2019-10-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Inflödet kommer fortsätta i samma skala, det som kan bli våran räddning är en enorm kris globalt sätt. Svenskar måste få några rejält tuffa år, om inte decennier för att hjärntvätten ska släppa och en gång för alla bli etnocentriska.

Tycker det är underbart hur alla värdelösa incels på Flashback drömmer om en ekonomisk kris för då kommer minsann alla svenskar bli nazister.
Citera
2019-10-18, 21:11
Medlem
Helt sjukt. Skrämmande. Tänk vilka enorma åtgärder som krävs av samhället för att få landet att hålla ihop.
Citera
2019-10-18, 21:22
Medlem
En stor del av utrikesfödda kommer från vita och öst asiatiska länder. Så MENA och negrer utgör inte så mycket som en femtedel av Sverige. Hade för mig att det låg kring 12% av befolkningen.
Citera
2019-10-18, 21:26
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Tycker det är underbart hur alla värdelösa incels på Flashback drömmer om en ekonomisk kris för då kommer minsann alla svenskar bli nazister.

Det tragikomiska i ditt inlägg är hur alla värdelösa incels på Flashback haft rätt genom alla åren. Svenskar lever till största delen redan i sina homogena områden tillsammans. Vad får dig att tro att en kommande kris skulle förändra på det? Varför skulle de självmant flytta till områden där blattar som dig bo?
Citera
2019-10-19, 00:17
Medlem
OG81s avatar
Man tycker lite synd om stackars Mohammed 13 som blir bränd av Turkar men i helvete kom inte hit. Vi har Mohammeds så det räcker redan.
Citera
2019-10-19, 00:34
Medlem
Alltså den här Lisa Pelling är ju en fara för nationen. Hon borde utvisas till månen
Citera
2019-10-19, 00:50
Medlem
det logiska kommer att hända, vi kommer att lära oss hata dom.
Det spelar ingen roll hur assimilerade dom är, vi kommer att hata dom för att dom förökar sig
och får svenskar att se ut som dom,
Vi kommer att hata dom för att dom tar resursers och land från våra barn
och ger resurserna till deras avkomma, varje syrisk unge mördar ett svensk barn
som skulle varit född istället.

Det är det vi ser i alla länder, att folk organiserar sig mer enligt ras, familj och kön
när samhället övergår till multikultur.
Innan så visste vi inte vi var vita men när våldtäkter och fundamentalism kommer,
då muteras folk.
Alla homogena folk är korkat godtrogna,
Hittler kommer till Sverige snart, det är en check lista på allt vi inte borde göra för att stoppa rasismen.

Nä folk vill inte att syrier skall vara 20 %, folk vill bara ha vita på stan och inte bara vita utan snygga snälla som oss, som har lika mycket pengar, samma typ av sekulära värderingar.

Fy fan jag hoppas inte det blir några rasblandar idioter.
Citera
2019-10-19, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
Man tycker lite synd om stackars Mohammed 13 som blir bränd av Turkar men i helvete kom inte hit. Vi har Mohammeds så det räcker redan.

Det är bara muslim skitar på konvux där jag går, och massor med Muslimer och Svarta på Boxholm.
Helt djälva sjukt, finns nästan inga riktiga människor.
Citera
2019-10-19, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Vem bryr sig om ekonomiskt kris, folk blir nazister av behov att tillhöra en ras och kultur
inte för att man vill ha pengar.
Det är bara vänsterfolk som tror att fattigdom eller klasskamp leder till revolution eller
uppror.
Är man Fascist så vill man ta makten i en välmånde medelklass-demokrati
där folk är rädda för rebeller, vi kallar det Ceasarism.

Ingenting i våra program behöver en ekonomisk kris eller låg utbildnings nivå.
Vad vi använder som ni judar inte använder, är folks behov av något andligt
och vi använder psychologi, psychologi och sociology.

Människor har psykologiska knappar som vi trycker på, det vi kallar diktarur eller rasism
är vad människor har biologiska instrikter enligt.

Människor vill inte vara fria eller jämlika, människor vill ha ledare, människor ger sig alltid
när någon dominant ledere dyker upp.
Anledningen till att dom låssas att dom vill ha fri vilja är för att dom rädda, bortskämda och för att dom inte vuxigt upp till män för att deras föräldrar var för klena.
Citera
2019-10-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus
Det är bara muslim skitar på konvux där jag går, och massor med Muslimer och Svarta på Boxholm.

Haha jag vet. Ibland går man runt och tittar sig omrking och undrar "SERIÖST! VART FAN E ALLA SVENSKAR!" Man är så van att vara minoritet överallt att man ironiskt nog inte ser det absurda i det hela.
Citera
2019-10-19, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Futurist
Varför ljuger du? Det räcker att läsa SCB:s artikel för att själv se att du ljuger. Tror du inte folk orkar göra det?

Jag citerar.

Island? Ett land med trehundratusen innevånare och du finner det värt att nämna?

Vi ser att de fem vanligaste länderna är Syrien, Finland, Irak, Iran och Polen i den ordningen.

