2019-10-18, 04:50
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt
Direkt när spelet släpptes tyckte jag det var hur kul som helst. Jag spelade 200 matcher på 1 vecka. Jag hittade 5 formationer som funkade för mig, jag tyckte jag blev bättre och bättre för varje match jag spelade.

Nu på senaste tiden fungerar inte en enda uppställning, spelarna står helt stilla, kan inte slå en simpel passning, kan inte placera avsluten. Jag känner att jag och mitt lag blir sämre och sämre för varje gång jag spelar.

Innan spelade jag jämt på legendarisk. Nu har jag inte en chans på världsklass.

Jag är för gammal för att orka lära mig ett nytt spel varje vecka när de ska fixa någon jävla patch.

#bringbackfifa20
I senaste uppdateringen så försvåra de sb , legendarisk skulle blir svårare stod de , rivals vet jag men sb har blivit svårare
Citera
2019-10-18, 05:19
Medlem
Korders avatar
Finns det något vidrigare än dessa fittor som vid ledning i slutet av matchen står och passar mellan försvar och målvakt? Tveksamt.
Citera
2019-10-18, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Finns det något vidrigare än dessa fittor som vid ledning i slutet av matchen står och passar mellan försvar och målvakt? Tveksamt.

Yes helt rätt, men då får man ju inte heller backa hem o parkera bussen när man ligger under, vilket många tomtar gör o sen undrar vad som hände..........
Citera
2019-10-18, 07:52
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Hur får man tag på detta program?

Kan skicka dig en länk på pm.
Citera
2019-10-18, 08:28
Medlem
Fimpaciggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Värsta som finns, jag gör det endast om personen har varit fittig under matchen
Citera
2019-10-18, 08:40
Medlem
Svintomans avatar
Hur brukar ni göra när ni gör mål? Kollar ni repris, kör målgester osv eller klickar bort direkt till avspark?
Blir ni provocerade av folk som kör hela proceduren?
Citera
2019-10-18, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svintoman
Hur brukar ni göra när ni gör mål? Kollar ni repris, kör målgester osv eller klickar bort direkt till avspark?

Fint mål kollar jag på, försöka ta med mig vad jag gjorde bra.
Är det en jobbig jävel man möter så kollar jag på allt. Försöker tilta personen totalt.

Gör dom ett fittmål, eller EA gör målet åt dem och de ska dabba å glo repris så snea man...
Citera
2019-10-18, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Kan skicka dig en länk på pm.

Skicka gärna länken till mig med .
Citera
2019-10-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svintoman

Jag trycker bort direkt, i extremt sällsynta fall tittar jag, om det till exempel är en snygg frispark

Sen så beter jag mig såklart som en tolvåring om min motståndare firar sitt mål som om han avgjort en vmfinal

Tex jag gör 1-0 trycker bort, 2-0 trycker bort

Han gör 2-1 och springer runt och fjantar

Jag gör 3-1 springer runt halva plan och "hyschar" för att sen avsluta med dabb
Citera
2019-10-18, 10:15
Medlem
Thewebwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt
Direkt när spelet släpptes tyckte jag det var hur kul som helst. Jag spelade 200 matcher på 1 vecka. Jag hittade 5 formationer som funkade för mig, jag tyckte jag blev bättre och bättre för varje match jag spelade.

Nu på senaste tiden fungerar inte en enda uppställning, spelarna står helt stilla, kan inte slå en simpel passning, kan inte placera avsluten. Jag känner att jag och mitt lag blir sämre och sämre för varje gång jag spelar.

Innan spelade jag jämt på legendarisk. Nu har jag inte en chans på världsklass.

Jag är för gammal för att orka lära mig ett nytt spel varje vecka när de ska fixa någon jävla patch.

#bringbackfifa20

Samma här. Tyckte spelet var precis som man önskat de första veckan. Sedan sket det sig som vanligt. Frustrerande.
Citera
2019-10-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Fint mål kollar jag på, försöka ta med mig vad jag gjorde bra.
Är det en jobbig jävel man möter så kollar jag på allt. Försöker tilta personen totalt.

Gör dom ett fittmål, eller EA gör målet åt dem och de ska dabba å glo repris så snea man...

Helt enig!

Jag maskar mot fittor som börjar dryga från minut 1, jag kollar på exakt alla repriser och tar så lång tid som möjligt på mig enbart för att jävlas, användet gärna slut på mina pauser också.
Fittor som börjar dryga direkt vid avspark förtjänar detta.

Fairplay kör jag mot dem som kör fairplay tillbaka.

Som man bäddar får man ligga.
Citera
2019-10-18, 11:18
Medlem
karl120s avatar
Då var det dags för helgens första rage-sälja-laget.

Några rekommendationer för ett gött lag för 2 millar + nesta? Ps4 lirar jag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in