2019-10-18, 15:47
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Dina ord.

Varför finner du det så himmla befängt att de homos med perversa böjelser söker sig till sammanhang där ett överflöd av nakna män finns? Är du själv en utav förövarna som inte vill att ljus ska kastas på dina brottsliga handlingar?
Glad i mitt förhållande med tjejen de senaste 18 åren, men nej, det är ditt sätt att tro att begå sexualbrott mot folk är något helt normalt inom homosexuella kretsar? Jag har för övrigt tränat på gym i 3 år utan att det någonsin hänt mig.
Citera
2019-10-18, 15:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Att gå på gym & jämföra muskler med andra män känns rätt bögigt till att börja med.
Citera
2019-10-18, 15:50
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Glad i mitt förhållande med tjejen de senaste 18 åren, men nej, det är ditt sätt att tro att begå sexualbrott mot folk är något helt normalt inom homosexuella kretsar? Jag har för övrigt tränat på gym i 3 år utan att det någonsin hänt mig.
Har jag aldrig sagt, men du verkar tro att det aldrig händer. Något förtryckt minne som föranleder denna hållning måntro?
Citera
2019-10-18, 15:58
Medlem
Har gymmat på både sats, friskis och 24/7 nu på senaste.

Sats = Bögrisk mycket hög
Friskis & svettis = Börisk hög
24/7 = Ganska hög.

Ju närmare centrala delarna av sthlm desto mer bögar, hornstull toppar.

24/7 fitness kryllar av babbar men kör hällre där.
Citera
2019-10-18, 15:59
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Har jag aldrig sagt, men du verkar tro att det aldrig händer. Något förtryckt minne som föranleder denna hållning måntro?
Vad är det att diskutera då? En del homosexuella män, precis som straight, trans eller annat, begår övergrepp. Ja. Och sen?
Citera
2019-10-18, 16:00
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Vad är det att diskutera då? En del homosexuella män, precis som straight, trans eller annat, begår övergrepp. Ja. Och sen?
Vi diskuterar homosexuella män som begår sexualbrott på gym. Kan du inte läsa?
Citera
2019-10-18, 16:01
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Vi diskuterar homosexuella män som begår sexualbrott på gym. Kan du inte läsa?
Haha... wow. Men dåså, lycka till med det.
Citera
2019-10-18, 16:07
Medlem
-benito-s avatar
Sats överlag är skit. Så jävla skitnödig stämning, det jag störde mig mest på var inte bögar märkte inget sånt. Däremot enormt påfrestande tjat om att signa upp med en PT varje gång man gick dit. Sminkade brudar som sitter och lyfter 5 kg och tar upp ett redskap eller maskin i "timmar" (viss överdrift). Snubbar som läst om supersets och skall ha tre maskiner samtidigt (ofta blattar). Sen kom det ofta någon gammal gubbe med sin PT och skulle ha maskinen/redskapet man använde och ansågs sig ha förtur för att han hade minsann en PT. Enorm fokus på ha det rätta träningskläderna och köra trendiga övningar överlag. Minimalt fokus på att bli stark och stor.

Detta var iofs många år sedan och handlar om ett gym i sthlms innerstad, så kan inte säga hur det är idag eller andra Sats gym. Men mitt intryck är att Sats drar till sig en massa övremedelklass människor eller folk som gärna vill vara det, som prioriterar mycket annat än träning.
Senast redigerad av -benito- 2019-10-18 kl. 16:15.
Citera
2019-10-18, 16:18
Medlem
Gym i allmänhet har väl annars störst andel homofober per capita, så det går åt båda hållen.
Citera
2019-10-18, 16:23
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vad i helvete?

Har aldrig, tack och lov, fått dessa böginviter någonsin.
Gissar på att du ser ”söt” ut och har dåligt självförtroende. Detta älskar bögar.

Tror du behöver jobba enormt mycket på din person.

Kunde inte sagt det bättre själv, TS måste man up lite och sluta vara en cocktease.
Citera
2019-10-18, 16:57
Medlem
Arsenikarsles avatar
Haha!
När män visar andra män oönskad uppmärksamhet är det en katastrof av episka mått, när detsamma görs mot kvinnor är det "komplimanger" och om man inte visar uppskattning är man en surfitta.
Det kan nog göra en del av er gott att få smaka på er egen medicin ibland. (obs inte alla män hehu)
Citera
2019-10-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Haha!
När män visar andra män oönskad uppmärksamhet är det en katastrof av episka mått, när detsamma görs mot kvinnor är det "komplimanger" och om man inte visar uppskattning är man en surfitta.
Det kan nog göra en del av er gott att få smaka på er egen medicin ibland. (obs inte alla män hehu)
Det är väl en viss skillnad förstår du själv om motsatt kön visar intresse och homos i duschen

Omöjligt för en kvinna att förstå förresten men män förväntas acceptera allt möjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in