2019-10-18, 17:14
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrancysBelle
Det är väl en viss skillnad förstår du själv om motsatt kön visar intresse och homos i duschen

Omöjligt för en kvinna att förstå förresten men män förväntas acceptera allt möjligt

Tror inte du fattade min poäng riktigt, jag syftade på obehaget och äcklet som uppstår vid oönskad uppmärksamhet. (det kan givetvis också infinna sig om en, för personen, hiskeligt oattraktiv kvinna gör burdusa närmanden).
Citera
2019-10-18, 18:04
Medlem
Träna på fitness 24/7 i förorten
Inga bögar alls.
Citera
2019-10-18, 18:08
Medlem
Det låter som harmlösa runkbögar som finns i varenda badhus och ibland på gym.

Finns en sån äldre runkbög i 55 års ålder på våran lokala badhus som duschar minst en timme om dagen. Han varken tränar, simmar eller bastar utan han går till badhuset för att enbart duscha ihop med andra män och pojkar. Han tvålar in sig säkert 10 gånger, tvättar håret lika många gånger och älskar att ta kontakt med andra i duschen.

Efter avslutad långdusch brukar han noggrant smörja in kroppen i nån salva, där står han naken mitt i omklädningsrummet och "smörjer in sina vader" lägligt så att någon stackare som råkar komma bakifrån ser rätt upp i lösa rövhål och hängpung.

Har hittills inte sett han göra något olämplig mot en minderårig men skulle jag se han göra det blir det lång sjukhusvistelse för hans del.
Citera
2019-10-18, 18:13
Medlem
Gurglarens avatar
Din gaydar verkar bra mycket bättre än min trots att jag själv är bi. Tränar på Nordic och har sällan sett något liknande, hade reagerat på samma sätt som dig...
Citera
2019-10-18, 18:14
Medlem
Rainmans avatar
HAHA !

aldrig fått en böginvit på något gym. Du måste se extremt feminin och bögig ut
Citera
2019-10-18, 18:34
Medlem
uffepuffes avatar
Nej, detta är ju rent trams.
Tycker TS kan skriva en erotisk novell istället så han får utlopp för sina fantasier...
Citera
2019-10-18, 18:45
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Jag vet inte vad som gör mig mest förvånad. Att du sett så många gubbar runkar i duschen på gym, eller att så många i tråden säger att det är ett "idiotproblem" och en onödig tråd.

Det är ju ett genomvidrigt beteende. Givetvis kan vi inte ha bögar som springer runt och runkar i bastun eller duschen. Homosexuella är psykiskt sjuka och deras beteende ska absolut inte tolereras ute i det offentliga. Vänta tills den där "harmlösa runkaren" på gymmet går lös och traumatiserar någon skolpojke i omklädningsrummet.

Nu har jag aldrig sett någon runka på gymmet. Men ett vidrigt fenomen är äldre gubbar som alltid ska visa upp sig. Som gärningsmannen skriver här nedanför, de tvålar in sig hundra gånger. Gärna med en fot upp på bänken så att hela skrevet är öppet inför alla. Ibland har jag sett dem stå så och försöka öppna upp en diskussion med andra män. De står gärna och torkar sig med handduken, inleder en konversation och sen när de ska berätta något "viktigt" så slutar de torkar sig och står där bara hela naken och ordbajsar.

Det låter riktigt vidrigt i alla fall. Men föga förvånande, det är ju trots allt Sverige och det är trots allt SATS.

Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Det låter som harmlösa runkbögar som finns i varenda badhus och ibland på gym.

Finns en sån äldre runkbög i 55 års ålder på våran lokala badhus som duschar minst en timme om dagen. Han varken tränar, simmar eller bastar utan han går till badhuset för att enbart duscha ihop med andra män och pojkar. Han tvålar in sig säkert 10 gånger, tvättar håret lika många gånger och älskar att ta kontakt med andra i duschen.

Efter avslutad långdusch brukar han noggrant smörja in kroppen i nån salva, där står han naken mitt i omklädningsrummet och "smörjer in sina vader" lägligt så att någon stackare som råkar komma bakifrån ser rätt upp i lösa rövhål och hängpung.

Har hittills inte sett han göra något olämplig mot en minderårig men skulle jag se han göra det blir det lång sjukhusvistelse för hans del.
Haha, det låter som någon med en blottar-fetisch som hittat ett lagligt sätt att visa sin äckliga kropp för andra.
Citera
2019-10-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Har också gratis gym via "personalförmån", men ogillar att lukta på andras svett. Håller inte på att "biffa upp mig", rör sig mest om konditionsträning numera, där funkar jogg runt kvarteret bra. Men stör man sig på andra i gymmet, finns det som jag sa andra alternativ för träning. Vill man "bli stark" kan man lyfta möbler i sin ensamhet, eller starta flyttfirma.

Men ser inte detta som någon feministisk eller jämställdhetsfråga. Ogillar man gymmet, går man helt enkelt inte dit något mer.

Skämt:
-Har du hört att tvillingarna har startat flyttfirma?
-Nä, vad heter bolaget?
-Sorry för skämtet, men som jag sa behöver man inte sitta på gym och bli sexuellt trakasserad, om det nu inte exakt är detta man trånar efter. Bygga muskler kan man fixa genom att lyfta tunga saker..

