Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Det vet jeg ikke. Hvor nøye GW har fulgt saken, om han har kun overfladisk kunnskap. Og jeg vet heller ikke hvilken hensikt GW har hatt med uttalelsen sin.
TH er både manipulerende og opportunistisk. Jeg tror han regnet med å kunne påvirke etterforskningen, om ikke direkte diktere den. Jeg synes ikke at han har lyktes med å ødelegge etterforskningen.
Edit
Men han har helt sikkert prøvd å påvirke og å styre etterforskningen.
”TH er både manipulerende og opportunistisk.”
”Det er spektakulært det mannen har gjort. Planlagt og gjennomført konedrap og fingert en kidnapping. Og trodd han skulle slippe unna”.
”Det er grep etter halmstrå, men å etablere kontakt med noen som kan guide ham i forsøket på å bevare inntrykk av at motparten er reell, pluss eventuelt etablere kontakt med noen som kan skaffe kandidater for tilståelse og soning.”
”Det er TH som ønsker informasjon og innsyn i kriminelle miljøer.
Slik at han skal kunne spekulere ut og konstruere opp plausible forklaringer på tausheten fra den angivelige motparten.”
”Dette møtet er et synlig uttrykk for at TH nå plages av at politiet sirkler han inn.”
”Når saken er blitt oppklart og informasjonen blir mer konkretisert, vil vi se at alle disse dryppene dreier seg om indisier mot TH.”
Har du kjennskap til eller vet du noe vi andre ikke vet om TH? Eller er disse påstandene kun noe du tror ut fra dine tolkninger av opplysninger politiet og medier har gitt?