2019-10-18, 21:48
Medlem
Irriterande att det ska ta så lång tid att skicka mail mellan sina gubbar som items guld osv. Tog det verkligen så lång tid back in the days? på privatserver så skickades ju mailet direkt och tog inte upp till flera timmar.
Citera
2019-10-18, 22:32
Medlem
Vilken server bör man välja om man nästan uteslutet kommer pvpa? Har inget emot att köa och vill köra på någon av de största/populäraste.
Citera
2019-10-18, 23:34
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Du får räkna med några wipes också då mobsen resistar pick pocket mellan varven och vanish är på cd! Har kört några varv och brukar reseta instancen varje gång det skiter sig där inne.

Vilken server spelar folket på? Någon på Gandling?

Du snackar brd nu va? Läst att mobsen ''restar'' sina fickor efter en kvart så man behöver inte springa ur instancen.

Försökte mig på snubben i LBRS nyss och det gick åt skogen. Sapade den brevid och fick aggro utav mobs bakom honom. Nästa försök, sapar ''bossen'' och börjar köra på mobet brevid. Bossen kommer så klart ur sapen efter 5 sekunder och det går åt skogen igen

--

Att leta grupp som rouge till ubrs tex är sååå sjukt tråkigt. Är det inte en bög som har reserverat något så ser man alltid att den som letar är en rouge eller warrior som enbart letar folk som absolut inte behöver samma gear som dom sjävla.

''gör en egen grupp'' Håll käft, har man redan sett att flera personer spammar efter heal eller tank så tror jag min chans att få en tank eller healer snabbt är utom räckhåll.
Citera
2019-10-19, 07:10
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Att leta grupp som rouge till ubrs tex är sååå sjukt tråkigt. Är det inte en bög som har reserverat något så ser man alltid att den som letar är en rouge eller warrior som enbart letar folk som absolut inte behöver samma gear som dom sjävla.

''gör en egen grupp'' Håll käft, har man redan sett att flera personer spammar efter heal eller tank så tror jag min chans att få en tank eller healer snabbt är utom räckhåll.

Skam den som ger sig, blev två ubrs rundor under natten, eye of rend, offhanden och en epic boe mail head
Citera
2019-10-19, 07:20
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorma.gorma
Irriterande att det ska ta så lång tid att skicka mail mellan sina gubbar som items guld osv. Tog det verkligen så lång tid back in the days? på privatserver så skickades ju mailet direkt och tog inte upp till flera timmar.

Tar alltid en timme att få posten, dom ändrade senare till att man fick det direkt när man skickade till sig själv bara.
Citera
2019-10-19, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Tar alltid en timme att få posten, dom ändrade senare till att man fick det direkt när man skickade till sig själv bara.

Ok tycker de är en löjlig sak och störande men kanske bara jag som tycker det borde skickas direkt oavsett om det är mellan sina egna eller andra personer.
Citera
2019-10-19, 16:30
Medlem
Bonnatorps avatar
Tänkte jag skulle titta förbi Classic lite för att se hur mycket man egentligen behövde grinda, och det är ju helt makabert.

Snart 5 timmar in på en troll priest och är inte level 10 än. Hade förstås kunnat vara lite mer effektiv, men det är verkligen helt otroligt segt.
Och då har jag haft noll konkurrens om resurser. Det är tillräckligt med folk i Durotar (på Flamelash, ska tilläggas) för att hitta hjälp helt enkelt.
XP av gathering? Icke.
Flight paths där man minns att de fanns i retail? Icke.
Göra mer än 7 attacker innan mana är slut? Absolut inte!

Och pengarna törs man knappt tala om.
Har inte köpt något vatten, för det har jag helt enkelt inte råd med när talents är köpta. Och då plockar jag med mig varje pinal för att sälja.
Som resultat får jag helt enkelt stå och vänta på rutin.
Senast redigerad av Bonnatorp 2019-10-19 kl. 16:53.
Citera
2019-10-19, 17:15
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Vilken server bör man välja om man nästan uteslutet kommer pvpa? Har inget emot att köa och vill köra på någon av de största/populäraste.

Gehennas.
Citera
2019-10-19, 18:28
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Tänkte jag skulle titta förbi Classic lite för att se hur mycket man egentligen behövde grinda, och det är ju helt makabert.

Snart 5 timmar in på en troll priest och är inte level 10 än. Hade förstås kunnat vara lite mer effektiv, men det är verkligen helt otroligt segt.
Och då har jag haft noll konkurrens om resurser. Det är tillräckligt med folk i Durotar (på Flamelash, ska tilläggas) för att hitta hjälp helt enkelt.
XP av gathering? Icke.
Flight paths där man minns att de fanns i retail? Icke.
Göra mer än 7 attacker innan mana är slut? Absolut inte!

Och pengarna törs man knappt tala om.
Har inte köpt något vatten, för det har jag helt enkelt inte råd med när talents är köpta. Och då plockar jag med mig varje pinal för att sälja.
Som resultat får jag helt enkelt stå och vänta på rutin.
Visst är det underbart

Just priest är en av de klasser som är segast att levla, är typ bara melee-klasserna som är värre. Vet inte hur mycket erfarenhet du har men två talents du absolut ska fylla med fem points var är "Wand Specialization" (discipline) och "Spirit Tap" (shadow). De är mer eller mindre oumbärliga när man levlar. Undantaget är förstås om du spammar dungeons som healer.
Senast redigerad av Funkydude 2019-10-19 kl. 18:31.
Citera
2019-10-19, 22:31
Medlem
ms18s avatar
Va fan, är nu i strat och vad droppar om inte samma BOE epic head som i natt för mig, och jag vinner :P

Medans jag skrev detta 2 mob senare droppar eye of flame va fan händer? vann dock inte
Citera
2019-10-19, 23:05
Medlem
Neroxxs avatar
Vad säljs "hide of the wild" för på eran server?
Citera
2019-10-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Vad säljs "hide of the wild" för på eran server?

Cirka 500-600g såg jag de uppe för några timmar sedan på gehennas, alliance. Folk tar 10-25g crafting-fee. Sålde ett recept igår för 120g, nu ligger de ute för under 100g.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in