Fattar inte vad detta (tråden alltså) har med jämställdhet att göra.. Fortfarande.
Skämt och skämt.. Det företaget finns faktiskt, ser deras lastbilar då och då
Citera
2019-10-18, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Jag vet inte vad som gör mig mest förvånad. Att du sett så många gubbar runkar i duschen på gym, eller att så många i tråden säger att det är ett "idiotproblem" och en onödig tråd.

Det är ju ett genomvidrigt beteende. Givetvis kan vi inte ha bögar som springer runt och runkar i bastun eller duschen. Homosexuella är psykiskt sjuka och deras beteende ska absolut inte tolereras ute i det offentliga. Vänta tills den där "harmlösa runkaren" på gymmet går lös och traumatiserar någon skolpojke i omklädningsrummet.

Nu har jag aldrig sett någon runka på gymmet. Men ett vidrigt fenomen är äldre gubbar som alltid ska visa upp sig. Som gärningsmannen skriver här nedanför, de tvålar in sig hundra gånger. Gärna med en fot upp på bänken så att hela skrevet är öppet inför alla. Ibland har jag sett dem stå så och försöka öppna upp en diskussion med andra män. De står gärna och torkar sig med handduken, inleder en konversation och sen när de ska berätta något "viktigt" så slutar de torkar sig och står där bara hela naken och ordbajsar.

Det låter riktigt vidrigt i alla fall. Men föga förvånande, det är ju trots allt Sverige och det är trots allt SATS.

Haha, det låter som någon med en blottar-fetisch som hittat ett lagligt sätt att visa sin äckliga kropp för andra.

Jag går aldrig på gym, men när jag var barn och gick på badhus var det ibland sådana gubbar där, fast de gjorde inget mer just än att visa upp sig och prata nonsens som de själva uppfattade som viktigt. Ironiskt nog hade de alltid fula kroppar och små kukar.
Citera
2019-10-18, 19:21
Medlem
Känner igen mig. Jobbiga idioter som inte kan urskilja ifall någon är ointresserad. Tycker det är samma på Fitness 24/7 på söder.
Citera
2019-10-18, 19:22
Medlem
80kgProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Jag tycker det TS beskriver låter väl extremt, kan det vara så att han går på märkliga tider, så som sent på kvällen? Eller så är han väl helt enkelt särskilt attraktiv, särskilt inbjudande så att folk inte kan behärska sig.

Jag kan inte påstå att tiden spelar större roll, tränar både morgon, dag och kväll..

Citat:
Ursprungligen postat av maanoja
Haha älskar att alla heterosexuella män tror att vi bögar tänder på dom. Hahaha. Skulle säga att jag möjligtvis tänder på 1% av männen jag ser på gymet,

Vet inte om du menar mig men för mig är det uppenbart att många gör det. Sen tänder väl jag på 1% av tjejerna på gymmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Troligare är väl att han har inbillat sig en stor del av det han nämner i tråden.
Nej det här är ingen inbillning, inte längre iallafall, nuförtiden känner jag igen en homosexuell på en mils avstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
TS: kan du inte gå till en annan lättillgänglig kedja? Alltid fått för mig att SATS är lite mer homo än andra kedjor.
Jo tanken har slagit mig men jag har haft SATS i flera år, har väl fastnat.

Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Du övertänker ju bara.. sluta noja haha. Man har ögon för o titta ellerhur? de tycker väll du är fin eller ful. Kanske därför de kollar.
Sålänge de inte börjar antasta dig eller slänga glåpord efter dig så kan du skita i de?

Haha, jag skiter i det så långt det är möjligt.. vad ska man göra? Ibland går det för långt.

Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Nej, detta är ju rent trams.
Tycker TS kan skriva en erotisk novell istället så han får utlopp för sina fantasier...

Det här är ett problem ingen fantasi, jag tänder på tuttar!
Citera
2019-10-18, 19:37
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80kgProtein
Jag kan inte påstå att tiden spelar större roll, tränar både morgon, dag och kväll..

Vet inte om du menar mig men för mig är det uppenbart att många gör det. Sen tänder väl jag på 1% av tjejerna på gymmet.

Nej det här är ingen inbillning, inte längre iallafall, nuförtiden känner jag igen en homosexuell på en mils avstånd.

Jo tanken har slagit mig men jag har haft SATS i flera år, har väl fastnat.

Haha, jag skiter i det så långt det är möjligt.. vad ska man göra? Ibland går det för långt.

Det här är ett problem ingen fantasi, jag tänder på tuttar!

Jag inser att det här är en form av victim-blaming, men jag tycker att det låter så otroligt osannolikt att det här skulle hända en och samma person frekvent att det nästan måste vara något i din person som är särskilt inbjudande. Jag har bekanta som är väldigt vältränade, som är modeller, yngre män och dessutom homosexuella (vilket ju ofta innebär att man lägger särskild energi på "grooming"), som inte upplevt något i närheten.

Att råka ut för något enstaka äckel kan ju hända, men nästan dagligen?

Om vi förutsätter att det är sant så är du givetvis ett offer för sexuella trakasserier som i så fall är ett problem, jag hade uppfattat det som mycket otrevligt om folk stod och runkade i duschen eller sittandes i bastun. Det hade varit värt att rapportera till personalen så att man kan bli av med problemelementen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in