Jag vet inte vad som gör mig mest förvånad. Att du sett så många gubbar runkar i duschen på gym, eller att så många i tråden säger att det är ett "idiotproblem" och en onödig tråd.
Det är ju ett genomvidrigt beteende. Givetvis kan vi inte ha bögar som springer runt och runkar i bastun eller duschen. Homosexuella är psykiskt sjuka och deras beteende ska absolut inte tolereras ute i det offentliga. Vänta tills den där "harmlösa runkaren" på gymmet går lös och traumatiserar någon skolpojke i omklädningsrummet.
Nu har jag aldrig sett någon runka på gymmet. Men ett vidrigt fenomen är äldre gubbar som alltid ska visa upp sig. Som gärningsmannen skriver här nedanför, de tvålar in sig hundra gånger. Gärna med en fot upp på bänken så att hela skrevet är öppet inför alla. Ibland har jag sett dem stå så och försöka öppna upp en diskussion med andra män. De står gärna och torkar sig med handduken, inleder en konversation och sen när de ska berätta något "viktigt" så slutar de torkar sig och står där bara hela naken och ordbajsar.
Det låter riktigt vidrigt i alla fall. Men föga förvånande, det är ju trots allt Sverige och det är trots allt SATS.
Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsman
Det låter som harmlösa runkbögar som finns i varenda badhus och ibland på gym.
Finns en sån äldre runkbög i 55 års ålder på våran lokala badhus som duschar minst en timme om dagen. Han varken tränar, simmar eller bastar utan han går till badhuset för att enbart duscha ihop med andra män och pojkar. Han tvålar in sig säkert 10 gånger, tvättar håret lika många gånger och älskar att ta kontakt med andra i duschen.
Efter avslutad långdusch brukar han noggrant smörja in kroppen i nån salva, där står han naken mitt i omklädningsrummet och "smörjer in sina vader" lägligt så att någon stackare som råkar komma bakifrån ser rätt upp i lösa rövhål och hängpung.
Har hittills inte sett han göra något olämplig mot en minderårig men skulle jag se han göra det blir det lång sjukhusvistelse för hans del.
Haha, det låter som någon med en blottar-fetisch som hittat ett lagligt sätt att visa sin äckliga kropp för andra.