Några andra axplock:

Utrikesfödda eritreaner och somalier är fler än skandinavier (danskar och norrmän.)

Utomeuropeiskt födda enligt listan är 612763 gentemot 548007 europeer. Om vi för skojs skull stryker forna Jugoslavien, Bosnien (som av okänd anledning inte räknas in som "forna Jugoslavien") och Turkiet är vi nere på 373540.

Återigen, varför ljuger du?

Nej, jag hade en gammal artikel i minnet där de bestod av 13%, det är säkert ungefär 12 nu och de är ju självklart inte i någon majoritet bland de utrikesfödda.
Erkänner gärna när jag har fel och var nog aningen trött vid det hjärnsläppstillfället.

Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Vad är det som skulle vara utelämnat från artikeln och SCB menar du?
Den grupperingen utgörs inte av 13% utan av 12,05%. Det är en skillnad på 18 591‬ personer.

Japp du har rätt, hade gamla siffror i skallen.

Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Hur tänkte du här? Trodde du verkligen på det du skrev eller trodde du ingen skulle syna bluffen?

Jag antar att de siffror du tror dig citera är från SCBs artikel. Det är statistik från 2018.
Du påstår att majoriteten av de utrikesfödda är från Norden, nej så är det inte. Det är inte ens i närheten. Antalet utrikesfödda från Norden är 235 633 eller 2,3% av befolkningen. Det är 12% av de utrikesfödda dvs 88% av de utrikesfödda kommer från länder utanför Norden.

Tittar vi på de fyra länder som det de senaste åren kommit flest asylsökande från, Afghanistan, Eritrea, Irak och Syrien så är de 424 305 stycken. Det är 4,15% av befolkningen och 21,7% av de utrikesfödda.

Du trodde alltså på riktigt att de flesta utrikesfödda kom från våra grannländer? Finland som vi delar historia med har länge varit den grupp som varit störst bland de utrikesfödda är passerade av Syrien. Och förmodligen även av Irak, det skiljde 3 848 personer och hittills i år så har 5 860 från Irak fått uppehållstillstånd. Vad delar vi för historia, kultur, religion och värderingar med Syrien och Irak?

Tycker du att det är relevant att rätt siffror kom fram?

Över 19% är utrikesfödda. Lägger man till de med en eller två utrikesfödda föräldrar så är siffran 32,4%. Fortsätter vi med att ta emot liknande antal så kommer de inrikesfödda med två inrikesfödda föräldrar vara i minoritet om 15-20 år.

Du har självklart rätt, jag har en liten poäng med det hela dock.

Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Nej, majoriteten kommer från irak och syrien. Inte finnland

Nej det gör de inte heller men jag hade fel också.
Utöver de 12% från nordiska länder, så är det ju bl.a. ca. 92000 från Polen, 51000 tyskar, 42000 thailändskor(mestadels).
Även bosnier och juggar utgör ca 125000 och det finns väl en hel del etablerade av dessa.

Det glöms lätt bort när man diskuterar detta och många tycks tro/ha fått för sig att det i stort sett bara rör sig om MENA-invandrare(finns exempel bara i den här tråden).
Såg t.ex någon undersökning där svenskarna som tillfrågades kraftigt överskattade hur många muslimer som finns i Sverige jämfört med verkligheten.

Oavsett detta ska faktan vara rätt och det ber jag än en gång om ursäkt för.

Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Javisst, det var 120000 danskar som invandrade till Sverige förra året.
Är du dum i huvudet?
Massinvandringen består uteslutande av MENAfolk, kanske 80-90% varav är muslimer. Det finns sedan länge 200000 finnar i Sverige. Naturligtvis inget problem eftersom det är ett kristet broderfolk med tusenåriga gemensam historia med oss.

Massinvandringen har ökat för varje år sedan 1980, med undantag för några extrema peaks då det sjönk lite efter men ändå på högre nivå än några år innan. Som nu.
I år får över 100000 muslimer uppehållstillstånd vilket är fler än hela 1980 talet.
Till detta kommer alla illegala, falska arbetstillstånd (restauranger, assistans, parkförvaltning osv).
Till detta alla 2a generationens invandrare.

Som redan erkänt så hade jag fel med en procent gällande nordiska länder och gällande någon majoritet.
Det finns dock andra länder än just Finland och övriga norden här som är relevanta.
Har du t.ex problem med de ca. 92000 från Polen, 50000 från Tyskland eller 42000 från Thailand?
Hade du föredragit att även dessa och de nordiska var från MENA-länder istället?

Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Lite förvånade faktiskt, jag har läst inlägg och även skrivit mot hex27 tidigare. Då har i vart fall fakta varit på plats. Men vi får se om det blir något svar i tråden.

Trevligt att du har uppmärksammat detta och kan tillstå det trots att man inte alltid tycker lika.
Hedersamt och aningen sällsynt.
Citera
2019-10-19, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus

Konvux. Underbart. Heja Boxholm ditt särskrivande illiterata helvete. Tror din hemby bara mår bra av lite gener som inte kommer från syskon eller kusiner. SPRÅKTEST SA JAG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in