2019-10-17, 16:03
Medlem
Charliework86s avatar
Är det någon som har benzo utskrivet och går laro?. Jag hade gaba 10st om dagen,men va tvungen att sluta när jag kom in i laro. Här svår ångest så gaba funka riktigt bra.
Citera
2019-10-17, 16:07
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Är det någon som har benzo utskrivet och går laro?. Jag hade gaba 10st om dagen,men va tvungen att sluta när jag kom in i laro. Här svår ångest så gaba funka riktigt bra.

Är de så? Låter ju segt. Jag är också med i laro men fick behålla mina gabapentin. Försök prata med läkaren och säg som de är att du behöver för ångesten.
Citera
2019-10-17, 16:16
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är de så? Låter ju segt. Jag är också med i laro men fick behålla mina gabapentin. Försök prata med läkaren och säg som de är att du behöver för ångesten.

Okej varför är det så olika regler i laro runt om i landet?. Dr så att anledningen för att jag inte får ha gaba är för man kan sluta att andas i sömnen.
Citera
2019-10-18, 11:00
Medlem
Om man skulle tappa en tablett i bilister som någon plockar och sen torskar med.
Skulle ägaren till tabletten få problem eftersom det finns något slags IDnummer på dem?
Senast redigerad av Sesamevil 2019-10-18 kl. 11:04.
Citera
2019-10-18, 11:08
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesamevil
Om man skulle tappa en tablett i bilister som någon plockar och sen torskar med.
Skulle ägaren till tabletten få problem eftersom det finns något slags IDnummer på dem?

Svårt att tro att dom har koll med serienummer.
Citera
2019-10-18, 13:48
Medlem
Okej. Men vet en polare som fick sub av nån annan för han hade ”tappat” sina och blev tagen. Han hävdade att de va hans och han va med i programmet, men snuten tog dom för de va inte hans sub utan någon annans...
Citera
2019-10-18, 14:44
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesamevil
Okej. Men vet en polare som fick sub av nån annan för han hade ”tappat” sina och blev tagen. Han hävdade att de va hans och han va med i programmet, men snuten tog dom för de va inte hans sub utan någon annans...

Jag skulle bestrida om dom tog min sub.
Citera
2019-10-18, 23:15
Medlem
Citat:
Grattis! 8mg suboxone är ju bättre än ingenting.
Gick ju fort för dig att få komma in.

Dags att börja njuta av livet

Du det blev bättre än jag trodde fick 12 mg Suboxone som startdos och uppföljning nästa fredag.

Där vi ska prata om att höja dosen eller om det blir en bra stabilisering

Det enda jag inte riktigt tyckte om är att när jag gick på psyk och hämtade mediciner så fick jag gå dit 2 gånger i veckan för att hämta Lyrica. Ingen jätte dos men på 450 MG om dagen. Men nu när jag börjat på laro så ska min Lyrica bort. Vilket jag inte riktigt förstår
Senast redigerad av Kipdrordy92 2019-10-18 kl. 23:19.
Citera
2019-10-18, 23:39
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy92
Du det blev bättre än jag trodde fick 12 mg Suboxone som startdos och uppföljning nästa fredag.

Det enda jag inte riktigt tyckte om är att när jag gick på psyk och hämtade mediciner så fick jag gå dit 2 gånger i veckan för att hämta Lyrica. Ingen jätte dos men på 450 MG om dagen. Men nu när jag börjat på laro så ska min Lyrica bort. Vilket jag inte riktigt förstår

Ojdå grattis till ett nytt liv min vän
Ganska hög startdos men det är ju bra att du är nöjd.

Ja dom vill inte att man ska ha lyrica av någon anledning.. Jag fick dock behålla mina gabapentin som tur är.
Fråga om du kan få gaba istället?
Citera
2019-10-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ojdå grattis till ett nytt liv min vän
Ganska hög startdos men det är ju bra att du är nöjd.

Ja dom vill inte att man ska ha lyrica av någon anledning.. Jag fick dock behålla mina gabapentin som tur är.
Fråga om du kan få gaba istället?

Ja jag har fått nedtrappnings schema med Lyrica och efter den e klar så ska jag höra mig för om jag kan få gabba istället tack för tipset min vän.
Citera
2019-10-18, 23:59
Medlem
Nej nu måste man fan i säng alltså man måste ju vara där mellan 9-11 på helgerna på kliniken jag går annats blire ingen medicin och det vill man ju inte missa så att säga haha.
Citera
2019-10-19, 09:39
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy92

Jag börja på 4mg.. Så 12 är ju jätte bra. Grattis till laro, nu komma ditt liv bli lite lättare. Jag är inlåst så får delat varje morgon. Annars är jag tvungen att vara på laro mellan 8 och 11. Bästa som hänt mej är sub programmet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in