, tvingar kommuner att placera invandrare, delar ut permanenta uppehållstillstånd och att antalet invandrare är extremt. Med extremt antal invandrare menas att antalet kan provocera fram folkmord genom massblandning.

Folkmord i Sverige kan enligt folkmordskonventionen avse artikel 2c eller artikel 2d var för sig eller i kombination. Det äro osäkert huruvida "White flight" kan bedömas som undanträngning. Vid misstanke att vita kan decimeras med uppsåt är det dock helt rätt att använda begreppet folkmord som centralt begrepp när Sveriges invandringspolitik diskuteras.
Citat:
Folkmordskonventionens artikel 2 definierar folkmord som:

c) att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som äro avsedda att medföra dess fysiska undergång helt eller delvis.

d) att genomföra åtgärder, som äro avsedda att förhindra födelser inom gruppen.
Senast redigerad av singularitet 2019-10-19 kl. 09:40.
Citera
2019-10-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Sedär, det var stort att erkänna att du hade fel. Det har man ibland. Jag gör dock inte som Futurist, ber om ursäkt för min ton. Du förtjänar den i det här fallet ;-)

Det är inget speciellt stort med det.
Möjligen kan det ibland ses som det p.g.a. att det är något så många har så extremt svårt för.

Du har inget att be om ursäkt för, i.a.f. inte i det här fallet....
Citera
2019-10-19, 11:32
Medlem
AntiKikes avatar
Om en drygt en femtedel av befolkningen är födda utomlands undrar ju man hur många som totalt sett är blattar, då Systemets folkmord pågått i snart 50 år.

Det är givetvis ett i allra högsta grad medvetet val från Systemet att man inte för statistik över rastillhörighet, eftersom sifforna skulle få miljoner svenskar att baxna när de inser att befolkningen kanske består av 15% blattar, varav man kanske kan fylla hela Göteborg enbart med niggrer.
Citera
2019-10-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starshipp
För mig är Syrianer och Somalier lika.

Då är du nog tyvärr en del av problemet.
Citera
2019-10-19, 13:11
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Talet som Yotube raderade från SwebbTVs konferens förra helgen av Gunnar Sandelin gällande ny statistik från Migrationsverket.
https://www.youtube.com/watch?v=M8KPvw7JQYs

Sprid detta!! Mycket viktigt! Skrämmande siffror!!
Citera
2019-10-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiKike
Om en drygt en femtedel av befolkningen är födda utomlands undrar ju man hur många som totalt sett är blattar, då Systemets folkmord pågått i snart 50 år.

Det är givetvis ett i allra högsta grad medvetet val från Systemet att man inte för statistik över rastillhörighet, eftersom sifforna skulle få miljoner svenskar att baxna när de inser att befolkningen kanske består av 15% blattar, varav man kanske kan fylla hela Göteborg enbart med niggrer.
... det är ju mycket mer än 15%?

Men för att svara ärligt så... invandringen på sjuttio-åttitalet var en piss i Mississippi jämfört med idag. Vet inte hur gammal du är men jag som mellanstadietott på åttitalet, tja, det kanske fanns en icke-vit elev per klass. Max. Jag var väldigt övertygad antirasist på den tiden eftersom vad jag såg var skitungar som betedde sig som rövhål och mobbade sönder dem, inklusive min bästa vän som var malaysier.

Det sagt så... det räcker att åka lokalbuss i Malmö för att se hur det är ställt. Åker du till jobbet med första bussen vid fem-sex-tiden finns det inte en käft som är annat än svensk, möjligtvis nån sydostasiat. Invandrarna jobbar ju inte.

När du åker hem är det kanske tre svenskar på en smockfull buss med femtio pers...
Citera
2019-10-19, 15:06
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
En stor del av utrikesfödda kommer från vita och öst asiatiska länder. Så MENA och negrer utgör inte så mycket som en femtedel av Sverige. Hade för mig att det låg kring 12% av befolkningen.

Är du blind? Ser inte riktigt så ut på gatorna.

Och vad då "vita" och "öst asiatiska", menar du att kurder är mer vita än etrianer, ja det har du rätt i förvisso, och asiater, det är då alltså afghaner som är ljusare i hyn än Syrianer?

Nej du, det är nog snarare så att andelen vita är de som lämnar landet...inte de som kommer hit.
Citera
2019-10-19, 15:14
Medlem
AntiKikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Futurist
... det är ju mycket mer än 15%?

Men för att svara ärligt så... invandringen på sjuttio-åttitalet var en piss i Mississippi jämfört med idag. Vet inte hur gammal du är men jag som mellanstadietott på åttitalet, tja, det kanske fanns en icke-vit elev per klass. Max. Jag var väldigt övertygad antirasist på den tiden eftersom vad jag såg var skitungar som betedde sig som rövhål och mobbade sönder dem, inklusive min bästa vän som var malaysier.

Det sagt så... det räcker att åka lokalbuss i Malmö för att se hur det är ställt. Åker du till jobbet med första bussen vid fem-sex-tiden finns det inte en käft som är annat än svensk, möjligtvis nån sydostasiat. Invandrarna jobbar ju inte.

När du åker hem är det kanske tre svenskar på en smockfull buss med femtio pers...

15% är min uppskattning av andelen blattar, inte andelen vita invandrare där det ju är helt ointressant om de är födda här eller är från tidigare generationer.

Siffran kan givetvis vara högre en så, lokalt givetvis skyhögt mycket högre än 15%.
Citera
2019-10-19, 17:27
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Det är upptakten till folkmord. Det krävs en tydligare decimering av totala antalet vita personer med två vita föräldrar för att det ska räknas som folkmord. Om andelen vita med två vita föräldrar minskar "naturligt" eftersom de föder färre barn som resultat av kultur och överanvändning av preventivmedel är det inte folkmord. Om de minskar i totala antal som konsekvens av invandring kan det va fråga om folkmord. Begreppet folkmord kräver ett politiskt uppsåt att decimera en grupp.

Politiker i Sverige skyddar sig mot anklagelser om folkmord genom att påstå att invandrarnas funktion är att ersätta "naturliga" befolkningsminskningen snarare än decimera totala antalet vita och på det viset bibehålla en befolkningsökning med ekonomisk tillväxt. Konsekvensen blir att andelen vita med två vita föräldrar minskar. Det måste till exempel först fastställas att Situationen i Sverige kan urarta till allmänt folkmord innan utländsk militär intervention för att stoppa riksdag och feministregering kan aktualiseras.

Det som talar för att regeringen bedriver aktiv folkmordspolitik är att de avser ignorera mansöverskottet, tvingar kommuner att placera invandrare, delar ut permanenta uppehållstillstånd och att antalet invandrare är extremt. Med extremt antal invandrare menas att antalet kan provocera fram folkmord genom massblandning.

Folkmord i Sverige kan enligt folkmordskonventionen avse artikel 2c eller artikel 2d var för sig eller i kombination. Det äro osäkert huruvida "White flight" kan bedömas som undanträngning. Vid misstanke att vita kan decimeras med uppsåt är det dock helt rätt att använda begreppet folkmord som centralt begrepp när Sveriges invandringspolitik diskuteras.

Ja du har en bra poäng där. Fast detta skulle aldrig erkännas av någon politiker i riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in